הפרזנטור החדש של חברת אופנה: ישבן של גולשת
הרשת גועשת בעקבות וידאו של מותג האופנה רוקסי | הפרזנטורית החדשה של החברה היא גולשת מקצועית ומוכרת, אך מי שקיבל את מירב הפוקוס בסרטון הוא הישבן שלה
ימים סוערים עוברים על הספורט הנשי וכעת ההתעוררות הזו מגיעה גם לאופנה. לאחר שבווימבלדון עוררו את חמת הנשים עם התבטאויות לא ראויות של שדרנים ועם שכחה מוחלטת של אלופות בריטיות בטורניר לאורך השנים, עומדת כעת חברת הגלישה הנשית ״רוקסי״ בעיצומה של סערה רשתית סביב הטיזר החדש שהעלו.
רוקסי, החברה הראשונה שהציעה למכירה מכנסי גלישה לנשים ויוזמת תחרויות גלישה נשיות הוציאה טיזר חדש שנועד לייצר באזז סביב הפרזנטורית החדשה טרם חשיפת שמה. אלא שבטיזר האמור, מי שמקבל הכי הרבה חשיפה הוא ישבנה של הפרזנטורית, ללא אף רמז לפניה. הרשת געשה סביב ההחפצה שנעשתה לדמות העלומה, אשר מאוחר יותר הסתבר שהיא הגולשת המקצועית המוערכת סטפני גילמור. תגובות זועמות ונגעלות של נשים מרחבי העולם בפיסבוק ציינו שגם ללא פניה של גילמור היה נחמד לראות קצת הדגמה של גלישה בפרסומת למוצרי גלישה, בייחוד לפני תחרות הפרו ביאריץ.
רוקסי הגיבו בעמוד הפייסבוק תגובה חצי מתנצלת חצי דיפלומטית: ״אנחנו מאמינים שנשים הן רב מימדיות ומורכבות ולהתעלם מכך משמע להתעלם ממי שאנחנו. ברור שהיה הרבה דיון סביב הוידאו האחרון שהעלנו ואנחנו מצטערים אם הוא פגע במישהו. אנחנו מאמינים שכל האתלטים יפים באופן טבעי מחוץ ובתוך המים, ושאין כל הכרח שאתלטית תהיה סקסית. אנחנו גפ לא חושבים שיש הכרח שהיא לא תהיה סקסית. מאוד חשוב לנו להעביר כמה אנחנו מכבדים גולשות".
אחת הגולשות ציינה בפייסבוק, ״לשבת על המיטה בתחתונים ולהתפשט באופן סקסי לקראת מקלחת זה בשום אופן לא רב מימדיות״ – וקשה לנו לא להסכים עימה.
זה מיועד למכור בגדים לנשים, ולכן מה שמעניין אתכם לא אמור להיות מעניין.
מאת: הילה | 13 ביולי 2013 | 09:34הוא פשע הרבה יותר חמור…
מאת: יעל | 11 ביולי 2013 | 14:33האוזניים שלי מדממות
כל מה שמעניין אותנו הגברים זה ציצי תחת והמשולש הקדוש
מאת: איציק | 11 ביולי 2013 | 14:22זה כל כך מיותר!ואגב… תנסו להיכנס לערוץ שלהם ביוטיוב ותראו שיש גם לא מעט סרטונים שמעודדים בדיוק ההפך… למשל : To all roxy girls
מאת: המ | 11 ביולי 2013 | 11:05זה כל כך מיותר!
מאת: המ | 11 ביולי 2013 | 11:04