הפן הכי נמכר בעולם עולה 60 שקלים בלבד
בים של מכשירי עיצוב שיער יקרים, הצליח להתבלט לו פן אחד מבית רבלון שהפך בשבועות האחרונים למוצר הכי נמכר בקטגוריה שלו באמזון. בזכות ביקורות מהללות ומחיר מצחיק, הוא גרר אחריו קהל מעריצים שנשבו בקסמיו עד שהפכו אותו לסולד אאוט. אבל אל דאגה, מצאנו מקומות אחרים שעדיין מוכרים אותו. אין בעד מה
רשת אמזון מציעה שפע כמעט בלתי נתפס. התחרות בה היא אדירה, ובזכות התגובות והביקורות של הרוכשים, עם הזמן מטפסים מוצרים מסוימים מעל חבריהם, ושולטים בקטגוריה בה הם נמכרים.
זה בדיוק מה שקרה לפן הזול הזה של רבלון, שעולה בסך הכל 60 שקלים, והפך לאחרונה לפן הנמכר ביותר באמזון, עד שהפך בימים האחרונים לסולד אאוט באתר. באתרי מכר אחרים, אגב, כמו וולמארט וטרגט, אפשר עדיין לרכוש אותו במחיר המקורי, אבל רצוי להזדרז כיוון שהשמועה עליו מתפשטת כמו אש בשדה קוצים.
המפנפנות יודעות שלא פשוט למצוא את המכשיר המושלם, שיספק את כל צרכיהן ויעניק להן את השיער עליו הן חולמות אחרי המקלחת. בחורף תפקידו של הפן חשוב מאי פעם, ומייבש הלייזר הקרמי-יוני-אינפרה אדום של רבלון כנראה עושה את העבודה כמו שצריך, במחיר מצחיק.
למייבש הזה יש כאלף תגובות נלהבות של חמישה כוכבים, ולדברי החברה, הוא מחליק ומעניק ברק, מייבש את השיער בטכניקת חימום שלא פוגמת בו, אלא מותירה בתוכו את הלחות. יש בו שלוש שכבות של ציפוי קרמי שמונע שריפת שיער וכוויות, הוא בעל טמפרטורות משתנות ויש לו כפתור קסום שמעניק בוסט של אויר קר בסוף העיצוב, שאמור לנעול את הסטייל בסיום התהליך.
התגובות עליו באמת משתפכות. "לא האמנתי שמצאתי מייבש קרמי, אינפרה-אדום וגם יוני", כותבת אחת המשתמשות המרוצות עד הגג, "וכמובן שהמחיר הוא בונוס".
"הוא מייבש שיער מעולה", מוסיפה אחרת. "הוא שקט יותר מאחרים וקל. הפלוסים שלו ברורים, הוא שיקי ואני משוגעת עליו". עם כאלו ביקורות, מי צריך אנשי שיווק מקצועיים?
מישהו הזמין והצליח להפעיל בארץ?
מאת: אלינור | 17 במרץ 2019 | 09:58רק חבל שאי אפר להפעיל אותו בארץ בגלל המתח…
מאת: חובה להציג שם | 11 בדצמבר 2017 | 09:30