ניסים ונפלאות: מארזי הביוטי לחגים הם הדבר הכי משתלם שיש

כל מותגי האיפור והקוסמטיקה כבר יודעים – אפשר לקנות אותנו עם דברים נוצצים ויפים, רצוי שיהיו גם במחירים נעימים לכיס. וכך נכנסים לתמונה מארזי החג וסוף השנה, שלוקחים את המוצרים הכי אהובים, עוטפים אותם יפה ומורידים להם את המחיר. אז אילו תקנו לאהובים שלכם ואילו תשמרו לכם? עשינו סדר

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

כולנו אוהבים מתנות, כולנו אוהבים דברים נוצצים, כולנו אוהבים מוצרי ביוטי – אז מה יותר מושלם ממארזי איפור וקוסמטיקה במיוחד לתקופת החגים וסוף השנה?

חברות האיפור כבר מזמן הבינו שאנחנו סאקרים לכל דבר שמצטלם טוב לאינסטגרם, רצוי כזה בגרסה מוקטנת חמודה, עטופה חגיגית במהדורה מוגבלת ובמחיר שאי אפשר להתחרות בו. לכן הן טרחו במהלך כל השנה כדי ליצור מארזי כריסמס וסילבסטר שנרצה להעניק במתנה, אבל יותר מזה – נשמח לקבל בעצמנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jo Malone London (@jomalonelondon) on

כדי שלא נרגיש שמדובר בעוד מוצר ביוטי שנרכש על הדרך, המארזים החגיגיים מבטיחים להעניק חוויה צרכנית אולטימטיבית – גם יפה, גם מושקעת וגם משתלמת כלכלית. בהתאם, המארזים האלו זכו בשנים האחרונות למעמד קאלט, כשמכורי איפור מצפים להם במהלך כל השנה כולה.  

אז אילו מארזים מחכים לכם השנה בחנויות? עשינו סדר בקטגוריה הכי כיפית שיש. ותזכרו: זה סוף השנה ומגיע לכם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on


M·A·C * PATRICK STARRR

כמובן ששיתוף הפעולה האחרון של מאק עם המאפר וכוכב היוטיוב, פטריק סטאררר, יהיה המוגזם ביותר. באווירת חג מושלגת ונוצצת, הקולקציה החדשה מגיעה בגוונים סופר גלאמיים וסופר מפתים, שישמחו כל חובבת וחובב איפור באשר הם.

מגולת הקולקציה – פלטת Oh, Holy Eyes עם שש צלליות בגווני אדמה (בז' ורדרד, שימר זהוב, בז' אפרסק בינוני, חום אדמדם בהיר, אפרסק זהוב מנצנץ וחום אדום כהה) ופלטת Smokey Sleigh הדרמטית יותר (חום אדמדם עמום, חום דובון עם פנינה זהובה, בז' עמום, ירוק זהוב מנצנץ, שזיף בורגנדי עמום וחום עמוק). מחיר: 235 שקלים.

הפלטות של ג'פרי סטאררר למאק (צילום: יח"צ)

הפלטות של ג'פרי סטאררר למאק (צילום: יח"צ)

M·A·C Shiny Pretty Things

מאק לא מסתפקת בפטריק סטאררר בכל מה שנוגע לחגים. קולקציית הכריסמס של השנה היא צבעונית במיוחד, כמו קליידסקופ פסיכדלי שרק מבקש מכם להתנסות ולהשתולל. כל קיט מהקולקציה מעוצב למשעי כמו סוכריה מפתה, ואנחנו שמנו את ידינו על ה-Lip Trio kit, ערכה של שלושה שפתונים (בגודל מלא!) בגווני מאק האהובים: Russian Red, Kinda Sexy ו- Flat Out Fabulous, כל אחד מהם באריזה מיוחדת התואמת לצבע שלו. מחיר: 179 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics BR (@maccosmeticsbrasil) on

Holiday Collection של בובי בראון

מותג הביוטי למבינות עניין יוצא גם הוא עם קולקציה חגיגית לסוף השנה, אבל בניגוד לרוח והצלצולים של מאק, בבובי בראון עושים את זה קצת יותר סולידי, אבל לא פחות זוהר. קחו לדוגמה את פלטת ההארה והברונזינג Take it Glow, הכוללת את ההיילטרים הכי מחמיאים של בובי (Belize, Halo ו-Guava) והברונזר Golden Light שיושבים להם יחד בפלטה מוזהבת יפהפייה. מחיר: 285 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bobbi Brown Cosmetics (@bobbibrown) on

קליניק

מכורי קליניק מחכים לו כל השנה – מארז ה"בלוקבאסטר" האגדי שמלקט את כל הפייבורטים של התקופה האחרונה ובמחיר חד פעמי. השנה, מדובר בחמישה מוצרים בגודל מלא ועוד שלושה בגודל מיוחד, המגיעים בתיק איפור סופר שימושי. בפנים תוכלו למצוא את תחליב הלחות האיקוני Dramatically Different  Moisturizing Lotion, פילינג לפנים לשימוש יומיומי 7 Day scrub Cream Rinse-Off Formula, לחות במרקם ג'ל יוקרתי Moisture Surge 72 Hour, קרם העיניים All About Eyes, המסקרה המאריכה ומעבה Hi Impact Mascara, מסיר האיפור Take the Day Off, שפתון + פריימר Pop Lip Colour & Primer בגוון Love Pop ובושם מוקטן מסדרת HAPPY. מחיר: 399 שקלים לאחר הנחות ברשתות ובאתר קליניק הרשמי (שווי המארז: 989 שקלים).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Clinique UK (@cliniqueuk) on

סמאשבוקס

בסמאשבוקס יודעים שאנחנו רוצים לצאת מושלם בתמונות ממסיבות הסילבסטר, ולכן יצאו בקולקציית HOLIDAZE המבטיחה בדיוק את זה, והרי מה יבטיח וודג' ללא דופי אם לא פריימר טוב? ההמלצה שלנו היא לפזול אל עבר מארז Photo Finish Travel Primer Trio, מהדורה מוגבלת הכוללת שלושה פריימרים בגודל מיוחד: הקלאסי, למראה חלק ונטול פגמים; הלחות, שמשלב את שני העולמות; והמים, המעניק לחות מוגברת ומראה עור קורן. מחיר: 115 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by smashbox (@smashboxcosmeticsme) on

גלאם גלואו

אם גם אתם חיים בסרט כמונו, ודאי כבר הכנתם רשימת החלטות לשנה החדשה. אי שם באחד הסעיפים הראשונים – שמירה על שגרת טיפוח לאורך זמן. אז איך עושים את זה בלי תירוצים של "שכחתי" או "אין לי כוח אז אני אשאר לישון עם האיפור"? ובכן, דואגים שכל התהליך יהיה כיפי, ורצוי שגם פוטוגני. כאן נכנס לתמונה מארז SUPERMUD Superstar Set של גלאם גלואו, הכולל את כל מה שצריך כדי ש-2019 תהיה שנת הביוטי שלנו: SUPERMUD Clearing Treatment, מסיכה בגודל מלא לטיפול מטהר, היוצרת מראה מאט ועור נקי כבר אחרי שימוש אחד; GRAVITYMUD Firming Treatment, מסיכת גליטר ורודה(!) למיצוק והידוק העור; ו-GRAVITYMUD Firming Treatment, גם היא מסיכה למיצוק והידוק העור, רק בצבע סגול ואולטרה טרנדי. מחיר: 235 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GLAMGLOW (@glamglow) on

אסתי לאודר

באסתי לאודר מאמינים שסוף השנה הוא הזמן המושלם לשנות הרגלים ולהתחיל להשקיע בעור הפנים, כי עם כל הכבוד לכל מוצר איפור (ויש כבוד), קודם כל צריך מצע מושלם, עד כמה שאפשר. אז אחרי שתסיימו את השמפניה ורגע לפני שתלכו לישון, פנקו את הפנים עם סט Repair + Renew לתיקון וחידוש העור במהלך הלילה למראה צעיר וזוהר. המהדורה המוגבלת כוללת סרום תיקון מפנק Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II; קרם העיניים החדש והמדובר Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized, ומי הפנים המבטיחים Micro Essence Skin Activating Treatment Lotion, שניהם בגודל נסיעות מיוחד. מחיר: 470 שקלים (בשווי 610 שקלים).

סט Repair + Renew מבית אסתי לאודר (צילום: יח"צ)

סט Repair + Renew מבית אסתי לאודר (צילום: יח"צ)

ג'ו מלון לונדון

ואם התקציב אינו שיקול ובא לכם להרגיש כאילו עשיתם שופינג בריג'נט סטריט, הרשו לנו להציע את ה-Advent Calendar של ג'ו מלון לונדון – מארז חגיגי בעיצוב הבריטי האיקוני עם 24 מגירות קטנות לכבוד עשרים וארבעת הימים עד כריסמס. בכל מגירה מחכה מוצר מוקטן של ג'ו מלון לונדון, כולל בשמים, נרות וקרמים. זה כל כך יפה ואסתטי, שאפשר להשאיר את זה על השידה לאורך כל השנה כולה. מחיר: 2,000 שקלים. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jo Malone London (@jomalonelondon) on

> את מארזי מאק ניתן להשיג באתר ובחנויות הרשת
> את מארז בובי בראון ניתן להשיג באתר ובחנויות הרשת: קניון גינדי תל אביב, קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת, קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד, קניון הזהב ראשון לציון, קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, עופר קניון רחובות וחנות הפופ-אפ בקניון עזריאלי תל אביב
> את מארז קליניק ניתן להשיג בחנויות קליניק בראשל"צ ובקניון גינדי תל אביב וברשתות השיווק
> את מארז סמאשבוקס ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון עופר הקריון, קניון גינדי תל אביב, קניון עזריאלי תל אביב וברשת חנויות אפריל
> את מארז גלאם גלואו ניתן להשיג ברשת חנויות אפריל
> את מארז אסתי לאודר ניתן להשיג בחנות המותג בקניון איילון רמת גן וכן ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות נבחרות 
> את מארז ג'ו מלון לונדון ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון גינדי תל אביב, קניון עופר רמת אביב וממילא בירושלים

השאירו תגובה