"גם לעשירים יש חצ'קונים": תגובות זועמות בעקבות הקמפיין של קנדל

בטיזרים מעוררי סקרנות הבטיחו קנדל ג'נר ואימה כי הן הולכות לחשוף סוד מטורף מחייה. העוקבים הדרוכים התבאסו לגלות כי "היציאה מהארון" היא לא אחרת מקמפיין מסחרי למותג ביוטי נגד חצ'קונים. קוראים לזה משבר אימון והוא מאד עמוק ויקר

מאת  | ‏ 7 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Stay Klassy Boo (@kardashjentube) on

הבנות קרדשיאן מודעות לכוח שלהן ולעובדה שהן מכתיבות את הלך הרוח במספר תחומים, וכל פעולה שלהן כמעט, מתוזמרת ומתוכננת היטב. הקהל תמיד שמח לקבל מהן עוד ועוד בזכות יופיין, כמובן, אבל גם בזכות הפתיחות שלהן והנכונות התמידית להיחשף במקסימום. מדובר ביחסי אמון, ואמון הוא דבר שביר. קנדל ג׳נר גילתה את זה לאחרונה וזה לקח שלא תשכח כל כך מהר.

קריס ג׳נר, בחשבון הטוויטר הפופולרי שלה, הבטיחה להמונים שבתה האהובה קנדל עומדת לחשוף משהו מאוד אינטימי. קנדל, שעברה לא כל כך מזמן קשיים רגשיים ונמנעה משבועות אופנה בעקבות חרדות, היא מועמדת טבעית לחשיפה שכזאת, ולכל העוקבים מיד נעמדו האוזניים, והם התחילו לתהות במה מדובר, ולחכות בסקרנות מהולה באמפתיה. כאשר נחשף הדבר האינטימי, התעורר בעיקר כעס.

 קנדל. סבלתי מאקנה בלי סוף (צילום: Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

קנדל. סבלתי מאקנה בלי סוף (צילום: Pascal Le Segretain לגטי אימג'ס)

השיתוף המצופה היה בעצם פרסומת לקרם נגד פצעונים, שקנדל היא הפרזנטורית החדשה שלו. קנדל דיברה בסרטון שלה על קרם בשם פרואקטיב, ועל בעיות אקנה. היא מספרת שבצעירותה הוטרלה על עורה המחוטט. גם האם וגם הבת ספגו בשלב זה בעיקר זעם וביקורת על הנטייה לבצע-כסף, ועל כך שהן חסרות בושה. ״זו קריאה פתטית לתשומת לב, בעקבות ירידת הרייטינג של התוכנית שלהן,״ כתבו חלק מהמגיבים המרומים. ״הן צריכות להתבייש בעצמן״.

״בכל יום נשים אמיצות מתוודות על כך שהיו קורבנות אונס, פגיעה מינית, התעללות, קנדל עושה הייפ ואז מגלה שהיה לה אקנה״, כתבה משתמשת טוויטר עצבנית, ואחרת כתבה: ״כל המשפחה הזאת פשוט דוחה וחסרת פרופורציות. ״הייתה לי הרגשה שבסוף זה יהיה תוכן גרוע וממומן מסוג זה״, כתבה אישה נוספת שאיבדה אמון כבר מזמן.

מתוך הסרטון שחשפה קנדל כפורומו לקמפיין (צילום: מתוך אינסטגרם)

מתוך הסרטון שחשפה קנדל כפורומו לקמפיין (צילום: מתוך אינסטגרם)

זה לא שעורה של קנדל בת ה-23 אינו נושא שמעניין את הציבור. היא שיתפה תמונות אמתיות של עור פגעו, ואילו הייתה יוצאת בהצהרה כי בעברה נהגו להתעלל בה ומספרת איך התמודדה ואיך היא מונעת את הווצרות הפצעונים כיום, סביר שהייתה זוכה דווקא לאהדה, מדובר בנושא שנוגע לרבים, אבל כשבנות הקרדשיאן-ג׳נר עושות פרסומות של מיזמים חוץ-משפחתיים, זה לא תמיד עובר חלק. כך היה גם כשפרסמה את פפסי, וכשקים פרסמה שייקים להרזיה. אולי זה כי שוויה של קנדל, לדוגמה, עומד על כ-30 מיליון דולר, ואולי סתם כי הקהל הנאמן לא רוצה להרגיש שעושים לו מניפולציות.

נתוני הצפייה בתוכנית אכן מייצרים דאגה: סוף העונה ה-15 זכתה לירידה של 37 אחוזים בצפייה אל מול מי שישבו לראות את הפרק הראשון בעונה. מדובר בהתרסקות. זו השנה ה-11 שהתוכנית משודרת, ולמרות שייצרה המון תוכניות-בנות והפכה לקאלט, היא כרגע נמצאת במשבר. מדובר, שוב, במשברים של עשירים, וכמו שכתב אחד המגיבים היותר חדים בנושא: ״שולח מחשבות חיוביות ותפילות לקנדל ג׳נר. גם לעשירים יש פצעונים״.

מתאפרת לא מעט ועסוקה בלכסות (צילום: Tristan Fewings לגטי אימג'ס)

מתאפרת לא מעט ועסוקה בלכסות (צילום: Tristan Fewings לגטי אימג'ס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Jenner

השאירו תגובה