עדיין לא הכרתן את שמלת הלהיט של הקיץ? הגיע הזמן

רומנטית ומתוקה, אוורירית ולא יקרה – די ברור למה כולן התאהבו בשמלת טיש של Damson Madder, ועכשיו כשהיא בסייל אין שום סיבה לא להזמין אותה

מאת  | ‏ 1 אוגוסט 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SARA BACEIREDO (@sarabace)

לא ברור איך זה קורה ומה המנגנון, אבל בתוך ההיצע הבלתי נגמר שתעשיית האופנה פורסת בפנינו – בכל עונה יש כמה פריטים שהופכים להיות קונצנזוס – הנעליים שכולן רוצות, התיק הזה שאי אפשר להתחמק ממנו והחולצה שרואים בכל מקום. הרשו לנו להציג בפניכם פריט כזה בדיוק, שממש בא לנו גם להכניס לארון: שמלת טיש של המותג Damson Madder.

השמלה המדוברת השתלטה על פיד האינסטגרם, ואפשר להבין למה. היא מגלמת בתוכה את האסתטיקה הכפרית-רומנטית שמאפשרת בריחה רגעית מהמציאות, ועל הדרך גם נותנת לגוף לנשום ולנוע במזג האוויר הבלתי נסבל של יולי-אוגוסט.

יש בה כל מה שצריך (צילום: אינסטגרם, ninacachia)

יש בה כל מה שצריך (צילום: אינסטגרם, ninacachia)

על העיצוב אחראי מותג שהפך אהוב מאוד על הפאשניסטות יודעות הדבר – Damson Madder. הוא אמנם בריטי, אבל בעל שיק סקנדינבי מובהק שנע על התפר בין נשי לאדג'י, בלי פחד מצבעוניות, נפח ומנת יתר של סוכר (אהמ…גאני).

שמלת טיש כוללת חלק עליון מכווץ, כתפיות שמאובזרות מאחור בפפיונים גדולים, וחצאית מידי עם פאנלים בצדדים. הצבע שלה עליז במיוחד – צהוב, ועליו רקמת ענבים. היא יכולה בקלות לעבור מיום לערב, מפיקניק ליציאה ואפילו להמשיך איתנו לחורף עם סריג עבה מעל. החלק המרגש הוא המחיר – טיש נמכרת עכשיו בסייל תמורת כ-360 שקלים (כן, איכשהו עדיין יש מידות במלאי), ומשלוחים לישראל זמינים באתר המותג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ella James Miller (@ellamiller)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna (@chameleonsoulx)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anna Moon (@anna_moon_music)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maria Frazao (@mariaffrazao)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Georgia Trodd (@georgiatrodd)

השאירו תגובה