30 שקל: המסקרה האהובה על מייגן היא מהזולות בשוק

"יש לי ערימה של המסקרות האלה בערכה שלי עכשיו הודות למייגן!", מספרת המאפרת לשעבר של הדוכסית מסאסקס, שחשפה בפניה את פלאי המסקרה הפופולרית שגרסתה המקורית תעלה לכן מחיר משעשע ברשת הפארם הקרובה לביתכן

מאת  | ‏ 6 יוני 2018

נגיד את זה שוב – מכל מוצרי האיפור, מסקרה היא האחרונה שאתן צריכות להוציא עליה יותר מכמה עשרות שקלים. בעוד מותגי היוקרה מציעים כמה פורמולות שקשה מאוד לנצח בתחום הליפסטיקים או הצלליות, במקרה של מסקרות, המותגים הנגישים יותר פשוט מנצחים. בנוסף, לרוב מדובר במוצר שמחזיק שלושה חודשים בלבד, אז באמת שאין סיבה להיכנע להייפ של המסקרות היקרות.

צריכות עוד הוכחה? אפילו הסלבס העשירות בעולם לא זקוקות למסקרות של הביוקר. כבר סיפרנו על החיבה של ביונסה למסקרה של לוריאל, ועכשיו אנחנו שומעות שהמסקרה האהובה על מייגן מרקל היא Lash Sensational Luscious של מייבלין, שעולה 9 דולר בלבד (כ-32 ש״ח).

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

אף שביום חתונתה פניה היו מאופרות במוצרי דיור, ביום-יום משלבת הדוכסית מסאסקס גם מוצרים זולים יותר בשגרת הטיפוח שלה ובלוק האיפור-ללא-איפור שהפך מזוהה איתה. דוגמאות? היא מעריצה של הסבונים של ד״ר ברונר, שאפשר להשיג בארץ אפילו ברשתות הסופרמרקטים, קרם הלחות המועדף עליה הוא של ניוואה, ועכשיו המאפרת שלה לשעבר, לידיה סלרס, חושפת שמייגן היא זו שהכירה לה את המסקרה המוצלחת של מייבלין.

"יש לי ערימה של המסקרות בערכה שלי עכשיו הודות למייגן!", סיפרה בראיון. "המסקרה הזאת ממש עוזרת להדגיש את הריסים, היא מצוינת לנפח ולאורך והפורמולה מזינה. היא ניתנת לבנייה וכמובן מתאימה לכל כיס". "לאש סנסיישנל לאשס" אמנם לא ניתנת לרכישה בארץ, אבל תוכלו למצוא אותה בקלות באמאזון. יחד עם זאת, שימו לב שדווקא המסקרה המקורית בסדרה – "לאש סנסיישנל" – מקבלת ביקורות חיוביות יותר ברשת ואהובה על ידי מובילות דעה ביוטיוב. את הגרסה הזאת דווקא כן תוכלו להשיג בארץ, במחיר של 40 ש״ח בלבד. שתי המסקרות נותנות את אותו האפקט לריסים, אבל בעוד המברשת של לאש סנסיישנל המקורית מעוגלת, זו של גרסת הלאשס ישרה. כך או כך, יהיו לכן ריסים של דוכסית.

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

 

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

 

A post shared by Meghan (@_duchess_of_sussex) on

 

A post shared by Maybelline New York (@maybelline) on

 

A post shared by Modna.si (@modna.si) on

השאירו תגובה

 

  • ראיתי את זה במשביר לצרכן . המחיר של המסקרה 40 שקל.

    מאת: sari |‏ 20 ביוני 2018 | 21:27
  • אתם רושמים בכותרת שהמסקרה עולה כ 30 ש"ח, אבל שכחתם להגיד שזה רק בחו"ל, נראה לי הכרטיס עולה יותר..
    בארץ זה עולה 60-70 ש"ח אחרי הנחה.. לא זול ובמחיר דומה לשאר המותגים..

    מאת: נועה |‏ 8 ביוני 2018 | 11:18