"התעוררתי עם פריחה, זה מרגיש כמו כוויה"

המותג האהוב ניוטרוג׳ינה חטף לאחרונה ביקורת קשה של לקוחות שטוענים שכמה מהמוצרים שלהם גרמו לתופעות לוואי מאוד לא נעימות - כוויות, אדמומיות, יובש קיצוני, נפיחות ופצעים. ״אנחנו מאוד מודאגים לגבי התלונות ומזמינים כל לקוח ליצור איתנו קשר", הגיבו בחברה. מנטרוג'ינה ישראל נמסר כי לא התקבלו תלונות של צרכנים בישראל. חלק מהמוצרים הנזכרים בכתבה כלל לא משווקים בארץ והנושא בבדיקה

מאת  | ‏ 10 מאי 2018
 

A post shared by Neutrogena (@neutrogena) on

עולם הטיפוח נמצא בשיא חסר תקדים, כשבכל רגע נתון תוכלו למצוא עשרות מוצרים שכל מובילות הדעה עפות עליהם, בטווח מחירים רחב. אנחנו מורחות על עצמנו חומצות, שמנים ועוד שלל רכיבים שאנחנו אפילו לא באמת יודעות מה הם עושים בטווח הארוך, אבל סומכות על יוטיוב ובעיקר על המותגים הגדולים והוותיקים. אבל לפעמים, גם הם נופלים.

קחו לדוגמה את המקרה של ניוטרוג׳ינה – מותג אהוב עם לא מעט מוצרים שהפכו לחובה בכל חדר שירותים של חובבות טיפוח. אבל לאחרונה, אתר המותג מוצף בתלונות של לקוחות שטוענים שכמה מהמוצרים שלהם גרמו לתופעות לוואי מאוד לא נעימות – כוויות, אדמומיות, יובש קיצוני, נפיחות ופצעים. מדובר במוצרי ניקוי פנים – שטיפת אקנה נטולת שמן, סבון פנים פילינג מצמצם נקבוביות והמפתיע ביותר – מגבוני הפנים להסרת איפור, אחד מהמוצרים הפופולריים של החברה.

 

A post shared by Neutrogena (@neutrogena) on

אתר popsugar סיקר רק כמה מהתגובות המלחיצות שרצות ברחבי הרשת: ״אתם מוכרים מוצר שהוא רעל״, ״התעוררתי עם פריחה. זה מעולם לא קרה לי״, ״העור שלי כל כך יבש שכואב לי לשים קרם לחות״, ״התעוררתי בבוקר עם מצח ועיניים נפוחות ובועות קטנות על העור״, ״הסבון שרף לבת שלי את העור והיא בוכה, זה כמו כוויה משמש, העור אדום ומתקלף״. זה ממשיך כך עם עוד מאות תגובות של נשים שהתעוררו בבוקר לאחר השימוש עם תופעות מטרידות באמת, כשרובן מדווחות שהלכו לרופא ואפילו לחדר מיון.

החלק המוזר בסיפור הזה הוא שלא מעט מהמתלוננות מעידות שהן משתמשות במוצרים שנים, ורק לאחרונה החלו לחוות את התגובות הלא נעימות, בעוד בחברה טוענים שהם לא עשו שום שינוי ברכיבי המוצרים. יחד עם זאת, התגובה של ניוטרוג׳ינה לשערורייה הקטנה היא בית ספר לשירות לקוחות.

 

A post shared by Neutrogena (@neutrogena) on

״אנחנו מאוד מודאגים לגבי התלונות ומזמינים כל לקוח או לקוחה ליצור איתנו קשר טלפוני או לשלוח הודעה ברשתות החברתיות באופן מידי״, כך נכתב בתגובה הרשמית של ניוטרוג׳ינה, שכרגע לא הסירו את המוצרים מהמדפים או מהאתר אבל פצחו בחקירה מקיפה. ״זו ההבטחה שלנו – אנחנו נגיב לכל אחת ואחת מהתלונות ברגע שיהיה לנו עוד מידע בנושא״. בנוסף, הם מבקשים מהלקוחות להחזיר את המוצרים שגורמים להם לתגובות רעות כדי שאלה יוכלו להיבדק במעבדה. בקיצור, נראה שמומלץ להתרחק ממוצרי ניוטרוג׳ינה בזמן הקרוב, אבל לפי האופן בו החברה מגיבה לתלונות ומשנסת מותניים לבדוק את הרכיבים במוצרים הבעייתיים, נדמה לנו שאפשר לסמוך עליהם בעתיד.

מנטרוגינה ישראל נמסר כי לא התקבלו תלונות של צרכנים בישראל. חלק מהמוצרים הנזכרים בכתבה כלל לא משווקים בארץ והנושא בבדיקה.

 

A post shared by Neutrogena (@neutrogena) on

אחד מהפוסטים הרבים שיש ברשת

אחד מהפוסטים הרבים שיש ברשת

השאירו תגובה

 

  • שלום, רכשתי את הסבון פנים לאחרונה, התעוררתי עם פריחה בפנים ובצוואר, לקח לי יום נוסף להבין שזה מהסבון, נוצא אצלי יובש נוראי בפנים, פניתי למספר שרשום על האריזה, ענה לי בנאדם פרטי שטוען שהוא הבעלים בתשובה ״כנראה שלך זה לא מתאים תחזירי לחנות״ אשמח לדעת מי כתובת בארץ של החברה לפנייה זו

    מאת: סיון |‏ 7 בדצמבר 2023 | 09:49
  • קניתי לבת שלי את. הסבון לפנים לטיפול בפצעונים וזה רק עשה לה יותר גרוע.. הפנים שלה נהיו עם פצעים מאד אדומים ובולטים. היא כמובן הפסיקה להש.תמש במוצר זה. ויסיבלי קליר. חבל. דווקא אני משתמשת בקרם לחות . ג'ל ומרוצה. אשמח לשמוע תגובתכם

    מאת: טלי |‏ 14 בנובמבר 2019 | 14:48