יופי של בלאק פריידי: בדקנו את המוצרים שאתן חייבות לקנות עכשיו

עם כל הכבוד לשואבי האבק, הטלוויזיות והמחשבים הניידים שנמצאים עכשיו בהנחות בלאק פריידי, אנחנו כאן כדי לסמן את מה שבאמת שווה לקנות עכשיו: האודם המושלם, סרום הלילה שמבטיח ומקיים ומסיר האיפור הכי טוב שאי פעם ניסינו. קבלו 6 הצעות של מוצרים שלגמרי מצדיקים את ההייפ, ובעיקר – בהנחות שקשה להישאר אדישים כלפיהן

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on

יום שישי האחרון של חודש נובמבר, הלא הוא בלאק פריידי, הפך בשנים האחרונות לחג עברי חדש. עברו הימים בהם היינו צריכים לצפות מהצד בזמן שהאמריקאים נהנים מהנחות משמעותיות על המוצרים האהובים עליהם. היום אנחנו עמוק בסיילים, וכמה שיותר, יותר טוב.

אז אחרי שרכשתן לעצמכן שואב אבק שהוא החיים וכמה שמלות חדשות, הגיע הזמן לפינוק האמיתי – מוצרי ביוטי איכותיים ויוקרתיים שיעבירו אתכן את החורף בצורה הטובה והנעימה ביותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

עכשיו נותרה הדילמה – מה בוחרים? הרי עולם הביוטי כל כך גדל בשנים האחרונות – מותגים חדשים ומסקרנים קמו בהמוניהם, פלטות הצבעים התרחבו, והנהירה אחר הדבר הבא הביאה ליצירתם של עוד ועוד מוצרים שלא תמיד ברור מה מטרתם.

על מנת לא לטבוע בים האפשרויות, הרשו לנו להציע גישה אחרת לבלאק פריידי – לכו על בטוח עם לייבלים טובים ומוצרים על זמניים שתמיד יש להם מקום על מדף האיפור והקוסמטיקה.

וכדי שלא תתעכבו עם הבחירות (בכל זאת, מדובר בסייל עם שעון עצר מאחוריו), ביקשנו מנסיינית המערכת לבדוק כמה ממוצרי הביוטי הפופולריים ביותר בארץ, והאם הם שווים את ההייפ. אמל;ק: בהחלט כן.  

קליניק
מסיר איפור
Take The Day Off Cleansing Balm
מחיר בלאק פריידי: 90.30 שקלים, במקום 129 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Clinique (@clinique) on

כל מי שאי פעם קראה שאלון ביוטי יודעת – אף סלב או בלוגרית לא הולכת לישון עם איפור על הפנים. זה לא בריא, לא נעים וגם לא ממש יפה על הציפית בבוקר. אז נכון, יש עשרות (אם לא מאות) מוצרים המבטיחים להסיר איפור, אבל בכזה שגם מבטיח, גם מקיים וגם עושה את כל החוויה לכיפית עוד לא נתקלנו, עד שניסינו את הבאלם המהפכני של קליניק. הביצוע פשוט ביותר: ברגע שמורחים אותו על הפנים (הכי טוב בעזרת האצבעות) הוא הופך לשמן ניקוי שממיס כל דבר, ממסקרה עמידה ועד אודם עיקש, ובשילוב עם מים חמימים הוא הופך לתמיסה חלבית קלילה אותה רצוי לנקות עם מגבת או צמר גפן. התוצאה: פנים נקיות בצורה כזו יוצאת דופן, שמיד התקשרנו לקוסמטיקאית להוציא את כל השחורים שהתגלו פתאום.

בובי בראון
SHADOW STICK צללית עיפרון עמידה
מחיר בלאק פריידי: 127.50 שקלים, במקום 170 שקלים

צללית הסטיק של בובי בראון (צילום: יח"צ)

צללית הסטיק של בובי בראון (צילום: יח"צ)

אם אתן מאלו שמתכחשות לקיומן של צלליות העיניים (בעיקר מפאת חוסר ידע ושימוש נכון), אבל בסתר ליבכן תמיד רציתן עיניים מודגשות – זה המוצר עבורכן. במקום להתעסק באבקות דחוסות ומברשות ממוספרות, סטיק הצללית של בובי בראון משלב בכלי אחד ומופלא את כל מה שהעפעפיים שלנו צריכות. במריחה אחת קלילה הוא יוצר מראה מודגש ומוגדר, ומאפשר משחק ורסטילי לחובבות המראה המעושן. על פי הוראות היצרן, מדובר בפורמולה שעמידה ל-8 שעות. לנו זה החזיק אפילו יותר.

MAC
קונסילר נוזלי
Studio Fix 24-Hour Smooth Wear
מחיר בלאק פריידי: 92 שקלים ל-7 מ"ל, במקום 115 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

לא קל להסתיר שקיות מתחת לעיניים אצל מישהי שלא ישנה מאז שילדה ואז גם חזרה לעבודה. אבל אם מוצר מסוים עמד במשימה בגבורה הוא הקונסילר של MAC מסדרת סטודיו פיקס, או כפי שהוא קרוי זה עתה במערכת – "שרביט הקסם". משיכה עדינה שלו מתחת לעיניים (ואז בלנדינג עם האצבעות) יוצרת מגן בלתי נראה של צבע טבעי כמו אחרי שינה של 12 שעות. השוס האמיתי הוא בקיום ההבטחה שלו – הוא אכן עומד במבחן הזמן ונשאר חזק ועמיד גם אחרי יום שלם. לא נשקר אם נגיד שמדובר באובססיה החדשה שלנו.

אסתי לאודר
ג'ל לגבות Brow Now
מחיר בלאק פריידי: 66.50 שקלים, במקום 95 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder Russia (@esteelauderrussia) on

ג'ל לגבות הוא אחד המוצרים הכי אנדר-רייטד שקיימים בתחום הביוטי, וחבל, כי הטאץ' הקטן שהוא מעניק יוצר אימפקט ענק לכל הלוק. ראש המברשת בגודל מושלם – קטן וצר ועובר בוויש אחד על כל הגבה, ויוצר סדר וארגון מחדש שלא מבייש את הרס"ר הקשוח ביותר. לכל אלו שמעדיפות את הגבות שלהן מודגשות עוד יותר, רצוי להעביר לפני השימוש עיפרון או צללית להוספת צבע. השילוב של שני השלבים יבטיח גבות מושלמות וסלפי עוד יותר מושלם.

אסתי לאודר
סרום תיקון לפנים
Advanced Night Repair
מחיר בלאק פריידי: 246 שקלים ל-30 מ"ל, במקום 352 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on

כל מי שחוששת מהתבגרות מכירה היטב את Advanced Night Repair האגדי של אסתי לאודר – סרום שמבטיח "למקסם את היכולת הטבעית של העור לחדש את התאים במהלך הלילה", או במילים אחרות: למזער קמטוטים. גם אם ייקחו כמה שנים טובות של שימוש עד שנדע אם אכן הפנים שלנו ניצלו מנזקי הזקנה, אפשר בינתיים להתנחם באפקט המיידי של הסרום, מהנראות העשירה של הבקבוק ועד התחושה הנעימה והאולטרה רעננה שהוא מותיר על הפנים. כמה טיפות בודדות עושות את העבודה אחרי ניקוי הפנים ולפני מריחת קרם לילה – העור נותר מלא בלחות, ובעיקר, נראה זוהר ואחיד במיוחד. האמת? חבל שאנחנו ישר הולכות לישון ולא יוצאות איתו מהבית.

MAC
שפתון Liptensity Lipstick Smoked Almond

מחיר בלאק פריידי: 92 שקלים, במקום 116 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MAC Cosmetics (@maccosmetics) on

על השפתון הזה שמענו המון, אין ספק שהוא אחד המוצרים המדוברים ביותר. אם עדיין לא ניסיתן, במחיר הזה אנחנו אומרות: זה בדיוק הזמן.

השאירו תגובה

 

  • ממליצה לחפש בפייסבוק את הקבוצה "תמצאו לי ברשת" הדילים השווים מפורסמים שם

    מאת: רונה |‏ 24 בנובמבר 2018 | 17:34