מי היה מאמין: הפעולה היומיומית הזאת הורסת לכם את עור הפנים

אנחנו יכולים לעשות הכל כדי לשמור על עור הפנים שלנו, בלי לדעת שכמה מהדברים הבסיסיים ביותר שמקיפים אותנו במהלך היום פוגעים בו קשות. רואים את הסלולרי הזה שמונח לידכם ברגעים אלה ממש? האור הכחול שנפלט מהמסך שלו הוא אחד האויבים הגדולים שלכם מעכשיו

מאת  | ‏ 4 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alex Riviere (@ariviere) on

יש דברים שאנחנו יודעים שחובה לעשות כדי לשמור על עור הפנים שלנו: לשתות הרבה מים, להסיר איפור לפני השינה, למרוח מוצרי הגנה מהשמש ולהשתמש בקרם לחות איכותי, למשל. אבל לפעמים בלי לדעת אפילו, אנחנו שמים לעצמנו רגל בדרך. כי לא כל הסכנות מובנות מאליהן, ויש כאלה שנמצאות עמוק מתחת לפני השטח.

מכירים את זה שאתם חוזרים הביתה מהעבודה וכל מה שמתחשק זה לשבת על הספה ולבהות בסלולרי, בטלויזיה או במסך המחשב? אז אולי עדיף שלא. מתברר שהמכשירים שעד עכשיו החשבנו לחברינו הטובים ביותר גורמים להזדקנות העור, האצת הקמטים, נפיחות ויובש באזור הפנים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by STYLEBOOM (@styleboom) on

הסיבה המרכזית לכך היא האור הכחול שנפלט מהמסכים שסובבים אותנו. הוא לא רק הופך אותנו לזומבים מנותקים מהסביבה, אלא גם משפיע על המנגנונים הפנימיים שלנו ומשבש אותם לחלוטין. "החשיפה לאור כחול מלאכותי בשעות הלילה עשויה לאותת לעור שעדיין יום וכי על התאים להישאר ערים", מסבירים באסתי לאודר, שם בנו אינקובטור מיוחד של אור כחול וערכו ניסויים במטרה לבחון את השפעתו על תאי העור.

הממצאים הראו כי חשיפה לאור מסוג זה גורמת לצמצום הפעילות של גן שעון הלילה (Per1), שמשפיע על התחדשות תאי העור במהלך השינה. במילים אחרות – חשיפה לאור הכחול בשעות הלילה עלולה לעכב את תהליך התיקון הטבעי של העור, וכתוצאה מכך להוביל להזדקנות מואצת שלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by StreeTrends (@streetrends) on

אבל החדשות הטובות הן שבאסתי לאודר חשבו גם על הפתרון – מוצר טיפוח חדש שמצטרף לסדרת Advanced Night Repair: קרם ג'ל עוצמתי המסייע בתיקון ומניעת ההשפעה הניכרת לעין של נזקי המודרניזציה. מדובר בפורמולה לאזור העיניים, הרגיש במיוחד לנזקי הסביבה, שמבטיחה להחזיר את קצב התיקון הלילי של העור למוטב, למרות החשיפה לאור הכחול.

הג'ל המרוכז עוזר להילחם גם בכהויות המופיעות מתחת לעיניים ומגן מפני זיהום וקרינת UV, בזכות שלוש תמציות המופקות מאצות, נוגדי חימצון וויטמין E. הוא מסוגל לספק לחות ל-24 שעות, וכן, יש בו גם תמצית של חומצה היאלורונית. מחירו 300 שקלים (עכשיו במחיר השקה של 249 שקלים), והוא זמין לרכישה ברשתות הפארם הנבחרות, בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estee Lauder (@esteelauder) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melisa Beleli (@melisabeleli) on

השאירו תגובה

 

  • האישה בתמונה הראשונה עומדת למות מרעב, וזה נראה לי הרבה יותר מטריד מעור הפנים שלה.

    מאת: שוש |‏ 4 בנובמבר 2018 | 15:32