במחשוף מתוכשט: עדן בן זקן לוהטת, והיא יודעת את זה

הכוכבת ממשיכה לדבוק בהעדפת הסטייל הנוכחית שלה - לוקים שחורים, דרמטיים וסקסיים - והפעם זה יצא לוהט במיוחד, עם שמלת מקסי בעלת מחשוף נדיב ומתוכשט מבית המעצב שעושה את זה הכי טוב. הפירסינג בפופיק רק משדרג

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eden Ben Zaken‎‏ (@‏‎edenben_zaken‎‏)‎‏

המעצב האוסטרלי כריסטופר אסבר פועל כבר כבר כ-15 שנה והלביש אינספור מפורסמות, אבל ההחלטה הכי גורלית בקריירה שלו הייתה להתחיל לשלב תכשיטים דמויי פירסינג בבגדים שלו, מה שהפך לאלמנט קבוע בקולקציות שלו והביא לו הצלחה מסחרית גדולה מאי פעם וחיקויים רבים. אבל אסבר תמיד נמצא צעד אחד לני החיקויים, ובכל קולקציה משכלל את תכשיטי המתכת שמשולבים במחשופים שונים בבגדים שלו.

עדן בן זקן מדגמנת בפיד את אחת הווריאציות האלה, והופיעה על הבמה בשמלה שחורה מפילת לסתות של המעצב (מבוטיק המותגים רויה ברנדס), עם מחשוף בטן סקסי שכמעט וגונב את כל תשומת הלב מהאלמנט המתוכשט הגיאומטרי שבמרכז החזה.

עדן בן זקן

רק משתפרת (צילום: אינסטגרם, edenben_zaken)

את המחשוף הגדול, ממנו מציץ גם עגיל בטבור שמתכתב עם תכשיט הפירסינג של הבגד, מאזנים השרוולים הארוכים של השמלה, שאיכשהו רק מוסיפים לה עוד יותר סקס אפיל.

עדן לבשה את השמלה השחורה בשילוב עם סנדלים שחורים שהציצו מתחתיה, שרשרת פרח קטנה, לק שחור שתואם לשמלה ושיער פזור, גלי ובלונדיני. באינסטגרם היא ויתרה על כיתוב, והוסיפה רק אימוג׳י קטן של פלפל חריף – כי היא לוהטת והיא יודעת את זה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eden Ben Zaken‎‏ (@‏‎edenben_zaken‎‏)‎‏

השאירו תגובה