הכי מדויק שיש: כך תמצאו את גוון המייקאפ המושלם עבורכן

מגוון לא רחב מספיק, תאורה בעייתית וחוסר סבלנות מול הטסטרים – כולנו מכירות את הבעיות בבחירת מייקאפ שיתאים לגוון העור האישי שלנו. ובכן, הימים האלו עומדים להישאר הרחק מאחור בזכות פיצ'ר טכנולוגי מהיר ופאן המבטיח לכוון אותנו אל עבר המייקאפ האידיאלי. יס פליז

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Netta Szekely (@nettart) on

אחת מאבני הדרך המשמעותיות בחייה של כל אישה צעירה היא רכישת המייקאפ הראשונה שלה. בין אם זה כדי לכסות חצ'קונים ארורים או כדי להרגיש מאופרת כמו שצריך – מדובר בטקס רגיש שאין להקל ראש אודותיו.

ועל אף המעמד המחייב, רבות מאיתנו עוברות לא מעט בקבוקים (ואולי גם כמה תקריות מביכות) עד שאנחנו מצליחות להבין איזה מייקאפ באמת מתאים לצבע עור הפנים שלנו. הרי יש כל כך הרבה פקטורים העומדים בדרך: היצע לא מספיק מגוון, שיזוף נפלא בקיץ שדועך אל תוך הסתיו, חוסר סבלנות מול הטסטרים וכמובן – תאורת ניאון שקרנית שגורמת לכל בדיקה של מייקאפ להפוך למשימה שנידונה לכישלון מראש.

איזה גוון אתן מהמרות שג'יג'י משתמשת בו? (צילום: Andreas Rentz; Getty Images)

איזה גוון אתן מהמרות שג'יג'י משתמשת בו? (צילום: Andreas Rentz; Getty Images)

ובכן, הימים האלו עומדים להיות מאחורינו. לא עוד בחירה במייקאפ שגורם לפנים ולצוואר להיראות כמו שני גוונים שונים במניפה של טמבור, אלא רכישה מושכלת המבוססת על איתור מדויק של גוון העור האישי שלנו, מתוך היצע ענק שעוד לא היה כמותו.

מי שהחליטה להרים את הכפפה בעניין המהותי הזה היא חברת MAC, שיודעת כמה דברים על מה נשים רוצות. בעידן בו פתיחות אתנית נחגגת יותר מאי פעם, זה רק מתבקש שיתווספו לפלטת צבעי המייקאפ גוונים שלא היו נוכחים בעבר ובהחלט היו חסרים. אם פעם היינו צריכות לבחור מתוך 7 או 10 גוונים, היום כבר אפשר מתוך 64.

לא עוד מבחר מצומצם של גוונים (צילום: Pascal Le Segretain; Getty Images)

לא עוד מבחר מצומצם של גוונים (צילום: Pascal Le Segretain; Getty Images)

אבל אל תתנו להרחבה המשמעותית הזו להרתיע אתכן – דווקא בים הניוד הנע בין בהיר לכהה, מגיעה הברקה טכנולוגית שעומדת לעשות את החיים להרבה יותר קלים. קבלו את מוצא הגוונים של STUDIO FIX – פיצ'ר חדש באתר MAC שקשה לחשוב מה עשינו לפניו.

התהליך פשוט ביותר וכולל שלושה שלבים: ראשית, יש לבחור את רמת הכהות של העור, מבהיר ועד כהה מאוד; לאחר מכן, יש לקבוע אם גוון העור קריר, או שמא חמים (לעור זהוב יש תת גוון קריר, לעור ורדרד יש תת גוון חמים); ולבסוף, בעזרת שורת תמונות של דוגמניות, יש לבחור את זו שגוון עורה הכי דומה לשלכן. קליק וקיבלתן מספר סידורי של גוון המייקאפ המותאם אישית עבורכן.

אז איך ממשיכים מפה? אפשרות אחת והכי נוחה – לרכוש אונליין את המייקאפ שזה עתה זווגתן אליו (בנוזל, פודרה או קונסילר), או, לתאם פגישה אישית ללא עלות עם אמן איפור מקצועי של MAC, למסור שם את מספר הגוון שקיבלתן ולזכות בבדיקה נוספת להתאמה עוד יותר מושלמת. (לתיאום פגישה אישית בחנות המועדפת לחצו כאן). ומה עם כל השנים בהן לא מרחנו את הגוון הנכון לנו? ובכן, לא בוכים על מייקאפ שנשפך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Netta Szekely (@nettart) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics) on

השאירו תגובה