מלכה בסנדלים: לטיסיה בבחירה מפתיעה אך מוצלחת

בתור מי שהגיעה מתוך העם, לטיסיה ממשיכה לקחת את הלבוש שלה בקלות ולהנות מהדרך. השבוע היא יצאה לדייט עם בעלה, המלך פליפה, בטוטאל-לוק לבן ואוורירי שאיתו שילבה תיק קרושה קיצי וסנדלים שטוחים נינוחים. תמיד השראה

מאת  | ‏ 26 אוגוסט 2024

המלכה לטיסיה, אופנה, סטייל, תיק, סנדלים, קרושה, טרנדים

יפים בהגזמה (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

לאליזבת מלכת אנגליה היו לא מעט כללי לבוש, והיא הקפידה עליהם עד יומה האחרון. תמיד בחליפות אחידות, כובעים תואמים, תכשיטים מהאוסף המלכותי ונעליים שהעוזרות שלה דאגו לרכך מראש. אצל לטיסיה מלכת ספרד אופנה היא מקום להרבה יותר חופש ויצירתיות. כמי שהגיעה מתוך העם, היא מוותרת על הרשמיות והנוקשות מתי שרק אפשר, וניכר שהיא אוהבת להתנסות וליהנות עם הבגדים שהיא לובשת.

השבוע היא יצאה לדייט עם בעלה, המלך פליפה. הם צעדו ברחובות מדריד בדרך למסעדה, ומי שלא מכיר אותם יכול היה לטעות ולחשוב שמדובר ב"סתם" זוג סופר-נאה ולא בשני מונרכים.

נותנת במה למותגים מקומיים (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

נותנת במה למותגים מקומיים (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

פליפה לבש מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת, לצד נעלי מוקסין שהפכו טרנדיים במיוחד השנה. לטיסיה בחרה בטוטאל-לוק לבן מעולה שיכול להשתלב בכל סיטואציה. קליל ואוורירי, אלגנטי בלי להתאמץ, ומלא בפריטים שאפשר לחרוש עליהם בשלל וריאציות.

בבסיס המראה עומדים מכנסיים מחויטים בגזרה רחבה, וחולצה רקומה עם שרוולים תפוחים מעט. אליהם מלכת ספרד הוסיפה שני אקססוריז מפתיעים: תיק קרושה צבעוני וסנדלי רצועות שטוחים.

הבנות בטוח שמו על התיק עין (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

הבנות בטוח שמו על התיק עין (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

הסנדלים של לטיסיה מגיעים מהמותג Trenza, שמציע משלוחים לישראל, מחירם 1,158 שקלים אבל הם כבר אזלו מהמלאי. התיק הלא אופייני (שנראה כאילו נלקח מהארון של בנותיה הטינאייג'ריות) שייך ללייבל הקטן Deco Exte המציע פריטי קרושה בעבודת יד. לטיסיה כבר נצפתה איתו השבוע, וריגשה מאוד את המעצבת שעומדת מאחוריו.

"אני רוצה להודות למלכה לטיסיה מעומק ליבי על המחווה החשובה שעשתה כלפי עבודתי", כתבה ג'וסון גונזלס בחשבון האינסטגרם שלה. "מאחורי כל פריט יש שעות רבות של עבודה ומסירות, והידיעה שזה מוערך משמחת אותי מאוד. כל כך חשוב לתת נראות לעבודת יד ולעסקים קטנים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@deco_etxe)

ריגשה (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

ריגשה (צילום: Paolo Blocco/Getty Images)

השאירו תגובה