הבשורה הכי טובה לכל מי שמורחת לק

הלם שלא חשבו על זה קודם: מותג ביוטי גרמני הוציא לאחרונה מוצר חדש שאפילו לא העזנו לחלום עליו – קרם להסרת לק שמבטיח להוריד במהירות בקלות ובלי אציטון. כל הפרטים על המחיר ועל המשלוח לארץ

מאת  | ‏ 7 אוקטובר 2018

האם מדובר ממוצר הכי גאוני? ככל הנראה כן (צילום: אינסטגרם)

האם מדובר ממוצר הכי גאוני? ככל הנראה כן (צילום: אינסטגרם)

עד כה חשבנו שפלפל בטעם שוקולד הוא פסגת ההמצאות המדעיות, ויותר גבוה ממנו לא נוכל לשאוף. אבל מתברר שיש לעולם עוד לאן להתקדם, ועכשיו, יוצא מוצר חדש שאפילו לא העזנו לחלום עליו – קרם להסרת לק, שמבטיח להיפטר מהלק שעל הציפורניים ביעילות, במהירות ובקלות, ובלי אצטון.

עדיין איתנו? כי אין ספק שמדובר בחדשות מעלפות. אז תסדירו את הנשימה ובואו נבחן לעומק את המוצר החדש הזה. עם השם המשעשע Nailfix & Chill, הקרם המהפכני הזה מגיע מגרמניה, ממותג ביוטי בשם The Sign Tribe. במקום חומרים אגרסיביים וריח כימיקליים מבחיל, הוא מכיל רכיבים מהממים כמו שמן שקדים ושמן אגוזי מקדמיה, ומיועד להסרת לק בכל מקום, מתי שתרצו.

בא לנו עכשיו (צילום: אינסטגרם)

בא לנו עכשיו (צילום: אינסטגרם)

המגזינים העולמיים מיהרו לדווח על הפלא הזה, אבל הוא כל כך חדש ואזל מן המלאי כל כך מהר, שקשה למצוא עליו ביקורות. יחד עם זאת, קומץ בלוגריות הביוטי שמיהרו להזמין ולכתוב, מדווחות שהוא עושה בדיוק את מה שהוא מבטיח – מסיר גם את הלק העיקש ביותר לאחר 60 שניות, ומותיר את הציפורניים מטופחות מאי פעם, מכיוון שהוא לא מכיל את רכיב האצטון שמייבש ומזיק לציפורניים והעור מסביבן.

אז רגע, איך אפשר להשיג את הקסם הזה? באתר Beauty Mart מאיימים שהוא נשלח אך ורק לבריטניה, אבל כשניסינו להזמין את המוצר, הגענו עד לשלב התשלום מבלי להיתקל בשום בעיה. יחד עם זאת, שימו לב לעלויות – בעוד המוצר עצמו עולה רק כ-60 ש״ח, משלוח לישראל מהאתר עולה 95 ש״ח. בקיצור, זה הזמן להפעיל את החברים שמתגוררים באנגליה או בגרמניה, מקום הולדתו של המוצר, שם ניתן להזמינו מהאתר zalando.

Make polish great again

Make polish great again

כבר מצאתם חברה באנגליה? (צילום: אינסטגרם)

כבר מצאתם חברה באנגליה? (צילום: אינסטגרם)

השאירו תגובה