בשיא פריחתה: זאת לגמרי אחת השמלות הכי משוגעות שראינו על יעל שלביה

שלביה חזרה מחופשה רומנטית עם עומר אדם היישר לצילומי קמפיין רומנטי לקראת ט"ו באב, והוא כלל רצף לוקים מהמרהיבים ביותר שראינו עליה: כולם במוטיב פרחוני ברור, כולם נתפרו עבורה במיוחד בהשקעה אדירה שלגמרי השתלמה

מאת  | ‏ 31 יולי 2024

שיתוף הפעולה של יעל שלביה ורשת הפרחים ZER4U הוא אחד פורה (ופורח) במיוחד, שתמיד נותן לשלביה ולסטיילסטית דניאלה קפלוטו הזדמנות להתפרע עם לוקים שלא נראה עליה בשום מקום אחר. הקמפיין לקראת ט"ו באב שהצטלם אתמול כבר סימן שיא חדש מהבחינה הזאת.

השתיים החליטו לא לייחס הפעם יותר מדי חשיבות לסאבטקסט, והלכו על ארבעה מראות מרהיבים, פרחוניים במובהק ורומנטיים במופגן. מזל שהם גם כל כך יפים, כי אחרת הייתה פה סכנת קיטש רצינית. הלוק הבולט מכולם – ליטרלי – היא כנראה שמלת המיני בעיצובו של אלי טלה, שהיא למעשה פרח אחד ורוד ענק. גרביונים ועקבים שחורים איזנו בחוכמה את הפצצה הוורודה הזאת, שללא ספק מביאה את טרנד הרוזטות לגבהים חדשים.

יעל שלביה

שלביה בשמלה של אלי טלה, והסטייליסטית דניאלה קפלוטו (צילום: אינסטגרם, daniella_capelouto)

אלי טלה אחראי גם על שמלת המקסי האדומה, המעוטרת טור אלכסוני של קישוטי בד בצורת – ניחשתם נכון – פרחים, והמוטיב החוזר ממש לא נגמר כאן, אלא ממשיך היישר לשמלה לבנה משגעת בעיצוב דניאל אברהם, שגרמה לשלביה להיראות כמו מלאכית מרחפת (וגם קצת כמו כלה, אבל לא נהיה דודות מציקות הפעם).

המעצבת אליה בן חמו חתמה את הרצף עם שמלת משי ורודה בטקסטורת עיטוף נשפכת ואלמנט צעיף וינטג'י-טרנדי שהוא למעשה שובל מפואר. "מדובר באישה שהיא יצירת אומנות, שלובשת את אחד הדגמים הכי מיוחדים שיצרתי. כמויות אדירות של משי טהור ואינספור שעות עבודה. כל כך הרבה זמן שאני שומרת בסוד על הפרויקט הזה וסוף סוף יכולה לחשוף אותו בפניכם", כתבה המעצבת, וקפלוטו מאשרת ומספרת ל-FF: "כל הלוקים נתפרו במיוחד בשביל יעל ובשביל יום הצילום הזה. חודשיים של עבודה עם מעצבים, בדים ורפרנסים, מיליון שעות של עבודה והשקעה, הכל בשביל לחדש ולעשות הכי וואו ליעל, שהיא האהבה של החיים שלי". לגמרי רואים.

יעל שלביה

בשמלה של אליה בן חמו (צילום: אינסטגרם, eliya ben hamo)

בשמלה של דניאל אברהם (צילום: עדן גניש)

בשמלה של דניאל אברהם (צילום: עדן גניש)

יעל שלביה

לגמרי ברמות של כלה (צילום: עדן גניש)

השאירו תגובה