זה אמיתי: מזוודה של מוצרי הביוטי הכי שווים ב-499 שקלים במקום 2,500

אין חובבת ביוטי שלא תתרגש לשמוע – מזוודת הבלוקבאסטר של אסתי לאודר הושקה בישראל במהדורה השנתית החגיגית והמוגבלת, והיא קורצה מהחומר ממנו עשויות הפנטזיות שלנו (כלומר צלליות, שפתונים, מוצרי טיפוח וסרום מושלם אחד)

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estee Lauder UK (@esteelauderuk) on

בכל שנה מגיע הרגע המיוחד הזה בנובמבר, רגע שמציף נשים ברחבי העולם בהתרגשות בלתי מוסברת. לא מדובר בחג ההודיה (עם כל הכבוד לתרנגול ההודו, הוא לא ממש רלוונטי במחוזותינו), ואפילו לא בבלאק פריידיי שהסתיים עלינו לטובה. הכוונה להשקת מזוודת הבלוקבאסטר של אסתי לאודר, שמתרחשת ממש עכשיו.

אם במקרה פספסתן את הממו, מדובר במהדורה מוגבלת של מארז ענק, המכיל את כל פריטי המאסט של המותג ב-499 שקלים במקום 2,500 – מחיר מצחיק עבור 10 מוצרים בגודל מלא ומוצר נוסף בגודל מיוחד. אז מה המזוודה כוללת בדיוק? קחו אוויר ונתחיל בפירוט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estee Lauder Russia (@esteelauderrussia) on

יש שם שלוש פלטות Pure Color Envy הכוללות צלליות מפסלות ושלושה סמקים בגוונים שונים ליום ולערב, שלושה שפתונים לכל מצב רוח, גלוס בגוון Berry Protactive המנצנץ במידה, מסקרה שחורה Sumptuous Extreme, מסיר איפור עדין לעיניים, קרם אנטי אייג'ינג Supreme + בגודל מיוחד וגולת הכותרת – סרום Advanced Night Repair המפורסם בגודל מלא (מחירו הרגיל לבד עומד על 320 שקלים). כל אלה מגיעים בתיק אדום יפהפה שיהיה מושלם לנסיעות, או סתם לאפסן בו את כל החברים החדשים על מדף האיפור.

את המזוודה ניתן להשיג בהשקה מוקדמת כבר עכשיו באתר כולל משלוח חינם, ובחודש דצמבר ניתן יהיה גם לרכוש אותה תמורת 349 שקלים בלבד על כל קנייה מעל 399 שקלים בסניף הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון רמת גן וברשתות הפארם. המלצה שלנו? להסתער עליה מהר, לפני שלא יישאר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Isabel Perez (@isabel_del_pilar_perez) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estee Lauder UK (@esteelauderuk) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna Merghni (@annamerghni) on

השאירו תגובה