עם מחשוף מטורף: המשפיענית ה"מסורתית" הפתיעה את העולם

נארה סמית' היא דוגמנית יפהפייה, אבל הדעות ברשת חלוקות לגביה. אתמול היא סובבה לכולם את הראשים כשהגיעה לאירוע נוצץ (וגם ציינה את יום הולדתה ה-23) בשמלה לא אופיינית. "צריך לחקור את ה-DNA שלה"

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2024

נארה סמית', לאקי בלו סמית', מיו מיו, שטיח אדום, שמלה, אופנה

נארה סמית' (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

אם לשפוט לפי הטיקטוק, נארה עזיזה סמית' היא אישה עם כוחות על: היא דוגמנית יפהפייה שהביאה לעולם שלושה ילדים לפני שסגרה 23, מציגה ברשתות החברתיות אורח חיים של "אישה מסורתית" (Tradwife) ששם את הבית במרכז, ומתחזקת מערכת יחסים מלאה לאבי-דאבי עם בן זוגה – הדוגמן לאקי בלו סמית'.

ובכל זאת, הדעות לגביה חלוקות. גם בגלל סגנון החיים הלא שגרתי שלה, גם הודות לקולה הרגוע על גבול הבלתי נסבל, אבל בעיקר בשל הסטנדרטים הבלתי אפשריים שהיא מציבה. מי חובצת את הגבינה של עצמה כשהיא לבושה בבגדי מעצבים מהודרים פלוס איפור ושיער?

נשאלת השאלה – אם אלה הלוקים ה"ביתיים" של נארה, מה היא לובשת כשיש אירוע מיוחד? ובכן, הנה הזדמנות לבחון את העניין. אתמול היא ציינה את יום ההולדת שלה, וגם הגיעה לגאלה הנוצצת של BOF יחד עם לאקי. סוג של דייט-נייט פומבי מאוד.

עם בן הזוג, לאקי בלו סמית' (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

עם בן הזוג, לאקי בלו (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

נארה לבשה שמלה לא אופיינית מבית מיו מיו שקשה היה להתעלם ממנה. מדובר בשמלה שחורה קטנה וצמודה באורך ברך, בגזרה קלאסית ועדינה, עם הפתעה נועזת בפרונט: מחשוף עגול ורחב שנסגר עם פפיון בחלקו העליון. השיער נשאר פזור, והאיפור הדגיש את שפתיה של המשפיענית בעזרת גלוס דובדבני.

התגובות לפוסט שסמית' העלתה היללו את ההופעה. "האמא והאבא הכי לוהטים שהיו אי פעם", כתבה גולשת אחת, "נראית מדהים גם אחרי שלוש לידות", כתבה אחרת, ועוקבת נוספת העלתה רעיון לא רע בכלל: "צריך לחקור את ה-DNA שלה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by nara (@naraaziza)

כשאבא ואמא לוהטים (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

כשאבא ואמא לוהטים (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

עזיזה נועזת (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

עזיזה נועזת (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for The Business of Fashion)

השאירו תגובה