על רקע השערוריה: קים עושה פמלה אנדרסון בטופ סופר סקסי

ברשת מתפתחים דיווחים על מעורבות של קים קרדשיאן בפעילות קלטות הסקס של שון (דידי) קומבס, והיא כבר שלחה את עורכי דינה לטפל בנושא - אבל בינתיים לא מהססת לשדר עסקים כרגיל, בלוק לוהט אף יותר מהרגיל. הסטייליסטית הישראלית שלה, דני לוי, גם חשפה את ההשראה ההיסטרית מאחורי המראה

מאת  | ‏ 22 ספטמבר 2024

קים קרדשיאן

יודעת לקשור שרוכים (צילום: אינסטגרם, kimkardashian)

המתכון של קריס קרדשיאן להתמודדות עם שערורייה משפחתית הוא כבר מסורת – להתעלם ולהמשיך להעלות תמונות לאינסטגרם עד שתעבור הסערה. כוח ההישארות שלהן בכותרות – גם כשמאיימים לבטל אותן או קוראים להן לא רלוונטיות – מוכיח שהמתכון הזה עובד, והוא בהחלט הועבר לדורות הבאים.

קבלו את הצעת ההגשה של קים קרדשיאן, ששמה עלה בשערוריית מסיבות הסקס של הראפר דידי, ומשדרת עסקים כרגיל עם תמונות חדשות שלה בגופיית עור שחורה עם שריכת זיגזג ומחשוף שממשיך עד הפופיק.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

הסטייליסטית הישראלית שלה, דני לוי, שיתפה את ההשראה ללוק הזה: פמלה אנדרסון, שהמראות האייקוניים שלה משנות התשעים שימשו לא פעם השראה לאחד האאוטפיטים של קרדשיאן.

בכיתוב התמונה, קים יצאה קצת מתאמצת עם תירוץ קלוש ומאוד ספציפי. "אולי אני נראית חמודה אבל אני סתם שמה קרח על הגב שלי", היא כתבה, אבל המגיבים לא קנו את הסחת הדעת, והציפו אותה בשאלות על השערורייה. עד הסערה הבאה זה יעבור.

קים קרדשיאן

אילנות גבוהים (צילום: אינסטגרם, superrrdani)

השאירו תגובה