אחד המרגשים: גילינו שיטה פשוטה להסיר לק ג'ל בבית

כל אחת מאתנו הגיעה למצב הזה. לק הג'ל מתחיל להתקלף, או סתם נמאס, ועדיין לא הגיע הזמן לקבוע תור חדש למניקוריסטית האהובה. הבעיה - כל ניסיון להסיר אותו בעצמנו נידון לאסון, שבסופו נישאר עם גושי ג'ל סוררים במקרה הטוב, או ציפורניים מושמדות במקרה הרע. ובכן, לא עוד

מאת  | ‏ 26 מרץ 2018
 

A post shared by Madeline Poole (@mpnails) on

כל חובבת מניקור מכירה את הרגע הזה בו היא מעיפה מבט לעבר הציפורניים שלה ומבינה שלק הג'ל העמיד שנמרח עליה לפני שבועיים או שלושה כבר לא נראה חמוד בכלל. הציפורן מתחילה לגדול ואנחנו מתעצלות לקבוע תור כדי שיורידו לנו אותו כמו שצריך וימרחו סיבוב חדש.

אז מקוות שאתן יושבות, כי אחת השיטות היעילות ביותר (אם לא ה-יעילה שבהן) להסרת לק ג'ל יכולה להגיע אליכן עד הבית, במיוחד לימי העצלות הקשים.

 

A post shared by Cassandre Marie (@cassmariebeauty) on

אחת מעיתונאיות הביוטי של Refinery29 הקריבה את עצמה למען המדע וניסתה את המכשיר הביתי  שמסיר לק ג'ל באמצעות אדי אצטון, כדי שאנחנו לא נצטרך. מדובר במכשיר לא גדול אליו מוזגים מעט נוזל להסרת לק, מחברים לחשמל ומחכים שיתחמם. לאחר מכן מכניסים אליו את האצבעות ומחכים.

תהליך הסרת הלק אמור לקחת שש דקות בממוצע, תלוי כמובן כמה שכבות יש עליכן ואולי גם במותג הלק. לנסיינית זה לקח עשר דקות בסך הכל.

מכשיר להסרת לק ג'ל באידוי (צילום: alibaba)

מכשיר להסרת לק ג'ל באידוי (צילום: alibaba)

אם נשמע לכן קצת מאיים לדחוף את האצבעות למיכל אצטון לוהט, אל דאגה – לא מדובר בטמפרטורה גבוהה ושפן הניסיונות דיווחה שמלבד שכבת הבסיס השקופה שלא הוסרה בקלות (מומלץ לשייף אותה מעט לפני כן), שאר הלק פשוט נמס מהאצבעות בתהליך די פשוט, וכל הסיפור כולו לקח לה כחצי שעה – לא הכי זריז שיש אבל בוודאי יותר מהיר מלהזיז את עצמכן למניקוריסטית.

המכשיר המדובר נמכר אונליין ב-346 שקלים. למרבה הצער הוא לא נשלח לישראל, אבל מצאנו עבורכן שלוש אופציות אלטרנטיביות. השתיים הראשונות מגיעות מאמאזון ועולות 160 שקלים או 597 שקלים. האם המכשיר היקר יותר הוא גם טוב יותר? לא ברור, מכיוון שאין עליו אף ביקורת עד כה, כך שמומלץ לעשות מעט תחקיר גוגל לפני שאתן משקיעות. בנוסף, תוכלו למצוא בארץ את המכשיר של Creativity, שנמכר בנקודות שונות ברחבי הארץ במחירים שונים. רק אל תשכחו לספר לנו איך זה עבד.

 

A post shared by Alicia Torello (@aliciatnails) on

 

 

A post shared by AKIKO Nails (@akikonails_nyc) on

 

 

 

A post shared by Jessica Washick (@jessicawashick) on

השאירו תגובה