ספיר אביסרור גרמה לעוקבות לחסל את חליפת הג'ינס הזאת

המשפיענית וכוכבת "המירוץ למיליון" זומנה ללונדון לטובת השקת קולקציית הסתיו של H&M, ובהחלט הצליחה לשכנע את מאות אלפי עוקביה (וגם אותנו) שיש שם כמה פריטים מנצחים: בראשם חליפת ג'ינס סופר טרנדית שאזלה בזריזות מהאתר, אבל גם מעיל טרנץ' מצוין ומגפי בוקרים שהם מאסט

מאת  | ‏ 15 ספטמבר 2024

ספיר אביסרור

הכי פאוור-סוט (צילום: אינסטגרם, sapir_avisror)

מזג האוויר לא בדיוק משתף פעולה, כנראה גם הבגדים שאתן לובשות כרגע לא מסגירים – אבל בגדול כבר אפשר להתחיל לדבר ממש בזהירות על הסתיו, ובעיקר על האופנה שמגיעה איתו. יש, כמובן, מקומות בעולם שבהם זו ממש עונה אמיתית ולא פיקציה של שבוע וחצי – ושם כבר חוגגים את חילופי השלטון האופנתי בשיא הפאר. במסגרת החגיגות האלה, שמכונות גם "שבועות האופנה", נערך בלונדון אירוע מיוחד להשקת קולקציית הסתיו החדשה של H&M, והמותג השוודי האהוב בחר בקפידה שתי משפיעניות ישראליות שיבואו לייצג.

כך נחתו מאי כהן וספיר אביסרור בבירה הבריטית, מצויידות בפניני הקולקציה לצד פריטי מעצבים הכרחיים. אביסרור הצליחה לשגע את העוקבות בעיקר עם חליפת ג'ינס מעולה, בשטיפה כהה כמיטב הטרנד, שמיד אזלה מהאתר אך עתידה לחזור לשם בקרוב, כך מוסרים לנו באוזנייה. לאירוע עצמו היא לבשה חליפה היסטרית לא פחות מתוך קולקציית הקפסולה המושלמת עם מוגלר: טייץ בשילוב בד שקוף ובלייזר מחוך סופר סקסי. תיק מנצנץ של פראדה השלים את תצוגת הגלאם הזאת.

ספיר אביסרור

כנראה הטייץ הלוהט בעולם (צילום: אינסטגרם, sapir_avisror)

והייתה שם חליפה נוספת: בלייזר-מעיל וחצאית תואמת מצמר אפרפר, שאביסרור סגננה באלגנטיות עם קלאץ' של דיור ועקבי סלינגבק קטנים. עוד פריט שלא יכולנו להתעלם ממנו הוא מעיל טרנץ' בגוון אבן כהה, שהיא לבשה מעל מכנסיים קצרים עם מגפי ירך גבוהים – נוסחת סטייל מנצחת שזה בדיוק הזמן להתחיל לרקוח. בינתיים, מאי כהן הדליקה אותנו קשות על חליפה של חצאית וז'קט מבד דמוי עור מבריק, בגוון בורדו עמוק, וגם בשמלת סרפן שחורה בטקסטורה דומה. בקיצור, תורידו את המעלות במזגן. אנחנו מתחילות להתלבש.

ספיר אבסירור

ככה לובשות סתיו (צילום: אינסטגרם, sapir_avisror)

ספיר אביסרור

הכל בסטיילינג (צילום: אינסטגרם, sapir_avisror)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@maycohenx)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@maycohenx)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MAY (@maycohenx)

השאירו תגובה