על-אנושית: התעלפנו מהאאוטפיט שיעל שלביה לבשה לחתונה

הדוגמנית הוזמנה לחתונה מהזן הגרנדיוזי, ולמרות שרק סיימה יום צילום של 16 שעות, היא לא עצרה ועלתה על הגלאם. החצאית והטופ הנבחרים – עיצוב של כריסטופר אסבר מ-Roya Brands, שכולל אלמנטים של טבעות ואבנים מנצנצות. היופי הזה לא הגיוני

מאת  | ‏ 1 אוקטובר 2024

יעל שלביה, אופנה, סטייל, כריסטופר אסבר, חתונה

מתארגנת לחתונה (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

נראה שיעל שלביה צוברת ניסיון מרשים בכל מה שקשור לסוגייה המורכבת: מה לובשים לחתונה מבלי למשוך את הפוקוס המרכזי מהכלה. אמש היא נדרשה למשימה הזו שוב, כשהגיעה לחתונה של הראפר שרק ובחירת ליבו-שקד ביתן.

זו הייתה חתונה מהזן הגרנדיוזי, עם מאות אורחים שביניהם גם חברים מפורסמים כמו נסרין ואודיה. שלביה הצליחה למשוך בדיוק את תשומת הלב הנכונה עם סט בלינגי ממותג ההשכרה Roya Brands.

סט של כריסטופר אסבר (צילום:  אינסטגרם, yaelshelbia)

סט של כריסטופר אסבר (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

למרות שרק סיימה יום צילום של 16 שעות, יעל עלתה על הגלאם (בעזרתם של הסטייליסטית הצמודה דניאלה קפלוטו, המאפרת אל אדידה ומעצב השיער רן קריסי) ונראתה פרש לגמרי באאוטפיט שחור של כריסטופר אסבר – המעצב שמזוהה כל כך עם מחשופים יצירתיים ושילובים מפתיעים של טבעות ואבנים.

שלביה הלכה על טופ אסימטרי וחצאית כיווצים תואמת חושפת מותן. שני הפריטים כוללים את אלמנט הטבעת המוכר כל כך של אסבר, פלוס אבן מרובעת מנצנצת באזור הטבור.

"אני לא יודעת ממה היא עשויה", תהתה אל אדידה, שהכינה את שלביה לחתונה לאחר יום הצילומים הסופר-ארוך. האמת? כשמסתכלים כמה רעננה וזוהרת היא נראית קשה שלא לתהות גם.

אירוע עמוס סלבס (צילום:  אינסטגרם, nasrinkadry)

אירוע עמוס סלבס (צילום: אינסטגרם, nasrinkadry)

פרש (צילום:  אינסטגרם, yaelshelbia)

פרש (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

אסימטריה זה תמיד רעיון טוב (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

אסימטריה זה תמיד רעיון טוב (צילום: אינסטגרם, yaelshelbia)

השאירו תגובה