מה עושים עם העור העודף בצוואר ואיך נפטרים מהפיגמנטציה?

הקיץ נגמר, הסתיו בדרך, אבל העור שלנו לא שוכח את נזקי הזמן ובעיקר את נזקי השמש. איך ניפטר מפיגמנטציה בטיפול אחד ומה עושים עם הצוואר שמסגיר את הגיל שלנו בעוד הפנים שלנו הרבה יותר מתוחות? קרן ברטוב מביאה לנו שני טיפולים שבאמת עוזרים. לא סתם קים קרדישיאן וג'ניפר לופז כבר מכורות אליהם

מאת  | ‏ 20 ספטמבר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keren Bartov (@keren_bartov)

בואו נודה על האמת, רובנו אנשים מטופחים, אנחנו עסוקים לא מעט בשגרות טיפוח של יום ושל לילה, קניית קרמים איכותיים לפנים ואלה שבאמת משקיעים גם עושים טיפולים קבועים אצל קוסמטיקאיות, יחד עם זאת, יש לא מעט אנשים מטופחים שהצוואר מסגיר את גילם.רובנו לא מפספסים אף לילה של ניקוי, מסכות טרנדיות מקוריאה וקרם לילה שעולה הון – אבל את הצוואר לא פעם אנחנו לגמרי מפספסים. אז מה עושים עם הצוואר הזה? עזבו רגע מהתערבות פלסטית של מתיחות ומזרקים ובואו נבדוק אופציה שפויה אחרת.

קרן ברטוב, שבאמת אין צורך להציג אותה בימים אלו, אישה שרק בשבוע החולף פקדה את עור פניהן של ג'ניפר לופז, סלינה גומז וקים קרדישיאן, הביאה ארצה טיפול חדש שכשמו כן הוא – גולד ליפט. המכשיר הוא בעצם מכשיר חיטוב עמוק ולכן יכול לעבוד בכמה איזורים (קן לסת, צוואר וסנטר, הרמת גבות ופנים). אנחנו הלכנו על הצוואר.

בלי מזרקים ומחטים (צילום: יחצ)

בלי מזרקים ומחטים (צילום: יחצ)

המכשיר עושה סטימולציה של העור, וגורם לגוף שלנו לייצר באופן טבעי את הקולגן והאלסטין שאנחנו מתחילים לאבד החל משנות העשרים. מדובר בטיפול בטכנולוגית אולטרסאונד לא פולשנית, המבוססת על מחקר קליני מעמיק. מתאים לכל מצבי העור ומתאים בכל עונות השנה. את התוצאות מתחילים לראות כחודש לאחר הטיפול ועד לתוצאה המלאה 4 חודשים אחרי.

אז כן, אפשר לטפל בעור של הצוואר גם בלי ניתוח. הטיפול הוא עמוק ויסודי ולכן הוא גם כואב. כאב זה עניין אינדבידואלי ולכן לא יכולה להגדיר בדיוק כמה כואב. אבל לי זה כאב. זה ממש לא הטיפול הפנים המפנק כמו שאתם מדמיינים. כשהגענו לקליניקה חיכתה לנו מיטה נעימה וחמימה, אווירה רגועה וכדור לחץ לידיים שאוכל ללחוץ עליהם בזמן הכאב – ואלוהים יודע שלחצתי. ייאמר לזכותה של ברטוב, הכל היה ידוע מראש. באתי חדורת מטרה ועברתי את זה בשלום. האם זה שווה את הכאב? ממש כן. שלושה חודשים אחרי הטיפול והתוצאה בהחלט ניכרת לעין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keren Bartov (@keren_bartov)

שלום ותודה לך על הקיץ, פיגמנטציה יקרה

הסתיו כבר פה, היום מחשיך יותר מוקדם ובערב לא נעים להגיד – אבל כבר נעים. זמן מעולה להשקיע בעור שלנו ולהיפרד מכל מה שהשמש עשתה לו בקיץ הלא קל שעבר עלינו. ברטוב הביאה לקליניקה המקומית טיפול חדש אותו השיקה בקליניקה שלה בלונדון ובלוס אנג'לס. מדובר בטיפול שנקרא מוקסי והמטרה שלו – להצעיר את העור. להחיות אותו ולתת לו מראה אחיד עם גוון אחיד ובמרקם משופר. או במילים אחרות להעיף את הפיגמנטציה ולשפר את הנראות העייפה שלנו.

מדובר בטיפול שמחולק לשניים: טיפול ראשוני בקרן אור עם ידית IPL עוצמתית שמבהירה ומאחדת את גוון העור. הטיפול בעצם עובד על כל נזקי השמש והגיל כמו:פיגמנטציה, מלזמה, רוזוציאה, קמטוטים וקמטים, צלקות, נקבוביות גדולות, עור חסר גוון או חסר אחידות, אדמומיות ועור רפוי.

מבינה את קים שהתמכרה לטיפול (צילום: יחצ)

מבינה את קים שהתמכרה לטיפול (צילום: יחצ)

החלק השני בטיפול נעשה בעזרת ידית לייזר שאינה פוצעת את העור אלא עובדת על השכבות העמוקות שלו, מה שהופך את הטיפול ליותר אפקטיבי. אין פציעה של העור, אלא טיפול לייזר בטוח ויעיל. הטיפול מחליף תאים פגומים בתאים חדשים ומשפר את נזקי העור ומרקם הפנים.

יצאתי ממנו עם פנים אדומות ושורפות כפי שהובטח בתחילת הטיפול. עד שהגעתי הביתה האדמומיות נעלמה וגם תחושת הבערה. אסור לשטוף פנים באותו יום ובאופן כללי עדיף לא להיחשף לשמש אחרי הטיפול. בשבוע שלאחר הטיפול העור, הרגשתי איך הוא מתקלף (תחושה שהרגשתי, בפועל לא ראו כלום בפנים, גם לא קילופים). לאחר שבוע קיבלתי עור פנים חדש. נעים, עם מלא גלואו וללא כתם פיגמנטציה שכל כך הפריע לי. לא פלא שקים קרדישיאן מבקשת כל פעם מחדש את הטיפול הזה. מבינה אותה לגמרי. מחירים: גולד ליפט: החל מ- 3500 שקלים. תלוי באיזור. מוקסי: בין 2000 ל- 3000 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keren Bartov (@keren_bartov)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keren Bartov (@keren_bartov)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Keren Bartov (@keren_bartov)

 

השאירו תגובה