קליפורניה גירל
להאנה הנדרסון יש סטייל מושלם, בן זוג מוכשר, שני ילדים מהממים וחנות שהיא אחת הנקודות הכי לוהטות באל.איי. כעת כשהבוהו שיק הוא אחד הטרנדים הלוהטים של קיץ 15, זה הזמן ללמוד איך עושים אותו נכון מבחורה שבוהמייניות היא חלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי שלה
משהו בהאנה הנדרסון לא מאפשר לשנוא אותה כמו את שאר הנשים המושלמות שאנחנו נוהגות לשטוף בהן את העיניים. וזה ממש לא כי היא לא מספיק מושלמת, למעשה, היא מתברגת ישירות לצמרת הרשימה הנחשקת. אבל יש בה מין איכות חמקמקה. נדמה כי כל עיתונאי הלייף סטייל שהתארחו בביתה היפה בוניס ביץ', לוס אנג'לס, חוזרים ומדווחים בהתרגשות על חייה הנינוחים והשלווים, הבריאים והשיקים, ובעיקר, מעוררי ההשראה.
הנדרסון נראית כל כך חסרת מאמץ, באופן כזה שבאמת גורם לנו להאמין שהיא קמה בבוקר, נכנסת לג'ינס, מורחת קרם הגנה, מסקרה וסומק ויוצאת מהבית כשהיא נראית כמו פרסומת מוצלחת לחופי קליפורניה.
היא גדלה בערבות אריזונה, ילדת מדבר אמיתית, שרוח מדברית מנשבת עד היום מהסטייל הכללי שלה. "יש לי זיכרונות נפלאים מהשמיים העצומים בגודלם, החום והסערות הגדולות. בילינו הרבה זמן בלטייל יחפים, והרגשנו באמת חופשיים".
היא בת זוגו של מעצב האופנה ג'ון מור, שבעצמו נראה כמו גולש קליפורני ותיק, ויחדיו הם מגדלים שני ילדים: לנון בת ה-10, וקוסטה בן ה-4. כל זה קורה כמובן בבית חלומות קטן ושטוף שמש, כשהתחביב העיקרי של הנדרסון הוא לעצב אותו לאורך השנים, ובהתאם לכך, הוא נראה בדיוק כמוה. "אני פשוט מגניבה את החפצים ההיפיים שלי אל תוך החלל המודרני הזה לאט מכדי שג'ון ישים לב". וזה עובד. כריות על הרצפה מזמינות התכרבלות, שלל חפצי אמנות משוק הפשפשים האהוב עליה תלויים על הקירות ובדים שקנתה באתר "אטסי" עוטפים את הפינות החמימות.
הסגנון של הנדרסון הוא בוהמייני-היפי טהור. אמנם התבשרנו לאחרונה על הטרנד הרותח הזה שמגיע משנות השבעים ומביא עמו הרבה דנים, פרנזים וצלליות חופשיות, אבל הארון של הנדרסון נראה כך מאז ומתמיד. היא סופרת יותר מחמישים זוגות ג'ינסים בארון ("אבל בטוח פחות ממאה!"), ומצולמת לרוב כשהיא נראית כמו נערת וודסטוק אמיתית עם טעם טוב במיוחד.
כל זה טוב ויפה (מאד יפה), אבל מוקד העניין כשמדובר בהנדרסון ובן זוגה הוא החנות שלהם "General Store". שכשמה כן היא, חנות כללית למדי הכוללת רהיטים, בגדים, תכשיטים ושאר פריטים. איכשהו, הכלליות הזאת מצליחה להיות קסומה וחד פעמית, בזכות עבודת אוצרות מדוקדקת של השניים שמצליחים למצוא את המוצרים הכי נכונים. החנות נפתחה בשנת 2012 ב"וניס ביץ'" שבלוס אנג'לס כסניף שני לג'נרל סטור בסן פרנסיסקו והפכה להצלחה מידית ולהוט-ספוט, מוקד שחובה לבקר בו בעיר. הנדרסון היא חובבת וינטג' ותיקה ועל כן הבגדים בחנות לרוב שייכים לז'אנר, וברמה הגבוהה ביותר שלו. בנוסף, הנדרסון ומור טוענים כי הקסם מצוי בכך שכמעט כל המוצע למכירה בחנות הוא פרי יצירתם של אמנים תושבי המקום. "אנחנו ממלאים את החנות בדברים שאנחנו אוהבים באופן אישי, ספרים, כלי קרמיקה, רהיטים ובגדים. אנחנו אוהבים את קליפורניה, והאמנים המקומיים מהווים השראה מתמדת".
כעת כשהגיע האביב והטמפרטורות החמות מאפשרות לאמץ את הטרנד הבוהמייני, נסו לקחת השראה מהנדרסון שמצליחה ליישם את מראה ההיפית אל תוך שנת 2015. חולצה מכופתרת של A.P.C עם ג'ינס ליווי'ס וינטג'י, סנדלים שטוחים של מעצבת מקומית ותיק קש שקונים בשוק. אמנם הטוטאלוק של הנדרסון יכול להיות די יקר ולא מתאים לטווח מחירים של קומונה, אבל אם מראה הבוהו מדבר אל ליבכן, הוא יישאר רלוונטי גם כשטרנדים אחרים יבואו וילכו, וזוהי, ללא ספק, השקעה לטווח הארוך.
היא מהממת.
מאת: אני | 5 במאי 2015 | 07:17כבר לפני שנה היא הופיעה בבלוג שלי בתור השראה ללבישת אברול ג'ינס.
היא באמת ממש רזה והכל יפה עלי, גם בוהו.
קישקוש חסר שיק! היא פשוט רזה. זהו!
מאת: אורח | 8 באפריל 2015 | 09:33נחמד מאוד
מאת: נעמה | 7 באפריל 2015 | 23:13