לא ידענו שאפשר להשיג את המותג השווה הזה גם בישראל

הוא עדיין סוג של סוד שמור, אבל מתחם Love בפתח תקווה מביא לארץ כמה מהמותגים ובתי האופנה הכי שווים שיש (ביניהם קואץ' וקייט ספייד), ויש לו גם אג'נדה ברורה של נתינה בחזרה לקהילה. האסקפיזם המושלם נמצא במרחק רכבת קלה

מאת  | ‏ 16 ספטמבר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Coach (@coach)

לא ערכנו מחקר אמפירי, אבל ניכר שבשנים האחרונות הרגלי הקניות של הישראלים השתנו. אנחנו קצת פחות מתפתים אחרי טרנדים מתחלפים ורשתות אופנה מהירות, ומעריכים יותר איכות ועיצובים על-זמניים. המלחמה, כמובן, השפיעה עלינו גם בתחום הזה – לא ברור מה יקרה מחר, אז למה שלא נהנה היום עם התיק או הנעליים שעליהם אנחנו חולמים?

כשהשמיים מוגבלים, שמחנו לגלות מתחם ענק וייחודי שמאפשר לעשות את הרכישות האלה – ויוצק בהן משמעות נוספת וערכים של נתינה וערבות הדדית ברוח התקופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

מתחם Love נפתח לפני קצת יותר משנה במרכז ב.ס.ר סיטי בפתח תקווה, אחרי שנים של תכנון ומחשבה. מאחורי המיזם עומד חיים סקאל עם אג'נדה ברורה: קירוב בין תעשיית האופנה הישראלית לזו העולמית, ונתינה בחזרה לקהילה. זאת לא סתם סיסמה – 1% מכל מכירה נתרם לעמותת "לב אוהב", וליד הקופות נמצא "קיר העמותות" עם ברקודים לסריקה, כך שהלקוח יכול לתרום כראות עיניו לכל מטרה ראויה.

המתחם משתרע על פני 1,500 מ"ר, וההשקעה הרבה מורגשת בו. העיצוב והמיתוג מהוקצעים, האווירה ניו יורק והמותגים – בהתאם – שווים. נתחיל מהפייבוריט שלנו: קואץ'. המותג האמריקאי יודע לשחק על התפר שבין קלאסי למקורי, ומציע איזון מושלם של עלות-תועלת עם איכות מעולה ומחירים בדרגת ביניים. עד היום הוא היה קשה מאוד להשגה בישראל, אבל עכשיו הוא נגיש מתמיד – עם דגש על הנעליים והתיקים המוצלחים שלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

עוד מותגים שנמכרים בבלעדיות ב-Love הם קייט ספייד ניו יורק וקו הגברים של מייקל קורס, ולצידם מוצעים מותגים נוספים בדרגות מחיר שונות: מגוצ'י עד Scotch and Soda דרך דולצ'ה וגבאנה, ברברי, סן לורן, On Running, פראדה, ורסאצ'ה, Guess ועוד. מלבד פריטי אופנה יש גם קומה שמוקדשת לגוף ולבית, עם מוצרי טיפוח, בשמים, פריטי עיצוב וגם מזוודות ממותגות. הצעד הבא יהיה הקמה של מותג אינהאוס כחול לבן שישווק לצד השמות הבינלאומיים.

הבחירה להציב כלבו של מותגי על בפתח תקווה לא מובנת מאליה, אבל סקאל מאמין בפריחה של האזור ומסביר שכך מתאפשר להחזיק את החלל העצום ולשמור על מחירים הוגנים. השאיפה, כך הוא אומר, היא להפוך את המתחם ליותר מחנות – למקום של פעילות שימשוך אליו אנשים, עם אזורי ישיבה מזמינים ואירועים ייחודיים. עבור מי שלא מתגורר באזור יש גישה מהירה באמצעות הרכבת הקלה, וכמובן חניה במקום – ותמיד יש תקווה שייפתח גם אתר סחר שיאפשר שופינג מהסלון הביתי.

מותגים, אופנה, שופינג, Love, סקאל

1,500 מ"ר של פריטי אופנה נחשקים (צילום: יח"צ)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LOVE (@love.houseofgiving)

השאירו תגובה

 

  • אם אתם לא ידעתם שהמותג הזה בארץ למה אתם מחשיבים את עצמכם עמוד אופנה….?

    מאת: יריב |‏ 19 בספטמבר 2024 | 11:49