הקיץ את חייבת שפתון כתום, וכך תעשי את זה נכון

לגמרי מדובר באחד מהטרנדים החביבים עלינו בזירת הביוטי כרגע, כזה ששולח אותנו לפנטזיות קיציות בניחוח הדרים מרענן. החדשות הטובות הן ששפתיים כתומות יכולות להיראות מושלם על כל אחת עם בחירת הגוון הנכונה והתאמת האיפור הנלווה

מאת  | ‏ 11 אפריל 2018
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

אם יש משהו אחד שאפשר לסמוך עליו בכל הנוגע לטרנדים בעולם הביוטי, הוא שהם תמיד יתאימו לעונה. כך, בחורף ובסתיו אנחנו מתמסרות לגוונים עמוקים ובקיץ ובאביב לגוונים נועזים ושמחים. הגוון עצמו משתנה, אבל נדיר שטרנד יסתור את מצב הרוח ההולם לעונה.

למרות הגשם שתפס אותנו השבוע, האביב כאן והקיץ ממש מעבר לפינה, וזה הזמן לאמץ את הטרנד הכיפי הנוכחי שכובש את שפתי הסלבס – שפתון כתום. שנייה לפני שאתן נבהלות, הכתום יכול לבוא במנעד של גוונים. לא כל אחת יכולה להתמודד עם הכתום הניאוני הנועז, אבל בשביל זה נולדו גווני הקורל והאפרסק, וכשתנסו בעצמכן תיווכחו לגלות שכתום הוא דווקא צבע מחמיא ביותר לעור הפנים, בין אם אתן חיוורות או כהות.

 מעבר לבחירת הגוון שהכי מחמיא לכן, שימו לב איך יישמו את הטרנד ג׳ניפר לופז ואמילי רטאייקאוסקי, שבחרו להשתמש באותו הגוון על השפתיים ועל הלחיים. בכלל, מונוכרומטיות היא טרנד ענק בעולם הביוטי, ובחודשים הקרובים נראה עוד ועוד השקות של מוצרים שהם שניים או אפילו שלושה באחד – ליפסטיק, סומק וצללית.

כפי שמדגימות גם ג׳ניפר לורנס, ג׳סטין סקיי, מנדי מור וברנדי, הכתום יכול להגיע לא רק בגוונים שונים אלא בטקסטורות שונות. נסו אותו כליפסטיק מאט לשעות הערב או זרקו מעליו שכבה של גלוס במהלך היום – מדובר בצבע שהוא עולם ומלואו. אנחנו כבר לגמרי מיישמות.

A post shared by Milad Behboudi (@miladbhb) on

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

A post shared by Mandy Moore (@mandymooremm) on

A post shared by Cocoa Colours (@cocoacolours) on

השאירו תגובה