נמצא התכשיר המושלם לעיבוי הגבות בפחות מ-40 שקלים

טרנד הגבות העבות לא עוזב אותנו, ומי מאיתנו שלא התברכה בהן נאלצת לפנות לשיטות שונות ומשונות - חלקן יקרות יותר וחלקן יעילות פחות. כעת משיקים במייבלין את ה- Tattoo Brow שמבטיח לעשות את העבודה תמורת סכום נוח במיוחד, והנסייניות ברשת לא מפסיקות להלל

מאת  | ‏ 23 יוני 2018
 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

מאז שהגבות חזרו לאופנה, הרבה נשים שהיו נערות בניינטיז מנסות להשיב את מה שכבר אבד – השערות אותן תלשו לעצמן בתקופה שבה גבות דקיקות היו הדבר האמיתי. אפשר כמובן להסתפק בעיפרון גבות או צללית, אבל אלה בעיקר ממלאים את מה שכבר קיים, וקשה מאוד ליצור איתם מראה טבעי ואמין של גבה מלאה באמת היכן שלא נמצאת אחת.

מי שמוכנה לסבול קצת כאב ולהיפרד מסכומי כסף לא קטנים, יכולה ללכת למחוזות האיפור הקבוע. שיטת המיקרו-בליידינג, למשל, בה מחדירים פיגמנט לעור באמצעות חתכים קטנטנים, הפכה להיות פופולרית במיוחד. אבל יש מי שלא אוהבות שינויים קבועים (או להוציא אלפי שקלים על טיפולים קוסמטיים), והן ישמחו לגלות את המוצר של מייבלין שמבטיח את אותה התוצאה, בהרבה פחות כסף.

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

Tattoo Studio Brow Tint Pen, כך נקרא מוצר הפלא שעולה 8 דולר בלבד. הבשורה העיקרית שלו היא האפליקטור, המעוצב באלכסון עם ארבעה קצוות דקיקים, שאמורים לחקות את האופן בו הגבות מצוירות בטיפול המיקרו-בליידינג. בנוסף, במייבלין מבטיחים כי הפורמולה עמידה במיוחד ומספקת 24 שעות של גבות מושלמות.

הזווית של האפליקטור מאפשרת להשתמש בו בשתי דרכים: להצמיד את כל הקצוות לגבה ליצירת מראה של ארבע שערות דקיקות במשיכה אחת, או להטות אותו ולהשתמש בקצה בלבד, על מנת לקבל תוצאה של קו יחיד לאזורים כמו קצה הגבה הפנימי או לשרטוט הקו שבתחתיתה.

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

עד כה, כמעט כל מי שניסתה את המוצר מדווחת בהתלהבות על מראה גבות מלא והכי חשוב – טבעי. "הפיגמנט ממלא את החללים הריקים באופן מושלם בלי להיראות כאילו יש עלי איפור", כתבה אחת מהן, ואחרת העידה: "הוא נותן מראה עדין יותר בהשוואה למוצרים אחרים, אבל זה מה שהופך אותו לכל כך מוצלח". יחד עם זאת, יש גם תלונות על המוצר, בעיקר בכל מה שקשור לצבע שלו. ראשית, טווח הגוונים (ארבעה בסך הכל) לא מתאים למי שיש לה גבות שחורות. תלונה נוספת שצצה באתר המותג היא כי אחד הגוונים מותיר אחריו גוון מעט ירקרק.

מכיוון שמדובר במוצר חדש לחלוטין, שהושק רק החודש בארה"ב, סביר להניח שהוא עוד יעבור שינויים כדי להתמודד עם התלונות הצבעוניות האלה. כרגע לא ניתן להשיג אותו בארץ, ובאמאזון הוא כבר סולד אאוט, אבל אולי עד שיגיע לישראל נקבל את הדגם החדש והמשופר.

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

 

A post shared by @namow.yloh on

השאירו תגובה