אלה הנעליים הכי נכונות ויפות לעכשיו

כבר כמעט אפשר להריח אותה, את אווירת החגים המבורכת המבשרת על התחדשות. ארון הנעליים הוא בדיוק מה שדורש ריענון קל, כשעם קצת עזרה מהטרנדים החמים של העונה בניין ווסט, המשימה הזו הופכת לקלילה ופאן

מאת  | ‏ 30 ספטמבר 2024

הסתיו מגיע. מה ננעל בעונה הבא? (צילום: יחצ)

הסתיו מגיע. מה ננעל בעונה הבא? (צילום: שי יחזקאל)

לנעליים שאנחנו נועלות יש כוח-על. ביכולתן לתת לנו את ה"בוסט" הקטן שמשדרג כל לוק ונותן תחושה של בטחון, אמירה ועוצמה. במקום לשבור את הראש עם שילוב הטרנדים העונתיים בגזרת ההלבשה, כשאנחנו משלבות את הטרנדים הלוהטים בגזרת הנעליים והאביזרים המשלימים- התוצאה לא רק מהממת, אלא גם פשוטה וכיפית לביצוע.

בניין ווסט דייקו העונה את כל החשקים האופנתיים שלנו. מבט מהיר בקולקציה מגלה פרשנויות מדויקות ומפתות לכל מה שמתחשק לנו לנעול, כשהפוקוס המובהק ניתן לארבע מגמות מובילות ויפות.

הגלאם המושלם (צילום: יחצ)

קצת בלינג וכל העיניים עליך (צילום: שי יחזקאל)

הגלאם המושלם

החגים בפתח, ואפילו מסיבות סוף השנה האזרחיות כבר קורצות לכולנו מהאופק הלא רחוק. כדי לתת להופעה בדיוק את הבלינג שהיא צריכה, הקולקציה של ניין ווסט מלאה בפריטים עם קסם מטאלי שמנצנץ למרחקים. בין שמדובר בשילובים של אבנים, קריסטלים וזרקונים, או בפריטים בגוונים מטאליים מהפנטים- זה הזמן להתמסר לניצוץ המסנוור- זה שישדרג כל שמלת ערב מינימליסטית, אבל גם יעיף גבוה-גבוה כל לוק של ג'ינס וטי שירט.

אין סטייל כמו נעלי פפיון  (צילום: יחצ)

אין סטייל כמו נעלי פפיון (צילום: שי יחזקאל)

לא רק פפיון, גם בצבע הכי חם של העונה (צילום: שי יחזקאל)

לא רק פפיון, גם בצבע הכי חם של העונה (צילום: שי יחזקאל)

שלטון הפפיון

המוטיב האהוב והרומנטי מככב העונה ביג-טיים. כוכב הרשתות החברתיות, שאף פשניסטה לא מרשה לעצמה לוותר עליו העונה, משתלב בקולקציה החדשה של ניין ווסט בדרך שובבה ונשית. הפפיונים מגיעים בגוונים, גדלים ונפחים שונים, ומאפשרים לכל חובבת אופנה לבטא את נערת הפפיון שבה- בדיוק באופן שמתאים לה.

כשהמנומר מגיע באקססורי אז יודעים שאת באמת מבינה באופנה (צילום: יחצ)

כשהמנומר מגיע באקססורי אז יודעים שאת באמת מבינה באופנה (צילום: שי יחזקאל)

חייתי, אחותי

הדפסים מנומרים הם קלאסיקה שתמיד עובדת ומדי עונה הם מקבלים טוויסטים קטנים שהופכים אותם לעוד יותר עדכניים. אי אפשר לטעות עם נעליים או אקססוריז מנומרים- הם תמיד ישדרו נשיות עוצמתית עם ים של אמירה. 

לערב עם שמלה, לבוקר עם ג'ינס - פשוט הורס (צילום: יחצ)

לערב עם שמלה, לבוקר עם ג'ינס – פשוט הורס (צילום: שי יחזקאל)

הכחול הגדול

נקנח עם הג'ינס האהוב והמוכר, זה שחוצה העונה את גבולות המכנסיים והחולצה וכובש את כל הזירה. בדי הדנים הכחולים משתלטים העונה על ארון הנעליים ומגירת האקססוריז שלנו. הם משולבים בנעלי ערב על עקבים וגם בנעליים קז'ואליות ליום יום. גם תיקים ואביזרים משלימים נוספים עושים לג'ינס כבוד גדול- ומספקים מרחב ענק לביטוי אופנתי אישי, ורסטילי ולא שגרתי.

בא לנו ככה בול (צילום: יחצ)

בא לנו ככה בול (צילום: שי יחזקאל)

תודו שזה לוק עושה חשק לחורף (צילום: שי יחזקאל)

תודו שזה לוק עושה חשק לחורף (צילום: שי יחזקאל)

את הקולקצייה המלאה של ניין תוכלו למצוא פה.

השאירו תגובה