זה מה שקרה כשניסינו "פיסול אף ללא ניתוח"

כבר אי אפשר להתעלם מההליך שהופך לאחרונה פופולרי יותר ויותר ומחליף את ניתוח האף הישן והטוב בזריקת חומצה קצרה וממוקדת, אז שלחנו שתי נסייניות שאף פעם לא השתגעו על האף שלהן לבדוק את העניין מקרוב. הן חזרו עם מסקנות שונות מאד  

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2017

פיסול אף ללא ניתוח: אילוסטרציה צילום: אינסטגרם)

פיסול אף ללא ניתוח: אילוסטרציה צילום: אינסטגרם)

האף האנושי, מה לעשות, יושב לנו בול באמצע הפרצוף ומביא עמו את הפוטנציאל הכי גדול להוות פיצ'ר שצורתו משבשת ומבאסת את הוודג' בכללותו, בין אם רק בעיני עצמנו או באופן שבאמת ניכר לסביבה שמקיפה אותנו. בעבר היו לכך שני פתרונות, זמינים יותר או פחות – להשלים עם העניין ולהסתפק ביופי פנימי, או להשקיע זמן, כסף ואומץ בניתוח אף מן המניין. אבל הזמנים משתנים ומשתכללים, ולאחרונה הולכת וצוברת תאוצה אופציה נוספת, הנושאת את השם האטרקטיבי "פיסול אף ללא ניתוח". מדובר בהליך קצרצר ועדין, שעולה כרבע ממחירו של ניתוח אף ממוצע, עם מינימום זמן החלמה, תופעות לוואי ודרמה באופן ככלי. התוצאות, בהתאם, לא נועדו להיות מאד דרמטיות, וההליך מיועד בעיקר למי שרוצים להעלים פגמים קטנים ואידיאלי לתיקון תוצאול של ניתוח אף לא מוצלח. אז הסתקרנו, שלחנו שתי נסייניות בעלות שני אפים שונים למדי לקליניקה של ד"ר להבית אקרמן, ולהלן הממצאים:

"בדיוק קהל היעד לניתוח אף ללא ניתוח". צ, לפני ההזרקה

"בדיוק קהל היעד לניתוח אף ללא ניתוח". צ, לפני ההזרקה

צ', בת 27:

 "לא, סבבה לי עם עצמי". זה מה שאמרתי לאימא שלי כשזו הציעה, כמו לכל אחת מבנותיה (ואחת מהן גם נעתרה לזה) לעשות ניתוח אף בגיל 16. העצם הבולטת ההיא עברה אלינו בירושה ולפעמים באמת האמנו שהיא כל מה שמפריד בינינו לבין גל גדות. כמה מכות של רופא, חודש בבית וסיימנו. תוצאות של יותר מדי ניתוחי אף לא מוצלחים רדפו אותי והורידו אותי מהרעיון. לעבוד על בטחון עצמי נראה היה קל יותר וגם מי יוותר על הגיפט שזכיתי בה שהיא זיהוי אפים לא טבעיים מקילומטרים? לכאורה, אני בדיוק קהל היעד לניתוח אף ללא ניתוח. זריקות של חומצה היאלורונית שיסמנו את הקץ לשנים של סירוב לתצלום מהצד? כן, בבקשה. או יותר נכון – ככככןןןן!

ובכן, לא. הנה אמ;לק לסיפור הזה – האף שלי נותר פחות או יותר כשהיה. בתהליך מעט מעקצץ אך לחלוטין לא מכאיב או לא נוח, הוזרקה לאפי החומצה שעתידה הייתה ליישר את הגבעה שממנה אני צופה על העולם. מלבד לאישה שבראה אותי עם האף הזה, וגם זה לאחר שיידעתי אותה, איש לא חש בהבדל. גם לא אני. אם בהליך פלסבו אתן מעוניינות, כזה שיגרום לכן להרגיש כאילו פתרתן את הבעיה מבחוץ, ולפיכך גם מבפנים, בלי השקעה יתרה של כסף, זמן וסיכונים – זה הטיפול בשבילכן. אם יש לכן אף שזקוק ליותר משמינית סנטימטר של תזוזה – חסכו את הכסף לטיפול פסיכולוגי או לניתוח אמיתי. או שתעשו כמוני – תבזבזו כל שקל שאין לכן באסוס כדי להרים לעצמכן בימים פחות מוצלחים.

"האף נותר פחות או יותר כשהיה". צ, אחרי ההזרקה

"האף נותר פחות או יותר כשהיה". צ, אחרי ההזרקה

 ע', בת 25:

כל אדם רגיל שיבחן את האף שלי יגיד שאין שום בעיה איתו. הוא לא הכי יפה או מושלם בעולם, אבל בהחלט אף נורמלי שלא דורש תיקונים. בוודאי שאף אחד לא היה ממליץ או אפילו מאשר לי לעבור ניתוח אף. לכן הפתרון שמציע הליך ההזרקה נראה לי אידיאלי – הרי ככה סתם כנראה לא הייתי עוברת תחת סכין המנתח, ובכל זאת, למרות הדעה הרווחת, אני מוצאת את האף שלי מעט עקום, במיוחד בפרופיל, כך שהפתרון הקצר, הבטוח והמינורי הוא מושלם עבורי.

בעיות שרק אנחנו רואים בעצמנו. ע, לפני ההזרקה

בעיות שרק אנחנו רואים בעצמנו. ע, לפני ההזרקה

זה לא כאב במיוחד, והסימן הקטן שנותר נעלם אחרי כמה ימים. נכון, אנשים לא פוערים עיניים ושואלים מה עשיתי בפנים כי אני נראית כל כך הרבה יותר טוב מבדרך כלל, אבל גם לא רציתי שיחושו בשינוי ואין לי צורך בתשומת לב מהסוג הזה. עשיתי את זה בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמי, וההזרקה הקטנה והקצרה הזאת עשתה מבחינתי את ההבדל. עכשיו כשאני מסתכלת בתמונות ובמראה אני מרגישה את השינוי ומרוצה ממנו. האף מעט ישר יותר והולם יותר את הבעות הפנים שלי. אפילו בפרופיל אני מוצאת את עצמי מופתעת מהמראה שלו, ולמרות שהשינוי קטן, הוא בדיוק מה שהייתי צריכה.

"בדיוק השינוי שהייתי צריכה". ע, אחרי ההזרקה

"בדיוק השינוי שהייתי צריכה". ע, אחרי ההזרקה

 עלות הטיפול: 2000 שקלים

 

השאירו תגובה

 

  • פיסול אף מחיר

    מאת: יהודה אליאב |‏ 9 בספטמבר 2020 | 03:20
  • לא נורא שרון, זה יורד אחרי שנה, לא?

    מאת: נעמי |‏ 23 בנובמבר 2019 | 19:59
  • עשיתי את ההליך הזה ומאז אני שונאת את איך שאני ניראית. לחשוב טוב טוב טוב לפני שאת עושה משהו כזה. זה משנה את הפנים מאד. ואל תאמינו לשטויות זה מגדיל את האף. ומעוות את כל הפנים גם מה שאת אוהבת בפנים שלך זווית שאת
    אוהבת בפנים שלך הכל משתנה. ההליך הזה הרס לי את השמחה שהיתה לי מהמראה שלי. אל תגעו באף שלכן.

    מאת: שרון |‏ 2 בנובמבר 2019 | 22:36