הקונסילר הכי פופולרי ברשת עולה פחות מארבעים שקלים

עולם הביוטי רועש בתקופה האחרונה סביב קונסילר אחד שמשנה את חוקי המשחק. הקונסילר הספציפי של המותג NYX מקבל ביקורות מעולות ובמחיר שווה ממש של 37 שקלים. כל הפרטים על הקונסילר הבא שלכם

מאת  | ‏ 26 אוקטובר 2017

הדבר הבא במגירת האיפור שלכם (צילום: אינסטגרם)

הדבר הבא במגירת האיפור שלכם (צילום: אינסטגרם)

בין עולם הביוטריות למתאפרת הממוצעת קיים פער והוא נעוץ בעיקר בעובדה שהן מקבלות מוצרים לבדיקה בחינם, בעוד הלקוחה הפשוטה מחפשת קונסילר שלא רק ייתן כיסוי מושלם ולא ייסדק וישקע בקמטוטים במהלך היום, אלא גם יהיה נוח לכל כיס. לכן, לא מפתיע לגלות שהקונסילר הפופולרי והמדובר ביותר ברשת עולה קצת מעל 30 ש״ח.

מדובר בקונסילר של המותג Nyx שנקרא Hi Definition Photo Concealer Wand. את ניקס אתן אולי מכירות בתור אחד המותגים שנמכרים באסוס, והוא ידוע כמותג שמספק תחליפים זולים ומוצלחים למוצרים יקרים יותר, מה שנקרא בעולם הביוטי Dupes. לדוגמה – עיפרון הגבות של ניקס נחשב לתחליף הזול והמעולה ל-Brow Wiz של אנסטסיה בברלי הילס, מוצר שהפך להיות הפייבוריט המוביל של הביוטריות בקטגוריית הגבות. העיפרון של אנסטסיה עולה 102 ש״ח, בעוד זה של ניקס יעלה לכן 37 ש״ח בלבד.

שחור מתחת לעיניים? כבר לא קיים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

שחור מתחת לעיניים? כבר לא קיים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אז מה הופך את הקונסילר של ניקס לכל כך אהוב? ראשית, הטקסטורה שלו. מדובר בקונסילר נוזלי ולא כבד, שאין חשש שישאיר מראה עוגתי על העור. יחד עם זאת, הוא פיגמנטי ומעניק כיסוי גבוה – שילוב התכונות האידאלי עבור קונסילר. הוא מגיע בעשרים גווני עור, מנעד נאה לכל הדעות, ובנוסף בשלושה גוונים מתקנים – צהוב שמטשטש כהויות, ירוק שמנטרל אדמומיות וסגול שמטפל בגוון עור צהבהב.

למרות הפופולריות, התכונות המפתות והמחיר, כדאי בכל זאת לדעת שלא מדובר במוצר שנהנה מביקורות חיוביות באופן גורף. חלק מהמשתמשות בו מדווחות שהוא לא מספק כיסוי גבוה מספיק עבורן, שהוא מתחמצן והופך כהה יותר במגע עם האוויר, שיש לו ריח חריף ושהוא לא מתאים לעור יבש במיוחד. יחד עם זאת, מדובר בתופעה שכיחה מאוד בעולם האיפור – מוצר שעובד מדהים עבור אחת יכול להיות כישלון מוחלט עבור אחרת. הדרך היחידה לדעת בוודאות האם מדובר בקונסילר המושלם עבורכן היא לנסות אותו, ואם כבר לנסות והתאכזב, עדיף לעשות זאת עם מוצר זול.

מגיע בהרבה מאד גוונים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מגיע בהרבה מאד גוונים (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ולחלק החשוב – איפה תוכלו להשיג את הקונסילר המדובר אם אתן גרות בישראל? באתר קאלט ביוטי. אם אתן כבר שם, אנחנו ממליצות לבדוק גם את ה-Butter Gloss של ניקס, אחד המוצרים הפופולריים של המותג שהשם שלו לא מקרי ומעיד על מרקם חמאתי, ויעלה לכן 19 ש״ח בלבד.

ואם אנחנו בפינת הפנטזיה: מכורת האיפור מפנטזות בימים אלו על ה-Shape Tape, הקונסילר של מותג הקוסמטיקה טארט שהפך תוך זמן קצר לתופעת רשת ולקונסילר האהוב על הביוטריות ברחבי העולם ומחירו בניגוד לניקס עומד על 110 שקלים.

ביקורות טובות, מחיר שווה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ביקורות טובות, מחיר שווה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה

 

  • אחלה המלצה , חבל שעולם הפארם בישראל מייבש את הצרכניות וחסרים המון מותגים שווים .

    מאת: בר |‏ 26 באוקטובר 2017 | 22:06
  • האתר אותו סיפקתם לרכישת הקונסילר לא נותן אפשרות משלוח של הקונסילר לארץ..

    מאת: קמ |‏ 26 באוקטובר 2017 | 16:50