מצאו את ההבדלים: המעצבים הגדולים ברשתות הגדולות
ניקח את הסיכון ונהמר שלא תראו נערות בשקי שינה מחוץ לסניף קסטרו בדיזנגוף סנטר, ממתינות לשים את ידיהן על בגד מקולקציית היהלום של המעצב אלון ליבנה לקסטרו. כי תל אביב היא לא ניו יורק, קסטרו היא לא אייץ' אנד אם ואלון ליבנה הוא לא אלבר אלבז.
[ffgallery id=5935]
קסטרו הצטרפה אתמול לרשתות האופנה הגדולות בעולם המשיקות אחת לכמה חודשים קולקציית קפסולה מיוחדת בשיתוף מעצב מוכר. שיתופי הפעולה הגדולים בחו"ל מחברים לרוב בין מעצבי אופנה ותיקים ונחשקים כמו קרל לגרפלד, סוניה ריקל או ולנטינו, שרוב הקונים יכולים רק לחלום על לקנות פריט מקורי שלהם. בקסטרו בחרו לחבור לליבנה – מעצב צעיר שפרץ לתודעה לפני כשנתיים עם זכייתו בתוכנית "פרויקט מסלול". ליבנה הוא אחד השמות הבולטים והמוכרים בסצנת האופנה הישראלית כיום. אבל גם אחרי שהופיע בתוכנית טלוויזיה בפריים טיים של ערוץ 2, הוא לא שם מוכר בכל בית. בישראל אין בינתיים "מעצבים כוכבים". ועד שיהיו כאלה, לא בטוח שלקונים באמת משנה אם הם קונים עיצוב של אלון ליבנה לקסטרו או בגד של אחד מצוות המעצבים המוכשרים של המותג.
בינתיים אתם מוזמנים להיזכר בשיתופי הפעולה הכי שווים מחו"ל ולבחור איזה מהם היה הכי מוצלח:
לנוון לאייץ' אנד אם
רודארטה לטארגט
מאלברי לטארגט
ג'יל סנדר ליוניקלו
כריסטופר קיין לטופשופ
סוניה ריקל לאייץ' אנד אם
ולנטינו לגאפ
[poll id="14"]
הקולקצייה שאלון ליבנה עיצב לקסטרו אינה דומה למקור.
מאת: אחת שיודעת | 28 בספטמבר 2011 | 13:58הקולקצייה אורה לאפיין אותו כמעצב אבל בכל זאת לשמור על הפאן של Castro.
יצא מעולה.
הגזרות מעולות , חלקן אף מטשטשות – לא לאנורקטיות בלבד!
מאת: חני | 15 במאי 2011 | 01:36מחיר סביר בהחלט לשמלת ערב , 3 פעמים כבר לבשתי ל-3 ארועים שונים עם אנשים שונים -אף פעם לא אכזבה!
יישר כוח וכן ירבו שיתופי פעולה כאלו.
התיק יהלום של אלון לבנה לקסטרו ממש מוצלח
מאת: אוה גרין | 12 באפריל 2011 | 17:03