לגלוס של אריאנה יש רשימת המתנה של אלפי לקוחות, ובצדק

הקליפ החדש שלה ל-7 Rings מנקר עיניים, אבל בין כל היהלומים והבלינג מה שלכד את תשומת ליבן של צופות רבות הוא דווקא הליפגלוס. מאז שהמאפר של הכוכבת חשף באיזה מוצר מדובר הצטברה לו רשימת המתנה ארוכה במיוחד, וכל זה לפני שהוא בכלל הושק

מאת  | ‏ 28 ינואר 2019

השפתיים, קנינו (צילום: יוטיוב, ariana grande)

השפתיים, קנינו (צילום: יוטיוב, ariana grande)

כבר זמן מה שכל שיר או קליפ של אריאנה גרנדה מקבל תשומת לב מוגזמת מהעולם, וכך גם האחרון –7 Rings, שהוא המנון העצמה נשית, כל עוד את אישה שיש לה מ-לא כסף. אבל בין כל ההשראות היפניות, הבגדים המטורפים וטבעות היהלום שהיא קנתה לכל הגירלפרנדס, נשים מסביב לעולם פיתחו אובססיה למשהו אחר לגמרי – הגלוס.

אריאנה מתייחסת לליפגלוס שעל השפתיים שלה בשורה בשיר (my gloss is poppin), כך שהקליפ היה חייב ליישר קו. רוקאל ליזמה, מי שאחראי על האיפור של אריאנה בקליפ, קיבל המון שאלות ספציפית על הליפגלוס, ופרסם פוסט באינסטגרם עבור כל הסקרניות – מדובר בגלוס ליפ-פלאמפינג של המותג אייקוניק לונדון, שעדיין לא יצא לשוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

הגלוס צפוי להתחיל להימכר ב-1 בפברואר, יעלה 19 פאונד (כ-92 שקלים) ויגיע בשישה גוונים – החל מניוד ועד לוורוד בוהק. הוא מכיל אלוורה וקפאין לצד פפטיד שמעודד ייצור קולגן וגורם לשפתיים להראות מלאות יותר. כבר עכשיו יש לו רשימת המתנה של אלפי לקוחות, ולא רק בגלל אריאנה. מדובר בהשקה מרגשת במיוחד, מכיוון שזהו מוצר השפתיים הראשון של המותג. אייקוניק לונדון ידועים במוצרים לפנים ולעיניים לצד מברשות, והמוצר המדובר ביותר שלהם בשנה האחרונה היה ההיילייטר הנוזלי שמגיע בטפטפת, שהוציאו לאחר שמוצר דומה של Cover FX הפך להצלחה מטורפת.

את המוצרים של אייקוניק לונדון ניתן לרכוש בקאלט ביוטי, שם מורידים אוטומטית את המע"מ לכל מי שמזמין מחוץ לבריטניה. אופציה נוספת היא רכישה ישירות מהאתר של אייקוניק לונדון ששולח לישראל, ושם גם תוכלו להקליק על קטגוריית השפתיים ולהירשם לקבל עדכון במייל ברגע שהליפגלוס ינחת באתר. היי, זה יותר זול משבע טבעות יהלום.

עדיין לא יצא לשוק (צילום: iconic london)

עדיין לא יצא לשוק (צילום: iconic london)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ariana Grande News (@arianagrandenewsreport) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

השאירו תגובה