ג'יי לו חוזרת לבלוק
בגיל 44 ג'ניפר לופז חטובה מאי פעם. המאמא לשניים, שרק לאחרונה נפרדה מהבויפרנד, כובשת שוב את עולם הבידור עם שיר פתיחה במונדיאל ותוכנית קטנה בשם אמריקן איידול | ומה קורה במלתחה שלה? ובכן, נשארו בה רק בגדי גוף
אתם יכולים לקרוא לה ג'ניפר לופז, ג'יי לו או ג'ני מהבלוק, כך או כך, הזמרת, השחקנית ואשת העסקים הלטינית הלוהטת נמצאת בצנטרום של עולם הבידור העולמי כבר למעלה משני עשורים. הדיוה, שנדמה שהשנים עושות רק טוב לעור הפנים ולישבן המפורסם שלה, נמצאת בקאמבק סוער שבמרכזו עומד התקליט החדש שלה, "AKA". לצד התקליט, וחרף גילה, ממשיכה ג'יילו להסעיר את דמיונם של בחורים צעירים מסביב לעולם, להרקיד מיליונים ולשפוט באחת מתוכניות הריאליטי הנצפות בעולם.
למעשה ג'יילו, 44, שהתחילה את דרכה כרקדנית ושחקנית ורק אחר כך היתה לזמרת, היא יותר מהכל אשת עסקים ממולחת, שהפכה זה מכבר למעצמת לייפסטייל מרשימה. הקאמבק הנוכחי של לופז כלל מייקאובר כללי לחייה: ג'יי לו, אם לשניים וגרושה שלוש פעמים (האחרון נכנס רק היום לתוקף), נפרדה לאחרונה מהחבר קספר סמארט והפכה לרווקה נחשקת בדיוק בזמן לטקס הפתיחה של המונדיאל, בו הופיעה בבגד גוף ירוק, מנצנץ, חושפני וצמוד, והציגה גיזרה ספורטיבית מאי פעם. לופז נמצאת כעת בעיצומו של סיבוב הופעות, אותו היא משלבת עם עבודת ההנחייה שלה באמריקן איידול, כאשר כל אלה באים לקדם בסופו של דבר, כאמור, את אלבומה החדש, העשירי במספר.
מלבד יכולותיה בתחום הבמה, מפגינה לופז יכולות מעוררות קנאה גם בתחום האופנה והבישום. ליין הבשמים שלה הרוויח עד היום כ-2 מיליארד דולר, והיא מעצבת אופנה ואקססוריז עבור חברת KOHL’s משנת 2010. לצד פועלה הזה, לופז היא מנהלת התוכניות ברשת הלטינית NUVO TV, מפיקה בתוכנית THE FOSTERS של רשת ABC ועומלת על סרט דוקומנטרי בכיכובה המצטלם כבר שנתיים. ג'יילו טוענת שהיא מטביעה עצמה בעבודה מאז הפרידה המתוקשרת מהבעל האחרון, מארק אנתוני, אבי התאומים מקס ואמי בני השש, ולעבודה הזו יש פירות: על פי דיווחים מרוויחה הגברת כ-50 מיליון דולר בשנה.
הקאמבק הגדול הקודם של לופז התרחש בשנת 2011, אז החלה לשפוט באמריקן איידול וחזרה לפריימטיים. במסגרתו היתה לופז הפנים של לוריאל, KOHL’s, פיאט והרמן קארדון. כעת נראה שלופז מעוניינת להשכיח מהקהל שהיא אישה מבוגרת ורצינית, ומתמקדת בשירי מועדונים סוחפים וצעירים כמו "איי לה יא פאפי", קריצה ללהיטיה שהביאו לה את התהילה הגדולה בשעתה. "לאחר שעשיתי סיבוב הופעות עם אנריקה איגלסיאס בשנה שעברה השתפר לי הביטחון בעצמי כזמרת," היא מספרת, "כשעולים כל ערב על הבמה ונותנים את הכל, זו הרגשה מדהימה. זה גרם לי לחזור לאולפן בכוחות מחודשים ולהשתחרר מהכלוב ששמתי על עצמי עד היום. אני נותנת לחיית הפרא שבי לצאת החוצה ועושה דברים שלא חשבתי שאוכל לעשות. כיום יש לי יותר בטחון להיות טפשית, או רצינית, לכל אחד מאיתנו יש המון צדדים חבויים באישיותו".
ג'יילו לא מעוניינת להמדד לצד כוכבות פופ עכשיוויות, אלא לצד איקונות כמו שר וטינה טרנר, שהכתיבו סדר יום תרבותי ואופנתי. "אלה הנשים שבאו והראו לדור שלי איך לעשות את זה," היא מסבירה. "נשים שאין להן תאריך תפוגה, שיכולות להמשיך גם לתוך שנות השישים והשבעים, להיות חזקות ופגיעות ואנושיות. אני רוצה לחשוב שאני המשך שלהן במובן הזה. מצד שני אין לי מושג מה אעשה בעוד חצי שנה, וזה בסדר גמור. אני יודעת להתגלגל עם זה."
לופז היא ללא ספק איקונת אופנה, ושמלת ורסאצ'ה הפתוחה מלפנים שלה מטקס הגראמי של שנת 2000 נותרה אחד הלוקים הזכורים ביותר על השטיח האדום אי פעם. לאחרונה הזכירה הגברת למעריציה את אותו רגע אופנתי כאשר הופיעה באותה שמלה, אך הפעם נסגר מעט הפתח הקדמי, והשמלה הפכה לבגד גוף שניתן לרקוד איתו. בכלל, נראה שהדיוה מעולם לא חשה כה בנוח עם גופה, ולובשת בגדי גוף בכל הזדמנות. לכתבת השער החדשה שלה למגזין בילבורד הצטלמה במגוון בגדי גוף ועקבים בצבע תואם. באופן כללי הולכת לופז, כפי שעשתה גם בעבר, על נוצץ, שקוף וסקסי כקו מנחה לבחירותיה האופנתיות, ולעולם אינה מפחדת להתגנדר יתר על המידה. לצד שמלות חושפניות אוהבת ג'יילו להזכיר שהיא בכל זאת מהבלוק בעזרת בגדים צמודים בהשראת היפ-הופ, אאוטפיטים בעלי צבע שולט אחד מסמא עיניים, כמו לבן או ורוד לוהט למשל, מכנסונים קצרצרים, פרוות, פרנזים וקריצות צבעוניות למסורת הלטינית בה היא גאה כל כך.
מפתיע לגלות שמעצמת האופנה הסקסית והמוגזמת הציגה השבוע ליין בגדים כה בסיסי וצנוע עבור חברת KOHL’s. "כשחושבים על שתי המילים שמובילות אותנו כחברה: השראה והעצמה, מיד עולה מול העיניים ג'ניפר לופז," אומרים בחברה, אשר מייצרת בגדים במידות מגוונות, לנשים מכל הסוגים והגילאים. "אני משוגעת על הקולקציה החדשה," אמרה לופז בהשקה, "בעיקר בזכות הגזרות שלה וההתאמה לגוף. מה שחשוב בעיני שיהיה בכל מלתחה של כל אישה זה זוג מכנסי ג'ינס טובים, טי שירטים, ג'קטים שווים וזוג מגפיים. שיתוף הפעולה שלי עם החברה הצליח להגיע לגבהים שלא חלמתי עליהם. אנו מייצרים אפשרות לנשים מכל המעמדות לרכוש מוצרים איכותיים, אופנתיים ויוקרתיים. אני מאוד אוהבת את שיתוף הפעולה הזה, זה אחד הדברים הכי יצירתיים שאני זוכה לעשות".
מבחינת מראה חיצוני.
מאת: ליקי | 21 ביוני 2014 | 22:05בטח לא לפי המראה החיצוני…
מאת: פנינה | 21 ביוני 2014 | 20:51http://c-ornelius.blogspot.co.il/
מאת: סנדרה | 21 ביוני 2014 | 13:42הגברת בת 48 לפחות .
מאת: מקור מוסמך-תבדקו | 21 ביוני 2014 | 10:23אישה בגילה ככל שתיראה טוב לא צריכה להתלבש ככה קצת טאקט לא יזיק את עוד מעט בת 50!!!
מאת: חי | 20 ביוני 2014 | 06:36