זו כנראה הדרך הכי מהירה, זולה ומוזרה לעבות את הגבות

חוץ מלארח אולימפיאדות חורף ולאיים במלחמה גרעינית מדי פעם, אפשר לסמוך על הקוריאנים שגם ימציאו לנו את הפטנטים הכי משונים, מופרכים וגאוניים כשזה מגיע לגאדג'טים של ביוטי. ה"וואט-דה-פאק" התורן והוויראלי הוא מוצר שלמעשה מציע תוספות שיער לגבות, ואנחנו מזועזעות מצד אחד וכבר מחפשות איך מזמינים מצד שני

מאת  | ‏ 13 פברואר 2018
 

A post shared by Vogue Korea (@voguekorea) on

גבות עבות, כהות ומשורטטות הן הטרנד הכי חם בעולם כרגע, כשאינסטגרם ויוטיוב מתמלאים בכל יום בעוד טוטוריאלז ופטנטים שיעזרו גם לבעלות פסי שיער חלושים ודלילים להפוך לצמד נחשים שעירים ועוצמתיים המגדירים את העיניים ומדייקים את הלוק. יש מגוון דרכים ליצור את האפקט, אבל האחרונה בהן כל כך משונה עד שהיא דורשת תשומת לב מיוחדת: פנו מקום לתוספת שיער הגבות.

המוצר המעניין הזה מגיע, כמה צפוי, מקוריאה, ולמעשה מדובר בשיערות קטנטנות בצנצנת, אותן מדביקים על מנת למלא את הגבה. אקסטנשנס לכל דבר ועניין. כשמתגברים על הגועל הראשוני למראה צנצנת מלאה בשיערות קטנות טבולות בדבק, אי אפשר שלא לשאול איך לא חשבו על זה קודם. המוצר נראה כמו אייליינר, כשמברשת המחוברת לידית ארוכה מאפשרת עבודת עיבוי מדוייקת. כמו כן, לא צריך לקבע את הגבות עם ג׳ל מיוחד, כי התכשיר כבר עושה את זה על הדרך.

 

A post shared by Véronique Brunetton (@_pleinfard_) on

בווג קוריאה העלו את הפריט לעמוד האינסטגרם, ויצרו באזז רציני, עם סרטון קצר בו משרטטת הנסיינית ביד יציבה גבה של ממש, תוך שניות. המוצר, אגב, יכול לסייע גם לחולות סרטן אחרי כימותרפיה, חולי אלופסיה ועוד אנשים הסובלים ממחלות עור שונות ומאבדים את השיער בגבות, והמראה ריאליסטי באופן כמעט בלתי יאמן. על פי דיווחים, המוצר עמיד כל כך עד שניתן לעצב את הגבה גם אחרי המילוי, והוא אמור להחזיק יממה שלמה, בלי בעיה.

יש בשוק מסקרה לגבות שמכילה סיבים קטנים הנותנים טקסטורה וצבע, אבל אלה רחוקים מספיק מהאפקט הנוכחי כדי שהמוצר, ׳רילי תוספות לגבות׳ שמו, יהיה חדשני ומרעיש לחלוטין. בינתיים המוצר עוד לא עשה עליה לאירופה, ארה״ב או ישראל, אבל סביר שזה קורה ברגעים אלה ממש, בעקבות מיליוני הצפיות שהוא גורף. נראה שמדובר בטרנד החם הבא, שבטח, ברוח הזמן וההיפסטרים, ימצא לו את דרכו גם לעולם הזקנים והשפמים בקרוב מאוד.

 

A post shared by beautyboxkorea (@beautyboxkorea) on

 

A post shared by The Powder Blog (@thepowderblog) on

השאירו תגובה