זהירות, מסנוור: את חייבת צללית בצבע ניאון

אחרי שהתרגלנו למראה הניודי הטבעי, בא טרנד חדש וטורף את כל הקלפים. שכחו מהמראה העדין והרך ותגידי יפה שלום לצלליות הניאון הבוהקות והצבעוניות, כי גם אם תנסו לא תצליחו להתעלם מהן

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2018
 

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

כמו הרבה טרנדים, גם גווני הניאון חוזרים אלינו בכל פעם בווריאציה מעט שונה. לפעמים הם משתלטים ממש על המלתחה, לפעמים הם משולבים רק כדיטיילים קטנים, ועכשיו הם מטפסים עד לעפעפיים שלנו. אחרי טרנד הצלליות בגוונים הטבעיים, מגיעה הקונטרה – צלליות ניאון הן ה-דבר.

מבחינת מנעד גווני הניאון, הכל הולך. צהוב, כתום, ורוד וכחול הם כמובן החשודים המידיים, והם משתלטים על העפעף כולו או מגיעים בנגיעות מעודנות. הגרסה האמיצה של הטרנד היא צללית ניאון אחת שמרוחה על כל העפעף, אבל ישנן עוד דרכים לעשות את זה. קיילי ג'נר, למשל, מדגימה איך אפשר להוסיף נגיעת ניאון עם קו גיאומטרי בשקע העפעף, או להשתמש בצלליות ניאון בפינות העיניים, איפה שלרוב מונח היילייטר.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

יש גם את גרסת הפאשן, שמתאימה יותר להפקות או למסלול – קו עבה של צללית שמרוח באופן פחות מוקפד ויותר נוקשה על העפעף, מבלי לטשטש. מה לגבי שאר הפנים? גם שם תוכלו לאמץ את הטרנד בכמה אופציות. ישנה, כמובן, האסכולה שגורסת שכל מראה איפור בולט צריך להיות מאוזן, ולכן צללית ניאון תגיע עם סומק בגוון טבעי וליפסטיק בגווני ניוד או ורדרד עדין.

הלוק המונוכרומטי גם הוא פופולרי מאוד כרגע, והוא דורש ליפסטיק באותו הגוון כמו הצללית. במקרה הזה כדאי כמובן שלא להגזים עם שאר האיפור, וגם ללכת על אאוטפיט שלא יתנגש, במידה ותחשקו ליישם את הלוק בחיים האמיתיים. עוד דרך ליצור עניין מונוכרומטי היא להתאים את הצללית לאלמנט אחר – אקססורי או לק, כמו שבלה חדיד עשתה כשהלכה על צהוב תואם באזור העיניים והציפורניים.

 

A post shared by (@bellahadid) on

מכיוון שהעונות מכתיבות את הטרנדים, כדאי לנצל את הניאון כל עוד הקיץ עדיין איתנו. אגב, למרות שמדובר בטרנד נועז, הוא דווקא קל מאוד ליישום – הרבה יותר מטרנד העיניים המעושנות, בוודאי. במקום לערבב גווני חום וניוד, הלוק הזה יכול לעבוד עם צללית אחת בלבד.

אם אתן רוצות רק לטבול את כפות הרגליים בטרנד, ההמלצה שלנו היא לבחור בצללית ניאון ורודה (הגוון הידידותי ביותר מבין האפשרויות), להניח מעט ממנה במרכז העפעף ולטשטש כלפי מעלה. אם תרצו לרכך את הלוק עוד יותר, הוסיפו צללית בגוון חום בשקע העין ועל קו הריסים התחתון וטשטשו את השתיים ביחד. אחרי שתתמחו בזה, תוכלו לעבור לגרסת המתקדמים – צהוב וכתום.

 

A post shared by Patrick Ta (@patrickta) on

 

 

A post shared by Model Malay (@modelmalay) on

 

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

 

A post shared by Joan Smalls (@joansmalls) on

 

 

 

A post shared by Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics) on

 

 

 

A post shared by Model Malay (@modelmalay) on

 

 

A post shared by Model Malay (@modelmalay) on

 

 

 

 

 

A post shared by Joan Smalls (@joansmalls) on

 

 

A post shared by Tyron Machhausen (@tyronmachhausen) on

השאירו תגובה