ברייקינג ניוז: בזארה משיקים ליין איפור

מאז 2007 זה לא קרה. ענקית האופנה משיקה ליין איפור שיכלול ליפסטיקים במגוון צבעים, ולא פחות חשוב מכך - במחירים נגישים. כל הפרטים על החדשות המרגשות של השבוע

מאת  | ‏ 2 דצמבר 2018

סוף סוף (צילום: זארה)

סוף סוף (צילום: זארה)

כל הודעה על קו חדש של איפור או אופנה גורמת לנו להתרגש ולהילחץ בעת ובעונה אחת. להתרגש מהסיבות המובנות, ולהילחץ כי אנחנו לא טובות בדחיית סיפוקים, וכרטיס האשראי שלנו ממש מאיים לזנק מהארנק כשהוא שומע על מוצרים חדשים בשוק.

ובכן, החביאו את הוויזה, כי זארה משיקים קו איפור! ל-H&M כבר יש קולקציית איפור, שלצערנו לא מגיעה לארץ אבל זוכה לשבחים רבים מצד בלוגריות הביוטי מעבר לים, ועכשיו גם הרשת הספרדית מצטרפת לשוק הרווי הזה.

מתחילים באגף השפתונים (צילום: זארה)

מתחילים באגף השפתונים (צילום: זארה)

זו למעשה לא הפעם הראשונה שזארה משיקה איפור. הרשת עשתה זאת כבר ב-2007 אבל מאז הייתה בהפסקה, ועכשיו נראה שהזמן טוב מאי פעם, מכיוון שתעשיית הביוטי בשיאה. הקולקציה הראשונית מצומצמת, ותושק השבוע באתר העולמי של זארה בלבד, לקנייה אונליין. כרגע עדיין לא ידוע האם ומתי היא גם תנחת בחנויות, ואם בכלל תהיה זמינה לרכישה בארץ.

ההשקה הראשונית מתמקדת בשפתיים, עם 12 גוונים של ליפסטיקים בשם "אולטימאט" המיוצרים בצרפת. ההשראה לקולקציה היא "הקסם שמאחורי הקלעים של כל קמפיין חדש", אמרו בזארה. אודמי המאט מבטיחים להיות במרקם קטיפתי, עשירים בפיגמנט וכמובן – בגימור מאט. מחיר כל ליפסטיק הוא 9.99 פאונד (כ-48 שקל).

מאז 2007 זה לא קרה (צילום: זארה)

מאז 2007 זה לא קרה (צילום: זארה)

זה המוצר המוביל של הקולקציה, אבל לצדו מציעים בזארה גם שמונה גוונים של ליפסטיק נוזלי, שאמור לספק את כל הכיסוי הדרוש לשפתיים במריחה אחת בלבד. בנוסף, ימכרו באתר גם ערכות שפתיים שמכילות אודם מאט, אודם נוזלי ועיפרון שפתיים באותו הגוון.

לא כל הגוונים נחשפו עדיין, אבל מהתמונות שיצאו עד כה נראה שמדובר בגוונים שימושיים ונפוצים כמו אדום וסגול, כשאפשר להניח שהקולקציה תכיל גם וריאציות של ורוד ושל ניוד. בנוגע לאיכות הפורמולה – נצטרך לחכות להשקה הרשמית ולביקורות הרבות שיצוצו ברשת מיד אחריה. רק אז נוכל לומר האם מדובר בהתמכרות פוטנציאלית חדשה, ועד כמה חשבון הבנק שלנו צריך לחשוש ממנה.

מחירים נגישים (צילום: זארה)

מחירים נגישים (צילום: זארה)

בקרוב אצלנו? (צילום: זארה)

בקרוב אצלנו? (צילום: זארה)

גוונים מגוונים (צילום: זארה)

גוונים מגוונים (צילום: זארה)

דורש בדיקה מעמיקה (צילום: זארה)

דורש בדיקה מעמיקה (צילום: זארה)

השאירו תגובה