להיות קרדשיאן: קיילי מדגימה את שגרת האיפור שלה, שלב אחרי שלב

ועוד שלב, ועוד שלב. 37 אם לדייק. הכוכבת שהפכה לגורו איפור שיגרה אל העולם טיוטוריאל בו היא מסבירה בפירוט מה נדרש כדי להיראות כמוה, וכמובן שהסרטון הפך ויראלי מיד. מוכנות לנסות את זה בבית?

מאת  | ‏ 3 יולי 2018
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

כבר ידוע שהקרדשיאנס מזוהות עם שלוש מילים: צניעות, פשטות ומינימליזם. לכן, לא הופתענו לגלות ששגרת האיפור של קיילי ג'נר מסתכמת בסך הכל ב-37 צעדים. הכי בקטנה.

הקרדשיאן-ג'נר הכי צעירה אבל הכי מרוויחה (מסתמן שהיא הראשונה שתהפוך למיליארדרית) הכינה מדריך איפור מצולם עבור ערוץ היוטיוב של מגזין "ווג", בו היא מתאפרת מול המראה ומדגימה לגולשות בעלות הזמן והסבלנות איך ניתן להיראות כמוה.

בין היתר קיילי מספרת על אהבתה לאיפור ועל המותג של אחותה קים, וחושפת כי בעוד על העיניים, השפתיים והלחיים היא משתמשת במוצרים שלה, בשביל קונטור ופודרה היא פונה למותג של אחותה, KKW. "הרבה אנשים חושבים שאנחנו מתחרות, אבל כל אחת מאיתנו נהנית לעבוד על סוגים אחרים של מוצרים", היא אומרת. "כמה שיותר איפור – יותר טוב".

אמנם מדובר בכמעט 40 צעדים, אבל האמת היא שהמראה שקיילי יצרה עבור עצמה לא מאוד מורכב, וניתן לשחזור בבית די בקלות, בעיקר אם אתן מחובבות מדריכי האיפור המצולמים אונליין. הטיוטוריאל כולל, בין היתר, עיפרון וג'ל גבות עם קצת קונסילר מתחת להדגשת קו המתאר התחתון של הגבה, מראה עין שיצרה עם כמה צלליות מפלטת הקיץ החדשה שלה, קצת קונטור, היילייטר והרבה מאוד סומק שנמרח על כל הפנים – השלב האהוב על קיילי.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אז מה כדאי לאמץ מהרוטינה הזאת? קודם כל, נראה שקיילי לא ממש מתכננת מראש איך היא תתאפר אלא מאלתרת תוך כדי תנועה. זהו שיעור חשוב מאוד, כי איפור בסך הכל צריך להיות כיפי, ותמיד אפשר להסיר את מה שלא הסתדר. כך למשל, היא מחליטה לשים צללית כתומה בזוויות הפנימיות של העין, באזור בו נהוג להניח צללית בהירה להארה.

בנוסף, קיילי מתחילה מאיפור העיניים, עוד לפני שהיא אפילו מניחה מייקאפ. זה טריק מעולה והכרחי למראה עיניים שכולל יותר מצללית אחת או שתיים, מכיוון שצלליות נוטות להתפזר בחלק התחתון של העין וכך ניתן לנקות את מה שנפל מהעפעפיים מבלי להרוס את המייקאפ או הקונסילר.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

עוד טיפ שאהבנו ואימצנו – קיילי מערבבת בתוך המייקאפ שלה כמה טיפות היילייטר נוזלי (היא בחרה במוצר של מארק ג'ייקובס, אבל בפארמים ישנן לא מעט אופציות זולות ומעולות לא פחות), כדי לתת אפקט מואר לפנים. אל דאגה, זה לא יגרום לכן להראות כמו כדור דיסקו.

הצעד היחיד שלא היינו מחקות הוא זה של הבייקינג – אותה טכניקה שהייתה טרנדית מאוד בשנה האחרונה, בה מעמיסים כמות גדולה של פודרה על חלקים נבחרים כדי להאיר ולקבע אותם. קיילי עושה את זה בחלק התחתון של הלחיים, אבל מדובר בצעד שרלוונטי בעיקר למי שמצטלמת הרבה וממש לא הכרחי לחיי היומיום שלנו, הנשים שאינן קרדשיאניות.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

בסרטון קיילי גם חושפת כי היא גרה עם חברתה הטובה ביותר ג'ורדן וודס, כך שהיא זו שזוכה לנסות את רוב מוצרי האיפור שלה עוד בשלב הניסוי והטעייה, אבל לדבריה היא מכריחה את כל מי שנכנס אליה הביתה לעשות סווצ'ים.

בנוסף, קיילי מספרת איך איפור עזר לדימוי העצמי שלה כשהיא הרגישה חסרת ביטחון לגבי השפתיים הדקיקות שהיו לה לפני שנעזרה ברפואה המודרנית להגדיל אותן, וגם תוהה בקול רם מתי היא תרשה לסטורמי להתאפר. אבל הדבר המרשים ביותר שלמדנו? קיילי יודעת לשים לעצמה עיפרון שפתיים בעיניים עצומות. מעריצות.

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה

 

  • וואו פי אלף יפה יותר בלי איפור! בכלל לא היה אפשר לנחש שיש לה כל כך הרבה נמשים יפים

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 ביולי 2018 | 11:57
  • למה היא גרה עם חברה שלה ולא בעלה?

    מאת: אלה |‏ 4 ביולי 2018 | 10:49