טבעי שזה אורגני: הקולקציה החדשה של H&M תפתיע גם אתכם
ענקית האופנה השוודית מוציאה בפעם השניה קולקציה הום מייד שכולה חומרים אורגנים וממוחזרים | אז נכון שהמחירים הם לא כמו של גופיית טריקו וטייטס, אבל מדובר בפריטים מוקפדים, עשויים מחומרי גלם איכותיים עם גימורים מושקעים
לצד שיתופי הפעולה המדוברים של תאגיד האופנה השוודי H&M עם מעצבי על כמו מארני, מרטין מרג'יאלה ואיזבל מארה יש גם את קולקצית Conscious שהיא לא פחות מדוברת ומתוקשרת. בניגוד לשיתופי הפעולה, את הקולקציה הזו מעצבים מעצבי הבית של החברה.
הקולקציה, כשמה כן היא, בעלת מצפון. כל החומרים שממנה מייצרים את הבגדים, הנעליים והאקססוריז, הם אורגניים ממוחזרים שנועדו לא להרוס את הסביבה. זו השנה השנייה שהקולקציה הזו נמכרת בעולם, ואין ספק שהיא היפה ביותר עד כה. רוב הפריטים הם בצבעי החומר גלם, מלבד מעט חולצות אדומות וחצאית מקסי שחורה יש הרבה פריטים בצבעי שמנת, פודרה, לבן צחור ובז'.
בתוך הקולקציה הזו יש עוד מיני קולקציה הנקראת Conscious Exclusive. מדובר במהדורה מוגבלת שיוצאת רק ב-150 חנויות בעולם (כולל בתל אביב). הפריטים בקולקציה הם משחק אחר ממה שאנחנו מכירים מבגדי הרשת. לא מדובר בעוד פריטי בייסיק, אלא בדים איכותיים בגימורים מושקעים.
ההשראה העיקרית לקולקציה היא הפלמנקו והרוח הבוהמיינית וזה אולי הדבר הכי כיף בה. החומרים שמהם עשויה הקולקציה הם עור אורגני ומשי אורגני שכל כך נעימים על הגוף. הגזרות לרוב אינן צמודות ויש אווירה של חופש באוויר.
אהבנו במיוחד את שמלת הלבנה, שהיא לגמרי לא רק עבור כלות. מדובר בשמלת מקסי מלאה בשכבות של תחרה בנויות בקומות. שמלת מקסי נוספת שכבשה את ליבנו היא השחורה החסודה. היא צרה למעלה, רחבה יותר למטה ואפילו יש בה כיסים. אין כמעט גוף שהשמלה הזו לא תעשה עימו חסד.
לצד הבגדים חשוב לשים לב לנעליים. שני הזוגות בקולקציה מופלאים וכדאי לקחת בחשבון גם את הצמידים והעגילים שגם עשויים כולם בחומרים טבעיים.
הקולקציה תגיע ל- H&M עזריאלי ב- 3 לאפריל. טווח מחירים: 200-900 ש"ח.
הפריטים שהכי אהבנו:
1. ז'קט, מחיר: 499 ש"ח
2. שמלה, מחיר: 299 ש"ח
3. וסט, מחיר: 349 ש"ח
4. תיק, מחיר: 349 ש"ח
5. חצאית, מחיר: 799 ש"ח
6. נעליים, מחיר: 499 ש"ח
7. נעליים, מחיר: 699 ש"ח
לא ממליץ! H&O יותר שווה !!!
מאת: רוני מקרוני | 25 במרץ 2014 | 00:07לא פלצנות, לא סטונדטית שנה ראשונה לעיצוב אופנה ובטח שלא סטייליסטית בכאילו, אני פשוט מבינה באופנה ויודעת מונחים בסיסיים שחבל שלא דבקים בהם
הוט קוטור זה לא, שמלה מושקעת ויפה – בכייף
ואם תסתכלי שוב, תיקנו את השם של התמונה מלגמרי הוט קוטור ללגמרי נראה כמו הוט קוטור, רק בגרסה המסחרית
אז כנראה שיש משהו בדבריי..(:
(או שבכלל הגבת לי אחרי שתיקנו את השם ואז אני יכולה להגיד חולה על אלו שאוהבים לתקוף בתגובות אבל בעצם לא מבינים כלום)
יום נפלא
מאת: דנה אלי | 24 במרץ 2014 | 17:36שהקולקציות המיוחדות שלהם מגיעות רק לעזריאלי ועד שבנות משאר חלקי הארץ מגיעות לא נשאר כלום. מה גם שכל הסלביות זוכות לראות וללבוש חודש מראש.. וב H&M בירושלים למשל הכל מכוער!! מה הקטע?!
מאת: גלית | 24 במרץ 2014 | 17:21שh&m היא רק חברה הממשיכה לעודד את הפער בין המעמדות וכי בכלל אינה עומדת כבר בקטגורית רשת זולה כספית. חנות שמאכזבת
מאת: הדס | 24 במרץ 2014 | 15:30הם רשמו את זה במין סוג של ציניות נראה כמו כי הרי החברה היא מסחרית ואינה נותנת שירותים כאלו.
דיי לפלצנות מסוג אני סטודנטית/סטייליסטית בכאילו שמבינה באופנה שנה א. חולה על אלו. חחח
מאת: דניאל | 24 במרץ 2014 | 14:55הוט קוטור לא ..
אבל אני אישית מאוד אוהבת את הבגדים שלהם .
מסחרי או לא ,בגדים יפים ,ולא רעים מבחינת האיכות
מאת: אני | 24 במרץ 2014 | 14:39הוט קוטור היא תפירת עילית, זה בטח לא תיאור לשמלה יפה ומושקעת.
כדי שפריט יעמוד בקריטריון של הוט קוטור הוא חייב להיתפר קוסטיום מייד (התאמה אישית לפי מידות הלקוחה) או שנתפר ביד..
מן הסתם יצרני הענק H&M לא נותנים שירות כזה ללקוחותיהן..
אולי זה יומרני אבל היית מצפה ממגזין אופנה להחזיק בידע כזה ולא לייחס מושגים ספציפיים וחשובים בעולם האופנה לשמלה פשוטה של חנות מסחרית.
מאת: דנה אלי | 24 במרץ 2014 | 14:09