המסקרה שקים עפה עליה עולה עשרים שקלים

בפוסט מפרגן ביותר למותג שהוא לא שלה, הרימה קים קרדשיאן למסקרה של לוריאל וכתבה כי מדובר במסקרה שמאריכה את הריסים ומפרידה ביניהם בצורה מושלמת. המסקרה המדוברת הזו עולה בסביבות העשרים שקלים בלבד. תודו שזה משמח

מאת  | ‏ 3 אפריל 2018

טיפ מהגורו האיפור הכי מצליחה בעולם (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

טיפ מהגורו האיפור הכי מצליחה בעולם (צילום: אינסטגרם kimkardashian)

מעטים הדברים שמסבים לנו אושר ומחזירים את האמונה באנושות כמו לגלות שהנשים העשירות והיפות בעולם משתמשות במוצרי ביוטי במחירים שאנחנו לגמרי יכולות להרשות לעצמנו. קים קרדשיאן, שאנחנו לגמרי סומכות עליה בכל מה שקשור לפרצוף שלנו, גילתה אתמול שהמסקרה המועדפת עליה עולה 6 דולר בלבד, ורק גרמה לנו לאהוב אותה יותר.

קים הודתה לא מזמן שהדבר האהוב עליה בלהיות סלב הוא כל ה״שיט בחינם״ שהיא מקבלת, לכן לא ממש מפתיע אותנו לגלות שכשמדובר בכסף שלה, היא מעדיפה שלא להיפרד מהרבה ממנו. לא מזמן סיפרנו לכן על הסרום הזול של דה אורדינרי שהיא נשבעת בו, ועכשיו היא מגלה שהמסקרה Voluminous של לוריאל פריז היא אחת האהובות עליה.

קים הרימה למסקרה באפליקציה האישית שלה, וכתבה שם שהגוון המועדף עליה הוא שחור פחם. ״אני משתמשת במסקרה הזאת שנים״, כתבה בפוסט. ״הצבע הוא גוון השחור המושלם והיא ממש מרימה את הריסים ומפרידה ביניהם. היא מושלמת למראה יומיומי, אבל אפשר גם להעמיס אותה בשכבות ליצירת מראה דרמטי יותר״. למסקרה גם יש אפליקטור דק במיוחד שמקל על המריחה שלה.

הפרגון של קים רק מחזק את מעמדה של לוריאל כמלכת מסקרות הדראגסטור. ובכלל, קשה מאוד בימינו למותגים היקרים יותר להתחרות במותגי הדראגסטור בכל מה שקשור במסקרות, למרות שהן בהחלט ממשיכות לנסות. מכיוון שמדובר במוצר שמתיישן מהר וחיי המדף שלו הוא שלושה חודשים בלבד, ומכיוון שישנן כל כך הרבה מסקרות זולות איכותיות בשוק, הלקוחות הבקיאות לא רואות סיבה להיפרד מיותר מכמה עשרות שקלים בודדים בעבור מסקרה.

למרות שמדובר במוצר של לוריאל, את המסקרה שקים נשבעת בה לא תוכלו להשיג בארץ, אבל קפיצה קטנה לאמאזון ואתן מסודרות. עכשיו רק נותר להשיג את הגזרה וחשבון הבנק של קים, ואנחנו ממש בדרך להיות קרדשיאנס.

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

השאירו תגובה

 

  • כל המסקרות של לוריאל נקראות Voluminous מן הראוי לציין בבכתבה איזה ולפחות תמונה…
    20 שקלים לא בארצנו ….

    מאת: לימי |‏ 6 באפריל 2018 | 04:01
  • אני משתמשת במסקרה הזו והיא אכן מעולה

    מאת: אני |‏ 4 באפריל 2018 | 23:15