טיפוח

האתר שיביא את מותגי הביוטי הנחשקים מחו"ל לישראל

ביוטריות רבות מכירות מקרוב מדי את המחסור במותגי טיפוח אותם ניתן למצוא בארץ. את הפער בין הביקוש להיצע הן מצמצמות בדרך כלל על ידי הזמנת מוצרים מחו"ל, אך כעת מושק אתר חדש, כולו בעברית, שמבטיח לשנות את המצב הזה. תגידו יפה שלום ל-Felleza

מאת  | ‏ 1 נובמבר 2017

חיכינו לכם (צילום: יח"צ חו"ל)

חיכינו לכם (צילום: יח"צ חו"ל)

משמעות המילה Felleza בפורטוגזית היא יופי ואושר, שני מושגים שכל ביוטרית ממוצעת תעיד על הקשר ההדוק ביניהם. זירת הביוטי העולמית עמוסה כיום מתמיד, מוצפת מבחר רחב ומגוון של מותגים אטרקטיביים וטרנדיים, ולאור זאת קשה שלא להתבאס על הפער בין הביקוש בקרב הקהל הישראלי לבין ההיצע בארץ – שאינו מאד מצומצם או צנוע, אבל כן מוגבל בעיקר למרכולתן של קבוצות מותגי הקוסמטיקה החזקות והמוכרות.

את מה שחסר להן ברשתות הפארם משלימות הישראליות, מן הסתם, ברשת, ומהמספרים כבר קשה להתעלם: על פי סקר בינלאומי שנערך על ידי חברת Paypal, ישראל היא המדינה השלישית אחרי אוסטרליה ואוסטריה שבה הצרכן קונה מחוץ למדינתו. שוק הקוסמטיקה המקוון בישראל מוערך בכ־800 מיליון שקל.

 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on


"רוב המותגים הנחשבים לא מגיעים כלל לישראל בעיקר בגלל רגולציה", מסביר ניר קדוש, מנכ"ל אתר Felleza החדש, שמתכוון לשים סוף למחסור המרגיז באזורנו. "שוק האינטרנט בארץ לא האמין שיש דרישה גבוהה למוצרי קוסמטיקה, והלקוחות שרצו מבחר גדול יותר, חווית משתמש נוחה ומחירים הוגנים פנו לאתרים ממדינות אחרות. אנחנו בתור חברה אמריקאית נמצאים על המשבצת הזאת, אך הפלטפורמה, השיווק והתמיכה הם בעברית.

אז יש שחקן חדש בשכונה, אתר אמריקאי שהוקם על ידי שני ישראלים ניו-יורקרים בעלי רקע נרחב בשוק הקוסמטיקה. הממשק בעברית אבל המחירים בדולרים, וההיצע כולל כרגע 10 מותגים נחשבים ומדוברים ואמור להמשיך לגדול בעקביות.

תודה (צילום: יח"צ חו"ל)

תודה (צילום: יח"צ חו"ל)

בין השמות החדשים שתשמחו לצרף לשידת הטואלט ניתן למצוא את E.L.F ו-The Balm הטרנדיות, את OUAI – מותג מוצרי השיער הסופר מדובר של ג'ן אטקין, מעצבת השיער הצמודה של הקרדשיאנס, את מוצרי האיפור המפתיעים והאיכותיים של Butter London ושל Arcancil Paris, את מוצרי השיזוף הגאוניים של James Read ואפילו את ה-Make-up Eraser, המטלית החדשנית והמדוברת להסרת איפור בעזרת מים בלבד.

"בשלב זה, השקנו את האתר עם כ-750 מוצרים ותוך 12 חודשים אנו צפויים לעמוד על 2,000", מבטיח קדוש. "אנו גאים כי לראשונה בישראל אתר קוסמטיקה ברמה בינלאומית הוא בעל ממשק בעברית ושירות לקוחות בעברית. אנחנו מחויבים לאותנטיות של המוצרים ורוכשים ישירות מהמותגים". לא נותר אלא לאחל בהצלחה ולרמוז – פנטי ביוטי, קיילי קוסמטיקס, גלוסייה. תודה. 

ממשק, מחירים ותמיכה בעברית (צילום: יח"צ חו"ל)

ממשק, מחירים ותמיכה בעברית (צילום: יח"צ חו"ל)


 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

800 מיליון שקל בשנה (צילום: יח"צ חו"ל)

800 מיליון שקל בשנה (צילום: יח"צ חו"ל)


 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

 

A post shared by felleza_il (@felleza_il) on

השאירו תגובה