מלי לוי מצאה שמלה משגעת בצבע הכי נכון

אחת הפאשניסטות האהובות עלינו מספקת עוד לוק לפנתאון, עם בחירה נועזת במיוחד: שמלה עם מחשוף נשפך ונדיב, שמגיעה מאחד ממותגי ההשכרה המקומיים. את הווייב הקיצי-חושפני שלה איזן הגוון הסתווי המושלם

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2024

 

מלי לוי

סתיו לוהט שיהיה פה (צילום: אינסטגרם, malilevi)

זו תקופה של חיפוש עיקש אחר איים של שקט והיאחזות מתמדת בעוגנים יציבים. מלי לוי היא מהפשניסטות האהובות עלינו, והדרך השקטה והמתמשכת בה היא מספקת רגעים אופנתיים יפים היא משהו שאי אפשר להמעיט בערכו.

הפעם אנחנו פוגשות את מלי עם בחירה נועזת ולוהטת במיוחד – שמלה נטולת שרוולים עם מחשוף נשפך ונדיב. מיטב סלבריטאיות ארצנו גילו את הקסם שבמותגי ההשכרה המקומיים, ולוי גם פנתה לאחד כזה: הבוטיק של ירדן סווי. כבר אין ממש צורך להשקיע בשמלת אירועים שווה וחד פעמית, כשאפשר ללקט פריט וואו לרגע ואז להחזירו לבוטיק.

לוי דייקה לא רק בבחירת הגזרה הלוהטת, אלא גם בצבע של השמלה. הגוון החום היפה הוא בול מה שהימים הסתווים מבקשים, ולמרות הווייב הקיצי-חושפני של השמלה, היא משדרת משהו עונתי נכון ומנחם.

מלי הלכה על סטיילינג משלים נקי, וטוב שכך, משום שמדובר בשמלה שמדברת בעד עצמה. המחשוף הקדמי מייתר את הצורך בשרשרת או בעגילים, ועם סנדלי רצועות דקים ועדינים היא סגרה את הלוק. ככה בהחלט עושים את זה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎מלי לוי‎‏ (@‏‎malilevi‎‏)‎‏

השאירו תגובה