בוטוקס בזול? שופרסל שוקלת פתיחת חדרי טיפול בסניפי ניו פארם

תחום האסתטיקה הרפואית המהירה הוא רווחי מאוד. במידה והמהלך יצא אל הפועל, שופרסל תציע טיפולים במחירים נמוכים מהשוק - ותבדל עצמה מסופר פארם

מאת  | ‏ 7 ינואר 2018
 

A post shared by (@new_pharm) on

קצת אחרי שהשלימה את רכישת ניו פארם, בשופרסל כבר עובדים על אסטרטגיות שנועדו לגבור על השליטה הבלתי מעורערת של סופר פארם. ל-TheMarker נודע כי בשופרסל בוחנים הקמת חדרי טיפול של אסתטיקה רפואית מהירה בתוך סניפי ניו פארם. מדובר בחדרי טיפול שבהם רופאים יבצעו טיפולים, דוגמת הזרקות אסתטיות, כמו בוטוקס ומילוי קמטים, טיפולי יופי בתחום הלייזר, פילינג עמוק ועוד. מדובר בתחום בעל מתח רווחים גבוה מאוד, למרות העלות הגבוהה של חומרי הגלם, שכן מדובר בתחום פרוץ מבחינת המחירים. במידה ושופרסל יוציאו לפועל את התוכנית, המטרה היא להציע את השירותים במחירים נמוכים ממחירי השוק ועל הדרך לבדל את עצמה מסופר-פארם על ידי מיתוג של איכות רפואית במחירים נמוכים.

מדובר במהלך הגיוני עבור שופרסל (2,359 +1.94%), שכן כ-70% מהמוצרים הנמכרים בשופרסל ובניו פארם זהים, מה שיותיר לניו פארם, המונה 62 סניפים, שטחים פנוים בסניפים הסמוכים לסניפי שופרסל, שימכרו גם כך חלק גדול מאותם מוצרים.

 

A post shared by (@new_pharm) on

מנגד, מדובר בעולמות שקיים בהן סיכון גבוה, עקב זיהומים וסיבוכים של טיפולים שלא צלחו. אולם שופרסל הוכיחה כבר בעבר כי היא לא חוששת להיכנס לתחומים מסוכנים והיתה הראשונה להשיק מזון תינוקות במותג פרטי – קטגוריה שכל רשתות המזון פחדו לגעת בה עקב טראומת רמדיה.

שופרסל השלימה את רכישת ניו פארם בדצמבר 2017 לפי שווי של 128 מיליון שקל, ולפניה אתגר לא קל להתחרות בסופר פארם על כ-220 סניפיה. בימים אלה שוקלת שופרסל שמות שונים לרשת הפארם שרכשה מקבוצת המשביר לצרכן ומנועי צמיחה אפשריים לרשת. לפני כשבוע הודיעה על מינוי של אורי וטרמן למנכ"ל.

 

A post shared by (@new_pharm) on

גם סופר פארם לא שוקטת על השמרים. בכדי להוזיל מחירים, היא הודיעה לאחרונה לספקי הקוסמטיקה על צמצום של כ-10% במספר דיילות היופי והוצאת חלק ממותגי הקוסמטיקה העממיים. בנוסף, הרשת משיקה מותג איפור פרטי בשם MILUCCA ואף שוקלת לפתוח חנויות עצמאיות של המותג.

משופרסל סירבו להגיב לידיעה.

 

A post shared by (@new_pharm) on

 

A post shared by (@new_pharm) on

 

A post shared by (@new_pharm) on

 

A post shared by (@new_pharm) on

הכתבה התפרסמה במקור באתר TheMarker

>> בחודש הבא: סניף רביעי לאיקאה בישראל
>> מקוריות זה ללוזרים

 

השאירו תגובה