מריח כמו רוח נעורים: המוצר הנוסטלגי האהוב חוזר למדפים

אם גם אתן הייתן מכורות כמונו לריחות הפרחוניים של הרבל אסנס, וודאי תתרגשו לגלות שהשמפו והקונדישנר המיתולוגיים חוזרים למדפי הפארמים, הפעם בגרסה טבעית ובוגרת יותר. רצנו לחפוף

מאת  | ‏ 2 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Herbal Essences (@herbalessences) on

אף רשימה נוסטלגית של מוצרי ביוטי מתחילת שנות האלפיים לא שלמה בלי הרבל אסנס. השמפו והקונדישינר עם הריח הפרחוני המובחן ובקבוקי הפלסטיק הצבעוניים עיטרו כל אמבטיה של מתבגרת אי שם ב-2001, תוך כדי שהיא שרה דיידו ונלי פורטדו.

הרבל אסנס הרגיש חו"ל. לפני טיסות הלואו-קוסט וטירוף המשלוחים מאתרים בינלאומיים, כל מה שהיה ממותג כמו משהו מ-MTV היה פסגת האושר שלנו. לא היינו צריכות יותר משיער עם ערימת קצף בריח ורדים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @discontinuedmakeupp on

אבל אז מישהו החליט לעשות מיתוג מחדש – הבקבוקים קיבלו צורה גנרית והריחות זכו לשמות ניו-אייג'ים משמימים. אבל אולי גם אנחנו התבגרנו. פתאום להשקיע בשמפו מהספר נשמע כמו משהו הגיוני. דבר הוליד דבר, ומישהו החליט להוריד את השאלטר ולהסיר את הרבל אסנס מהמדפים. נתנו לריח הנעורים שלנו לעזוב.

לכן מה רבה הייתה הפתעתנו כשנתקלנו בפרסומות ממומנות של הרבל אסנס בפיד האינסטגרם, ועוד בבקבוקים של פעם. הם אמנם קצת יותר גדולים וקצת יותר מודעים סביבתית, אבל היי, גם אנחנו. פעם לא ידענו מה הם פרבנים, היום זה הדבר הראשון שאנחנו בודקות במוצרי הביוטי שלנו. כשהיינו בחטיבה הדבר האחרון שעניין אותנו זה נוגדי חמצון וסגולות צמחי מרפא, היום ההומיאופת נמצא גבוה בהתכתבויות הוואטסאפ שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Herbal Essences Israel (@herbal.essencesil) on

הרבל אסנס של 2019 התבגר איתנו, וכמונו, הוא חובב צמחייה. הוא זכה לטייטל חדש (bio:renew), הבטחה של שימוש ב-90% רכיבים המופקים מן הטבע בשיתוף מומחי בוטניקה מקיו גרדנס הלונדוניים, וגולת הכותרת: לא נוסה על בעלי חיים. אמנם הריחות הנוסטלגיים נעדרים בהשקה המחודשת הזו, אבל במקומם מככבים מרכיבים שעושים לנו את זה אפילו יותר: חלב קוקוס, שמן ארגן, תות ומנטה ושמן מורינגה. כאילו מישהו קרא את רשימת ההחלטות שלנו לשנה החדשה.

את הסדרה החדשה, הכוללת שמפו ומרכך, אפשר להשיג כעת ברשת סופר פארם ב-24.90 שקלים. מיטיבות לכת יכולות להעמיס בעגלה גם את הבושם של בריטני ספירס להעצמת הנוסטלגיה. נתכתב על זה אחר כך ב-4girls. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Into The Gloss (@intothegloss) on

השאירו תגובה

 

  • אין p&g שלא נוסה על בע״ח
    זו הטעייה… החברה הזו מנסה על בעלי חיים, וגם את השמפו הזה לא טפטפה לעיניי ארנבת, אז עשתה זאת במוצר אחר.
    עד שתתחייב לא לנסות בכל מוצריה על בע״ח פרוקטר אנד גמל מוחרמת וצריכה להמשיך להיות מוחרמת על ידי כל חובב בע״ח וקוסמטיקה באשר הם.

    מאת: Mיקי |‏ 2 בינואר 2019 | 17:32