הדביקה ריסים מלאכותיים ולא הצליחה לפתוח את העיניים

בסלון היופי השתמשו בדבק סופר-גלו להדבקת הריסים, והתוצאות מחרידות. זהירות, תמונות קשות

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2018
 

A post shared by Model Malay (@modelmalay) on

באווירת הסיסטרהוד הנוכחית, אנחנו מרימות לכל מי שרוצה לעשות שינויים בגוף שלה, גם אם מדובר בכאלה מהסוג הקוסמטי. כל אחת זכאית לעשות ממש מה שבא לה, בלי לתת דין וחשבון לאף אחד חוץ מעצמה.

ובכל זאת, אי אפשר להכחיש שהמרדף הנשי אחר היופי הוליד כמה תופעות מוזרות. אנחנו מזריקות חומרים זרים לגוף, מזיזות את השומן של עצמנו מאיבר אחד לאחר ובשלבים מוקדמים יותר מדביקות ציפורניים, ריסים מלאכותיים, תוספות שיער, ובואו לא נתחיל בכלל לדבר על עקבים.

העיסוק בביוטי יכול להיות כיף, משחרר ומעצים, אבל לפעמים יש לו גם תוצאות לא כל כך נעימות. כך למשל קרה ללקוחה בסלון ביוטי בתאילנד, שנכנסה להארכת ריסים ויצאה עם סיפור זוועה. בוטיק היופי פארה העלה תמונות לאינסטגרם של לקוחה שהגיעה אליהם מסלון אחר, שם הדביקו לה את תוספות הריסים בדבק סופר-גלו. אאוץ'.

העובדות בבוטיק פארה נחלצו לעזרתה ובתהליך ארוך ולא נעים המיסו את הדבק לאט-לאט באמצעות שמן, ואז גירדו את תוספות הריסים ממנה. לטובת הקהל הרחב הן תיעדו את התהליך לאינסטוש, למרות שהוא לא עושה יחסי ציבור מעולים לעולם הביוטי. בקיצור, בפעם הבאה שאתן רוצות לחתוך, להדביק או להזריק, פשוט תעשו את התחקיר שלכן קודם.

 

A post shared by Model Malay (@modelmalay) on

 

A post shared by Lyla Lashes (@lyla_cosmetics) on

 

A post shared by Violette (@violette_fr) on

השאירו תגובה