איך היא עשתה את זה? רוסלנה לובשת את התכשיט שלה בתוך החצאית

רוסלנה רודינה השיקה את מותג התכשיטים שלה ובחרה לשלב את התכשיט הדגל שלה בבגד. היא פנתה לחברתה מעצבת שמלות כלה, שתפרה לה סט של חולצת קרופ שחורה וחצאית תואמת שמשלבת את התכשיט במותן שחושף את העור. כזה עוד לא ראינו

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2024

רוסלנה רודינה משיקה מותג תכשיטים (צילום: אור גפן)

רוסלנה רודינה משיקה מותג תכשיטים (צילום: אור גפן)

קשה שלא לשים לב למעורבות המוגברת של רוסלנה רודינה בעולם האופנה במהלך השנים האחרונות. הדוגמנית החליטה לתרגם את הקשרים שצברה ואת החיבה הטבעית שלה לסטיילינג ליוזמות שונות בתעשייה, כמו מותג בגדי ים ופנאי ועכשיו – מותג תכשיטים.

הבוקר היא פתחה חנות פופ אפ למותג התכשיטים שלה Rusmaz (שהוקם במסגרת Azrieli Academy של קבוצת עזריאלי, אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין) בקניון עזריאלי איילון, ועשתה את זה בלוק כל כך רותח שכמעט הסיח את דעתנו מהעובדה שמדובר בהשקת תכשיטים.

אשת עסקים (צילום: אור גפן)

אשת עסקים (צילום: אור גפן)

רוסלנה פנתה לטניה רייגלכאוז, אחת המעצבות האהובות עליה שמתמחה אמנם בשמלות כלה, אבל שמחה להלביש את הדוגמנית ואשת העסקים מתי שהיא רק מבקשת. הפעם היא בחרה בסט של חולצת קרופ שחורה וחצאית תואמת שבה משולב תכשיט במותניים שחושף את העור, במחווה לנושא הערב. 

עם מראה כזה, שכולו שחור וסקס אפיל, לא צריך להעמיס יותר מדי, ורוסלנה אכן בחרה בנעליים מינימליסטיות שחורות של לואי ויטון ובתכשיטים – איך לא – מהמותג שלה עצמה. רוס לא שכחה גם באירוע שמח כזה לענוד את סיכת החטופים הצהובה על חולצתה.

והתכשיט שבתוך החצאית זה השיא  (צילום: אור גפן)

והתכשיט שבתוך החצאית זה השיא (צילום: אור גפן)

סטיילינג מוקפד כמו תמיד (צילום: אור גפן)

סטיילינג מוקפד כמו תמיד (צילום: אור גפן)

השאירו תגובה