ברשת נשבעים שהמוצר הזה של פריימארק יחסוך לכם מאות שקלים

ענקית האופנה הזולה מוציאה באופן קבע פריטים שוברי שוק, אבל אם לשפוט לפי התגובות אונליין, הפעם מדובר בהצלחה אדירה. הנסייניות מהללות את הציפורניים החדשות להדבקה של פריימארק וטוענות שלא יבקרו יותר אצל המניקוריסטית האהובה. זה הזמן לשלוף את הפצירה?

מאת  | ‏ 8 ינואר 2018

הנסייניות מהללות (צילום: primark)

הנסייניות מהללות (צילום: primark)

העובדה שבישראל אין עוד סניף של פריימארק היא פשוט טעות טקטית, אין ספק בזה, וישראלים רבים כבר מתכננים את יעדי הטיולים שלהם באירופה על בסיס קיומו של סניף מקומי. ענקית האופנה הזולה, איקאה של הביגוד אם תרצו, שחררה לאחרונה עוד מוצר שיוציא למעריצים כחול-לבן את העיניים, או לחילופין יגרום להם לעלות על הטיסה הקרובה.

הציפורניים המלאכותיות החדשות של פריימארק זולות עד כדי גיחוך – מחירן נע בין חמישה לעשרה שקלים, וכל מי שהצליחה לשים עליהן את הידיים מזמרת ברשתות החברתיות שיר הלל שלא משתמע לשתי פנים. ציפורני ההדבקה הללו זוכות גם לשבחים מאנשי ביוטי מדופלמים, שמורידים בפני פריימארק את הכובע על כך ששברה את השוק.

 

A post shared by Itskimberleyg (@itskimberleyg) on

"בנות, אני מניקוריסטית מקצועית", כתבה נסיינית מרוצה שהעלתה גם תמונות משכנעות, "קניתי את הציפורניים האלה בפריימארק ואני בשוק. עכשיו רק נותר לקשט אותן בבלינג". "אני בהלם מכמה זמן הן מחזיקות מעמד", כתבה משתמשת אחרת. "איזו מציאה. חסכתי ביקור אצל המניקוריסטית שהיה עולה לי 30 ליש"ט, ושעה מזמני היקר".  ולקוחה מרוצה נוספת פסקה: "אפשר לקצר ולעצב אותן בקלות, ואז אחרי שבוע, כשהן כבר נראות פחות טוב, להוריד, לעצב מחדש ולהדביק שוב. פשוט לא יאמן".

זו, כמובן, לא הפעם הראשונה שפריימארק שוברת את השוק, אבל בעבר לא היה זה בעולמות הביוטי אלא בעיקר בתחום הביגוד וההנעלה, עם שלל חיקויים של פריטים ממסלולי התצוגות (של גוצ'י וסאן לורן, למשל). הפעם הם מציעים פריט שמייתר עבור נשים רבות, כך הן לא מפסיקות לדווח בהתרגשות, את אחת ההוצאות הכבדות בשגרת הטיפוח. בשנה הבאה בירושלים הבנויה?

 

A post shared by Emmie (@pierced_rose) on

חסכוני (צילום: primark)

בין חמישה לעשרה שקלים (צילום: primark)


 

A post shared by Emily (@emilysusannah94) on

(צילום: primark)

"עכשיו רק נותר לקשט אותן בבלינג" (צילום: primark)

יש פשוטים, ויש גם כאלה עם חד קרן (צילום: אינסטגרם, hollyjadeq)

יש פשוטים, ויש גם כאלה עם חד קרן (צילום: אינסטגרם, hollyjadeq)


 

A post shared by Joanna Wheate (@joannaawxo) on

השאירו תגובה

 

  • אוי ואבוי, כה מכוער..
    שטח הציפורן המלאכותית רחב כל כך ביחס לציפורן רגילה, זה נראה צ׳יפי לאללה,
    אין סיכוי בעולם שמישהו אשכרה מפרגן לזה בלי לקבל תשלום

    מאת: טלולה |‏ 9 בינואר 2018 | 10:39