הפן הכי נמכר בעולם עולה 60 שקלים בלבד

בים של מכשירי עיצוב שיער יקרים, הצליח להתבלט לו פן אחד מבית רבלון שהפך בשבועות האחרונים למוצר הכי נמכר בקטגוריה שלו באמזון. בזכות ביקורות מהללות ומחיר מצחיק, הוא גרר אחריו קהל מעריצים שנשבו בקסמיו עד שהפכו אותו לסולד אאוט. אבל אל דאגה, מצאנו מקומות אחרים שעדיין מוכרים אותו. אין בעד מה

מאת  | ‏ 6 דצמבר 2017

חובבות הפנים - זה בשבילכן (צילום: Astrid Stawiarz; Getty Images)

חובבות הפנים – זה בשבילכן (צילום: Astrid Stawiarz; Getty Images)

רשת אמזון מציעה שפע כמעט בלתי נתפס. התחרות בה היא אדירה, ובזכות התגובות והביקורות של הרוכשים, עם הזמן מטפסים מוצרים מסוימים מעל חבריהם, ושולטים בקטגוריה בה הם נמכרים.

זה בדיוק מה שקרה לפן הזול הזה של רבלון, שעולה בסך הכל 60 שקלים, והפך לאחרונה לפן הנמכר ביותר באמזון, עד שהפך בימים האחרונים לסולד אאוט באתר. באתרי מכר אחרים, אגב, כמו וולמארט וטרגט, אפשר עדיין לרכוש אותו במחיר המקורי, אבל רצוי להזדרז כיוון שהשמועה עליו מתפשטת כמו אש בשדה קוצים.  

הכירו - הפן של רבלון שכבש את אמזון (צילום: AMAZON)

הכירו – הפן של רבלון שכבש את אמזון (צילום: AMAZON)

המפנפנות יודעות שלא פשוט למצוא את המכשיר המושלם, שיספק את כל צרכיהן ויעניק להן את השיער עליו הן חולמות אחרי המקלחת. בחורף תפקידו של הפן חשוב מאי פעם, ומייבש הלייזר הקרמי-יוני-אינפרה אדום של רבלון כנראה עושה את העבודה כמו שצריך, במחיר מצחיק.

למייבש הזה יש כאלף תגובות נלהבות של חמישה כוכבים, ולדברי החברה, הוא מחליק ומעניק ברק, מייבש את השיער בטכניקת חימום שלא פוגמת בו, אלא מותירה בתוכו את הלחות. יש בו שלוש שכבות של ציפוי קרמי שמונע שריפת שיער וכוויות, הוא בעל טמפרטורות משתנות ויש לו כפתור קסום שמעניק בוסט של אויר קר בסוף העיצוב, שאמור לנעול את הסטייל בסיום התהליך.

הבטחות צריך לקיים (צילום: AMAZON)

הבטחות צריך לקיים (צילום: AMAZON)

התגובות עליו באמת משתפכות. "לא האמנתי שמצאתי מייבש קרמי, אינפרה-אדום וגם יוני", כותבת אחת המשתמשות המרוצות עד הגג, "וכמובן שהמחיר הוא בונוס".

"הוא מייבש שיער מעולה", מוסיפה אחרת. "הוא שקט יותר מאחרים וקל. הפלוסים שלו ברורים, הוא שיקי ואני משוגעת עליו". עם כאלו ביקורות, מי צריך אנשי שיווק מקצועיים? 

 

A post shared by Suki Waterhouse (@sukiwaterhouse) on

השאירו תגובה