עושר וכושר: כולם מדברים על הלוק החדש של מייגן דה סטליון

הראפרית העלתה פוסט שגרתי לכאורה, אבל האינטרנט התקשה להתעלם מהמראה החדש והאקסטרה-חטוב שלה. מי שעוקב מקרוב יודע שדי סטליון משקיעה הרבה באימונים, וכרגע בהחלט נראה שקל בקרב - בין השאר בזכות האאוטפיט ההיסטרי ששואב השראה משנות ה-2000 המוקדמות

מאת  | ‏ 9 אוקטובר 2024

מייגן די סטליון

(צילום: אינסטגרם, theestallion)

בשנה האחרונה, מייגן די סטליון דואגת לתעד היטב את השעות שהיא משקיעה באימוני כושר, והאינטרנט מחזיר לה בכך שהוא מרים לה כשהיא חושפת את התוצאות של העבודה הקשה.

האובססיה הנוכחית של האינטרנט הן התמונות החדשות של מייגן כשהיא נראית כמו מלאכית ראפ משנות ה-2000, עם ספק מכנסיים ספק גרביונים בגזרה אולטרה-נמוכה עם אבזם עם האות M (אייקוני), קרדיגן שנסגר בכפתור אחד, קעקוע זמני של פרפר על החזה (הכי 2000 שיש) ואפילו תסרוקת, איפור ועגילים גדולים שנראים כמו המראות הכי טובים של התקופה.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Megan Thee Stallion‎‏ (@‏‎theestallion‎‏)‎‏

הפוסט קיבל (בינתיים) 1.8 מיליון לייקים והתגובות מפרגנות ומפלרטטות, כולל כמה מנשים לוהטות מפורסמות אחרות – SZA, האלסי וטראג׳י פי הנסון.

באפריל האחרון מייגן התראיינה למגזין הבריאות האמריקאי Women's Health, סיפרה שהיא בתקופה של טרנספורמציה ואפילו הצטלמה בעירום. לא ברור בינתיים אם התמונות החדשות הן אירוע חד פעמי או מהפך בסטיילינג, אבל אנחנו נשמח לראות אותה ממשיכה עם מחוות אופנתיות לאותה התקופה.

מייגן די סטליון

(צילום: אינסטגרם, theestallion)

השאירו תגובה