שורפת את החוף: קיילי משיקה קולקציית בגדי ים חדשה

היא בישרה על הדרופ החדש של מותג האופנה שלה, KHY, שמוקדש כולו לחופשות הקיץ. יש שם בגדי ים בגוונים קרדשיאניים, שמלות חוף וחצאיות מינימליסטיות – והכל במחירים שפויים ועם משלוח לישראל

מאת  | ‏ 9 יולי 2024

קיילי ג'נר, קיילי, קרדשיאן, אופנה, סטייל, בגדי ים, khy

שומעים את הים (צילום: אינסטגרם, khy)

האחיות לבית קרדשיאן לא נחות, ונראה שבכל רגע פנוי הן עובדות על משהו חדש שאפשר לשווק למעריצים: פעם הן רוקחות קרם פנים, פעם מנפיקות שפתונים בגוונים טרנדיים ופעם ממציאות מחדש את תחום המחטבים והלנז'רי.

בין שלל העיסוקים האלה קיילי מצאה קצת זמן לא מנוצל והחליטה לחזור לבסיס. לפני קצת פחות משנה היא הקימה את מותג האופנה KHY, שמציע פריטים מינימליסטיים עם טוויסטים מעניינים, בגזרות חובקות גוף וצבעים שמדברים את השפה האסתטית שמזוהה עם המשפחה. השבוע התבשרנו על הדרופ החדש של המותג – והפעם מדובר בקולקציה שמוקדשת כולה לחופשה.

בפעם הקודמת זה פחות צלח (צילום: אינסטגרם, khy)

בפעם הקודמת זה פחות צלח (צילום: אינסטגרם, khy)

לעמוד האינסטגרם של המותג, וגם לזה של קיילי עצמה, עלו תמונות וטיזרים שמספקים הצצה למה שיחכה באתר החל מה-11.7. קיילי נראית משחקת בחול בביקיני כתום זרחני עם הצלבה לוהטת בחזה ושרוכי קשירה בחלק התחתון, לובשת שמלת חוף אדומה ושקופה מעל ביקיני משולשים תואם, וצועדת על החוף עם בגד ים קלאסי בגוון חום טבעי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Storm (@kyliejreal)

זאת אמנם קולקציית בגדי הים הראשונה של KHY, אבל לקיילי יש כבר ניסיון (די מר) בתחום. ב-2021 היא השיקה בקול תרועה את המותג Kylie Swim, שזכה לביקורות לא מחמיאות – הרוכשות המאוכזבות סיפרו על גזרות לא מוצלחות, בדים שהופכים שקופים ואיכות ירודה באופן כללי. מאז המותג ירד למחתרת, ועמוד האינסטגרם שלו – שמחזיק כמעט מיליון עוקבים – עומד מיותם מפוסטים.

תחת הלייבל החדש ג'נר מציעה, כאמור, שלל בגדי ים, שמלות, חצאיות, וטופים בטווח מחירים לא מאיים של 175-430 שקלים (פלוס משלוח לישראל שעלותו 70 שקלים). אם הופקו לקחים מאירועי העבר זה יכול להיות דיל לא רע בכלל.

היא מהממת (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

היא מהממת (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

מחירים לא מאיימים (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

מחירים לא מאיימים (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

השאירו תגובה