רומיאו בקהאם מראה לדיוויד מה זה הוט קוטור

מגזין GQ בחר את המתלבשים הטובים ביותר לשנת 2014. רומיאו בקהאם הגיע למקום 25 המכובד, אבא דיוויד הגיע רק למקום ה- 46. במקום הראשון נמצא הכוכב ההוליוודי החדש והמדובר ביותר, ולאיזה מקום הגיע הנסיך ג'ורג'?

מאת  | ‏ 5 ינואר 2015
רומיאו. פאשניסט בן 12

רומיאו. פאשניסט בן 12

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ ובמקרה של משפחת בקהאם התפוח לובש הוט קטור ופורש כנפיים. אם המשפחה, ויקטוריה, הצליחה השנה עם המותג שלה יותר מכל שנה אחרת ואף זכתה בטקס פרסי השנה הבריטים ועכשיו, רומיאו בקהאם עוקף את כולם בסיבוב.

בקהאם ג'וניור אומנם רק בן 12 אבל הוא כבר הפנים של ברברי זו העונה השנייה. השבוע הוכרז כעל מקום 25 במתלבשים הטובים ביותר לשנת 2014 ברשימת הגברים המתלבשים של מגזין GQ. אבא שלו, דיוויד, למקרה ששאלתם מופיע רק במקום ה- 46. כן, מדובר ב-21 מקומות מעל אבא. אופס.

משפחת בקהאם. אבא רק במקום 46

משפחת בקהאם. אבא רק במקום 46

עוד ילדון שתפס מקום של כבוד ברשימה הוא הנסיך ג׳ורג׳, אייקון אופנתי מובהק לפעוטות והוריהם, והתיישב לו עם חיתוליו במקום 49. מפתיע לגלות שהמגזין בחר את סבו של ג׳ורג׳י, לא הבחיריה הכי אופנתית במשפחה, הנסיך מוויילס, למקום השביעי. ״כבר הוא צועד בעקבותיהם של דוד רבא רבא רבא שלו, אדוארד השמיני״, כתבו במגזין על ג׳ורג׳ המתוק, תחת תמונה שלו בסוודר חגיגי לחג המולד, ״ובעקבות סבו, הנסיך ג׳ורג׳ נמצא בדרך הבטוחה להפוך למתלבש הטוב ביותר בבריטניה כולה״.

במקומות הראשונים מככבים שלושה בחורים לוהטים שמייצגים תחכום ושכל בתפקידיהם הידועים מהקולנוע והטלוויזיה: במקום הראשון נמצא אדי רדמיין שמככב עתה בסרט ׳התאוריה של הכל׳, ומגלם בו את סטיבן הוקינג הצעיר, ובשני נמצא בנדיקט קומברבאץ׳ הידוע גם כשרלוק הולמס שגם הוא מככב בסרט שיצא עכשיו. למקום השלישי הגיע אליל הבנות ג׳יימי דורנן, כוכב הסרט האירוטי המדובר והמצופה ׳חמישים גוונים של אפור׳. למקום הרביעי הגיע אלכס טרנר, כוכב הארקטיק מאנקיז, ולחמישי מגיש הטלביזיה ניק גרימשו.

אם חשבתם שבזה זה ייגמר, לנו יש תחושה חזקה שבשנה הבאה רומיאו המתבגר יגיע למקום הרבה יותר גבוה ויצעד בראש טבלת המתלבשים הטובים של עולם האופנה.

רומיאו בקמפיין. לגמרי בהוט קוטור

רומיאו בקמפיין. לגמרי בהוט קוטור

שילוב של ילד יפה, אימא עם סטייל והמון כסף

שילוב של ילד יפה, אימא עם סטייל והמון כסף

אדי רדמיין. מקום ראשון ומכובד. מגלם היום את סטיבן הוקינג בסרט חדש  (צילום: גטי אימג'ס)

אדי רדמיין. מקום ראשון ומכובד. מגלם היום את סטיבן הוקינג בסרט חדש (צילום: גטי אימג'ס)

בנדיקט קומברבאץ׳. מקום שני. שרלוק תמיד ידע להתלבש

בנדיקט קומברבאץ׳. מקום שני. שרלוק תמיד ידע להתלבש

ג'ורג'. בהחלט מתלבש כמו נסיך

ג'ורג'. בהחלט מתלבש כמו נסיך

 

השאירו תגובה