זוכרים אותו? המותג המפוקפק הזה זומם קאמבק רציני

כמו לא מעט מהמגמות הבולטות של התקופה, גם בזה אפשר להאשים את צ'ארלי XCX - ואפילו לא בגלל משהו שהיא לבשה. וון דאץ', המותג שמזוהה עם סגנון ה-Y2K הסליזי של פריס הילטון ובריטני, ספירס מצליח להתנער מהשערוריה שדבקה בו ועובד על עדכון גרסה. בינתיים החיפושים אחריו נוסקים, כובעי "נהג המשאית" שלו מתרבים בפיד והאיטגירלס הופכות את הלוגו הישן ללוהט מתמיד

מאת  | ‏ 2 אוקטובר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Klaudia I bold fashion‎‏ (@‏‎klaudia.paris‎‏)‎‏

בכל כמה שנים יש תופעה תרבותית אחת – אדם, סדרה או מותג שמצליחים לשלוט בתרבות הפופולרית של הרגע ולהפוך את כל מה שהם נוגעים בו לזהב. הרגע הנוכחי שייך לצ׳רלי xcx, שלא חסרים סרטוני טיקטוק שמשווים אותה לאייקונים רוחניים, את המעריצים שלהם לחסידים אדוקים ואת המוזיקה שלה לכנסייה.

עם הגעתו של הסתיו – וסיבוב ההופעות עם טרוי סיון – האינטרנט כבר הכריז, ובצדק, ש"קיץ בראט" (הטרנד על שם האלבום האחרון של צ׳רלי) אולי נגמר, אבל "סתיו בראט" מתחיל, ולאלבום הירוק זוהר הזה יש עדיין אחיזה משמעותית על התרבות הכי רלוונטית כרגע.

אחרי שהיא גברה על פנטון בהכרעה על הצבע של השנה, הפכה את אדיסון ריי לבריטני ספירס הבאה והוציאה את רמיקס העשור, עכשיו מותג אחר נהנה בעקיפין מההצלחה של צ'ארלי והבראט שלה – וון דאץ׳.

מי שחיו את תחילת שנות האלפיים אולי זוכרים את וון דאץ׳ כמותג פופולרי, אבל כזה שתמיד פלירטט קצת עם סליזיות, ולאו דווקא מהסוג הטוב. המותג נוסד בסוף שנות ה-90 על ידי מייקל קאסל ורוברט וון, והוא נקרא על שם אמן ומכונאי אמריקאי בשם קנת׳ הווארד שהלך לעולמו בשנת 1992, וקיבל את הכינוי "וון דאץ'". הרקע לשם חשוב כי למרות שוון דאץ׳ האיש לא באמת קשור לוון דאץ׳ המותג, הסיפורים שהתגלו על קנת׳ הווארד לאורך השנים הגבילו את הקאמבק של הלייבל הנושא את שמו. הווארד עצמו, מתברר, היה גזען וגס רוח, ויש מי שתיארו אותו כניאו-נאצי.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Von Dutch‎‏ (@‏‎vondutch‎‏)‎‏

המותג עצמו לא הביא בשורה אופנתית משמעותית, אלא היה ידוע בכובעי טראקר וחולצות טי בגזרות די בסיסיות, עם הלוגו שלו שהפך למזוהה במיוחד. הסלבס שזכורים בחיבתם לוון דאץ׳ הם השמות הכי פופולריים של התקופה – בריטני ספירס, ג׳סטין טימברלייק, פריס הילטון וניקול ריצ׳י.

אחרי כמה ניסיונות החייאה כושלים, השיר של צ׳רלי xcx, שנקרא "וון דאץ'" (פלוס הרמיקס עם אדיסון ריי), עשה את העבודה שקברניטי המותג לא הצליחו לעשות – בשנה האחרונה חיפושי הגוגל של המותג עלו ב-41%. במקביל, בוון דאץ׳ התחלפה ההנהלה, והבוסים החדשים לגמרי מתכננים לסחוט כל טיפה מהרגע הזה שניתן להם במתנה על ידי צ׳רלי. הצעד הראשון – מנהל קריאייטיבי חדש, שבתקווה יעשה לוון דאץ׳ את מה שעשה גלן מרטנז לדיזל. סטיי טיונד.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Von Dutch Originals‎‏ (@‏‎vondutch_eu‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nadia Idder‎‏ (@‏‎nadiaidder‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lauren Hope‎‏ (@‏‎laurenn_hope‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎OLA PAMIĘTA‎‏ (@‏‎zapomniala‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Von Dutch Originals‎‏ (@‏‎vondutch_eu‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Von Dutch Originals‎‏ (@‏‎vondutch_eu‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Y V E T T E ㋛‎‏ (@‏‎yvehernandz‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‏ (@‏‎buuchule‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎didem‎‏ (@‏‎demdi03‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Von Dutch Originals‎‏ (@‏‎vondutch_eu‎‏)‎‏

השאירו תגובה