מפריז ועד אל.איי: האינסטגרם של ברבי כובש את העולם
חשבתם שהפעם האחרונה שהתעניינתם בברבי הייתה בגן חובה? ובכן, הכירו את האובססיה החדשה שלכם: חשבון האינסטגרם של בובת הפלסטיק האיקונית. היא מטיילת בעולם, יושבת בשורה הראשונה בפאשן וויק ואפילו נפגשת לקפה עם קארל לגרפלד. ככה נראים החיים הטובים, אפילו שהם מיניאטורים
כשנכתב השיר האלמותי ברבי גירל של אקווה, העולם עוד לא ידע מה זה אינסטגרם. אבל ברבי, המותג והאגדה, ידועה בכך שהיא מקשיבה לרחשי הזמן ומעודכנת במה שהצעירים מתעניינים. לכן זה בכלל לא מפתיע שהיא פתחה חשבון אינסטגרם בשם "ברבי סטייל" שזכה כבר ל-750 אלף עוקבים.
ברבי היא בחורה מסוגננת ומתוחכמת. הפיד שלה עוסק באופנה ולייפסטייל, ולא מוצף בתמונות של קרובי משפחה וחתלתולים, כמו של כל השאר. כך העוקבים הנאמנים שלה יכולים לראות איך בובת הפלסטיק הותיקה בוחרת בגדים מהארון המסעיר שלה, נוסעת לפאשן וויק, עושה סלפי בקולט, קופצת לקואצ׳לה ויוצאת לשופינג במיטב הבוטיקים.
הארון של ברבי הוא ללא ספר היכל תהילה שאין שני לו. יש לה אוסף וינטג׳ משוגע, כשמעצבים רבים עיצבו במשך השנים פריטים מצודדים במיוחד עבורה. על פי מפעילי עמוד האינסטוש שלה, לברבי יש אלפי פריטים ייחודיים, רבים מהם יוצרו רק פעם אחת.
חשבון האינסטוש המפואר הזה הוא בעצם שלוחה של החשבון הראשי והיותר מסחרי וילדותי של ברבי. את הרעיון להקמת "ברבי סטייל" הגתה סגנית נשיא חברת מטאל, קים קולמון, שהבינה שיש צורך בחשבון יותר אופנתי ומגזיני של הבובה האיקונית הזו.
״החשבון מספר את סיפור מקומה של ברבי בתרבות של ימינו כצעירה עם לייפסטייל מעורר השראה״ מסבירה קולמון. ״הוא אמור למשוך נשים חובבות סטייל בגילאי עשרים פלוס. במקום תלבושות של נסיכות, אפשר למצוא פה אאוטפיטים אמיתיים ומאוד פאשן פורוורד".
קולמון שיתפה פעולה עם המנהל האמנותי של המותג, רוברט בסט וראש צוות הקריאייטיב והצילום, זלטן זוקנוביק. יחד הם יצרו את החשבון המסוגנן שיש בו הרבה רגעי נוסטלגיה מתוקים עבור ברבי, וכן צילומי אדיטוריאל בשחור לבן שנוצרו בהשראת שבועות האופנה השונים. החשבון הזה כל כך מצליח עד שיש לו הרבה יותר עוקבים מאשר לחשבון ברבי המקורי, למרות שקיים פחות זמן ממנו.
עבודת התיעוד מתבצעת בחיים האמיתיים ולא בפוטושופ. ברבי באמת מצטלמת בלונדון, ניו יורק ופריז. היא מגיעה לפסטיבלים ויושבת בבתי קפה עם בלוגריות, כשבכל יום צילומים שכזה נמצא יחד איתה מישהו מהצוות הקריאטיבי של העמוד, על מנת לתעד את הלייפסטייל הזוהר של ברבי. על הסטיילינג אמון רוברט בסט, כשלא פעם הוא זה שמייצר לברבי את האאוטפיטים. ואם תהיתם, התמונות מצולמות במצלמות הטובות ביותר, ולא בסמארטפון.
״ברבי תמיד מטיילת עם מלתחה שלמה המורכבת מאלפי אקססוריז ופריטים שונים״ מספרת קולמון. ״קן והחברים שלה, וגם הכלבלב, תמיד נמצאים לצידה בנסיעות. בהחלט יש לה פמליה״. מדי פעם מופיעים בעמוד גם סלבס מהתחום, ביניהם קרל לגרפלד ורייצ׳ל זו.
גם ג'רמי סקוט, המעצב הראשי של מוסקינו, מופיע לא מעט בעמוד. מה שלא ממש מפתיע בהתחשב בעובדה שהוא עיצב לפני כשנה קולקציה שלמה המבוססת על בובת הפלסטיק הזו. סקוט דואג גם להלביש את המוזה המיניאטורית שלו, ורבים מעיצוביו נראים ב "ברבי סטייל".
״אנחנו עושים כאילו היא אדם אמיתי שעושה את כל הדברים האלה״ אומר בסט. ״אנחנו חושבים: איך היא היתה עושה את זה? מה היא היתה לובשת? מה היתה נקודת המבט שלה על זה? ברבי היא הסלב שלנו ואנחנו הצוות שלה״.
כמובן שאין שום מילה על זה שברבי היא בובה בעלת פרופורציות בלתי אנושיות (אם היא הייתה אדם לא היה לה מקום לאיברים פנימיים, והיא הייתה בגובה 2 מטר). כמובן שהיא חייבת להיות חבנה בלונדינית ועם עיניים כחולות. היא שימשה שנים כגורם לילדות להרגיש רע עם עצמן ועם מי שהן, ואתם מתלהבים כל כך מזה שעכשיו מנסים לגרום לנשים בוגרות להרגיש אותו דבר. למה שינאת הנשים הזו? למה לקדם מודל כל כך מעוות וחולני?
מאת: אורח | 22 באפריל 2015 | 14:19מ
מאת: אורח | 22 באפריל 2015 | 13:55תיקון מינורי..
מאת: טל | 22 באפריל 2015 | 09:40זה לא הביג בן אלא הווסט מיניסטר. הביג בן זה רק מגדל השעון שלא מופיע בתמונה הזו בכלל
דוחה ומעוות מכל כך הרבה היבטים… צריך להיות סוג מיוחד של דביל כדי להתלהב כל כך מתמונות של בובה
מאת: טל | 21 באפריל 2015 | 23:51